Yazarınız depresyondan çıkıp sinir krizlerine giriyor ve böyle devam ederse gerçekten patlayacak
Sakin ol sakin ol
Arkadaşlar kimseye kendinizi zorla sevdiremezsiniz boşuna uğraşmayın
NEYSE SAKİN SAKİN SAKİN MATMAZEL
NEFES AL VER
TAMAM
İnstada parodi hesaplardan ilk gonderileri paylaştılar bizim oğlanlar
Mutluyum COK TASSAKLİ OGLANLARİM VAR YA
NZGSMZGZMXGNZGX
NEYSE
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalaaaar💗
⁴³
Ofladım müdürün odasından çıkarken. Öğretmenden azar işitmiş, sonra müdürün odasına yollanmıştım. Yetmiyormuş gibi müdürden azar işitmiştim. Şimdi de sık çalacaktı zaten.
Ama benim aklım hala o üçlüdeydi. Birine çarpmamla geriye sendeledim. Hızla başımı kaldırdım ve çarptığım kişiye baktım. Özür dilemek için dudaklarımı aralamıştım ki, Ceyhun'u gördüm. Zil çaldı.
"Ceyhun?" dedim. "Güzelim." dedi benim gibi. Diğer ikisi de arkada su içiyordu. Terlemişlerdi. Bakışlarım Ceyhun'un üzerinde gezindi. Basketbol takımının üstü terden vücuduna yapışmış, tüm kaşlarını göstermişti.
Yanaklarım yanarken bakışlarım diğer ikisinde gezindi. Üçünün de baklavaları ve göğsü görünüyordu! Bakışlarım bu sefer etrafı bulduğunda çoğu kızın buraya toplandığını gördüm. Çığlık atmak istedim.
Hızla Ceyhun'a baktım ve "Niye sadece basketbol takımının üstünü giyiyorsun?!" dedim yanaklarım yanarken. Ceyhun güldü ve "Hoca istedi." dedi. "Niye, hoca sapık mı?!" dedim ve ellerimi belime koydum.
Barkın güldü ve "Beğenmedin mi?" dedi elini görünen karın kaslarında gezdirirken. Bedenim iyice yanarken ona ilerledim ve eline vurdum. Bakacaklardı sonra!
Atalay da güldü ve su şişesini kafama koydu. "Kıskandın mı?" dedi. Başımı kaldırınca su şişesini çekti. "Yoo, ne kıskanacağım?" dedim. Ceyhun "Yüz ifadeni görseydin, bunları söylemezdin." dedi.
Ofladım ve "Gidiyorum ben!" dedim. Tam kenardan sıyrılacakken Barkın ve Atalay'a elini uzatıp karnıma koydu ve geçmemi engelledi.
Onlara baktım sırayla. "Bırakın beni, sınıfa gideceğim." dedim. Atalay "İsteyerek girmedik takıma." diyince çatılı kaşlarım düzeldi. Arkamdaki Ceyhun elini saçlarıma koyup, saçlarımla oynamaya başlayınca gerginliğin yavaş yavaş yok olmaya başladı.
Alıştırmıştı tabi saçlarımla oynanmasına.
Barkın "Basketbol takımına kimse katılmamış. Hoca da bizden yardım istedi, bugünlük basktbol takımına katılmış gibi yapın diye. Sınavlar da bitince 'beraber eskisi gibi basketbol oynarız biraz' mantığından kabul ettik." dedi.
"Yani sadece bugünlük?" dedim. Ceyhun "Evet güzelim." dedi ve saçlarıma öpücük kondurdu. Yutkundum ve "Peki şu üzerinizde sadece takım üstünü nasıl açıklayacaksınız?" dedim.
Ceyhun "Eğer kızlar basketbola bakarsa, kız avcıları erkekler de kızların dikkatini çekmek için katılır ki şuan takıma bir sürü erkek katıldı. Hoca biraz daha dikkat çektirelim diye böyle giyinmemizi istedi." dedi. Hızla başımı arkaya attım ve ona tersten baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa