I was getting a phone call I excused myself, and she just nodded playing with the food, I walked outside to answer.

"Wah," I do a job for him every day since his break-in at my house, most times mi not even have time fi mi family, mi no wah Kam know weh him a ask mi fi do it too hard fi tell r now, and everything weh mi a do a fi dem safety.

"Likkle parchii, stop being so moody a so uh answer the phone, I have another job for you tonight, it different, you, Maria and Mark" like seh him a get crazier by the minute mi already try mi best fi no cross paths wid that now this.

I have to think about my family"what is it,".

"You and Maria ago pretend to date fi a dance, Mark ago be the bodyguard mi know you no wah do no killing, no know when since uh stay so, but Mark we deal wid that, just go in the club like lovers you affi mek the man dem buy it if mi lose dis parchii a problem, him tek mi thing and no pay mi so mi wah uh lef a warning" he warns.

"Mi nah fucking do that why the two idiots dem cyan deh together n mi be the bodyguard" I tried to reason, she sick mi God know.

"Because mi seh so, Mark n r no look good together but y-".

"Ayee, doh do that bad man, mi we reach by 11" I hung up, weh the fuck mi ago tell mi woman now.

Lisa's Pov

Flashback

"Robert uh father against us dating, he thinks mi deh wid you fi uh money" I sigh, my stomach felt upset I ran to the toilet to vomit.

"Yah breed," he said more like a statement.

"No, maybe the stew chicken no digest good," I convinced myself, brushing my teeth.

"Lisa, mi fuck you every second without condom n mi no pull out, mek it add up" he smiled biting his lips making eye contact in the mirror, he do it fi spite.

I laugh, choking on the toothpaste" jokes on you I'm on birth control" he frowns, stepping closer, grabbing my throat kissing me.

"Mi put a baby in you, and if him no in deh yet mi ago put it now" I jumped on him...

End of flashback...

His burial is in two days, after everything this is the result,

"Hey, you ok Lisa" Mick said, passing the living room.

"Yes hun, where is royal," I feel so much better around my two babies, maybe because I lost mine.

"She's in the room with Kareem, I'm going out now see you soon," she says in a rush.

Remind me of my younger self.

I took my pills and lay down with Arya.

Kamila's Pov🦋

We did a drive go home, it was an uncomfortable silence it was late I was just walking around today buying things for the house and my family.

"Babe, why you so quiet," this dumbass said.

Mi just avoid him,

"Kam, talk to me please". Mus one a him gyal dem did a call him.

"Who you did a talk to" I fold my arms.

"Just business that bbz," he smirks, when the car stop I walked out going inside mek him carry the things,

D'yani's Pov

This a fuck up me relationship, I can't tell her just yet,

Mi go inside the room, she did a tek r clothes off, she not even look like she just give birth, she did a use a cream so she no get no stretch marks on her stomach but mi love dem see dem.

"D'yani I'm showering, doh come inside" mi tek off my clothes going in.

I wrapped my arms around her waist, massaging her breast while whispering nasty things I want to do to her.

Mi cya wait fi she heal good, mi miss inside r

But she pushes mi and grab a towel n come out slamming the door.

Fuck

She really nah talk to me.

Mi put on clothes, mi soon leave fi do the thing.

She did fully clothed and a feed Arya and me sit down at the end of the bed putting on my white Clarks.

"B, I have some late business mi soon forward back, no wait up" she just pretend mi no in a room.

Me tek the baby and she cries a weh fuck a gwan, she vex too.

Then she pukes pan me shirt and Kamila laugh well at least she finds it funny, now me affi go change.

Like a sign seh mi, no fi go...

To be continued...