22.

27 3 0
                                    

18:00, pobřežní vilka manželů Stylesových, Severní Karolína

*Harry*

,,Harry, Olivio, drahoušci, jen pojďte dovnitř, už je vše připravené, jen pojďte dál." nadšeně nás s Liv vhání do domu moje máma. ,,Mami,...taky tě rád vidím." zasměju se a podívám se směrem k mojí nevlastní sestře, která se také přidala do společného objetí. Tiskne se k nám dvěma, ale připadám si jakoby se víc otírala o mě, možná mám jen takový pocit, třeba si to jen nalhávám a za vším chci  vidět nějaký hlubší záměr. Po uvolnění toho pevného rodinného sevření, přispěchal i Reed, který byl zabraný do fotbalového zápisu v obývacím pokoji, jsme se všichni odebrali k jídelnímu stolu. ,,Ani nevíte, jak vás oba dva tak moc rádi vidíme, vždyť jste pořád v jednom kole a člověk už ani neví, jestli jste se někam náhodou neodstěhovali, nebo vůbec zda jste pořád zdraví." pousměje se nervózně mamka, zatímco snáší veškeré jídlo z kuchyně. ,,Ann ukaž, pomůžu ti." zvedne se Olivia a vezme zbytek nádob s všemožnými dobrotami. ,,Věřte nám, že ať se stane cokoliv nového, určitě byste to věděli dřív než média, to vám říkám na rovinu. Vždyť to víš, mami." mrknu na Reeda a Liv utvrdí moje slova tím, že dodá: ,,Je toho opravdu hodně, ale můžeme se dohodnout na častějších telefonátech, nebo i návštěvách, výletech, když bude ta možnost." společně s hospodyňkou domácnosti položí ty poklady, co nese na rukách a usadí se k našemu chlapskému klubu. ,,To je jasné děti, halt už nejste ti střeštění puberťáci, co mají času na rozdávání, vyrostli jste nám před očima v dospělé osoby. Teď, už ale do toho výtečného jídla!" Po Reedově slovech se všichni chopíme příborů a pustíme se do večeře. ,,Moje oblíbené kuřecí paličky? Už teď z toho mám orgasmus." zasměju se a nandám si na talíř další kousek. Sedíme s Liv vedle sebe, okamžitě tedy ucítím, jak se mírně zachvěla. Nenápadně jsem se rukou dotkl jejího stehna na důkaz toho, že nejspíš dnes nebude dvakrát vhodná chvíle, rozhodně ne tady a to ona ví.

,,Ochutnejte tu nádivku s pastinákem, nový recept." zazáří úsměvem máma a ukáže na utěrkou přikrytý hrnec. Vezmu naběračku a naložím jak sobě, tak Liv. Už během prvního sousta vím, že tohle je přesně to, co já v kuchyni nesvedu. ,,Opravdu se ti to povedlo Annie, mohla bys mi kdyžtak prozradit tajemství přípravy?" blaženě dojídá posledních pár lžic nádivky Olivia. ,,To víš, že jo, ale teď nám povídejte o novinkách. Vaření probereme, až se chlapi odeberou k zápasu v televizi." ,,Přijali mě na post sekretářky v nahrávacím studiu na částečný úvazek, které jsem zjistila, že navštěvují kluci s Harrym. Učím lekce tance pro děti, objevila jsem krásy městečka Silver Lake, no..a to je zatím všechno." Zapomněla zmínit rozchod s Jamesem, ale chápu, že se k tomu nechce vracet. Není to zrovna příjemné probírat u takovéhle sešlosti. ,,To zní báječně miláčku, jsem rád, že se ti v Karolíně opravdu zalíbilo a co ty, Harry? Něco nového?" pousměje se Reed a pokračuje dál v jídle. ,,Dá se říct, že ani moc ne, s kluky plánujeme na budoucí turné, hrajeme a skládáme songy pro zábavu, no a zbytek už řekla Olivia." pokrčím rameny a otočím se čelem k ní. Až na jednu velkou novinku ohledně naší dohody o vztahu s výhodami, se vlastně nic velkého nestalo. Teď jsem opravdu vděčný za to, že mi ani jeden z nich nevidí do hlavy, protože by to akorát jen uškodilo.

21:30

,,Moc děkujeme za pohoštění, určitě se ještě dohodneme na příště, můžete se tentokrát stavit v mém novém bytečku! Nebýt toho pátku a posledního dne práce, jistě bychom zůstali déle." vřele líbá oba naše rodiče. ,,Dám vědět, hned jak se dostanu k telefonu, nebojte. Mám skvělý nápad na společný výlet!" rozloučím se s obyvatelstvem domu a s Liv vyrazíme k autu.

,,Takže ty jsi neměl dneska dost?"zahloubaně se mi zadívá do očí. S mámou si daly pár skleniček, takže dřív mluví, než myslí. ,,Snažil jsem se jen naznačit, že u rodičů a v rodině nic zkoušet nebudeme. To je vše, ale proč bych si nechtěl udělat ještě lepší den, když mi to teď přímo nabízíš?" Blýsknu po ní a sešlápnu pedál. ,,Ach, Harolde, Harolde, kdo by to byl do tebe řekl." natáhne se k mojí půlce a sáhne mi na rozkrok, div nesjedu autem přímo do škarpy. ,,No tak, mám lepší nápad, jak si užit a přitom se nepřizabít." Pomalu odtáhnu její ruku, i když nerad, a otočím volantem směrem k blízké pláži. Jen co zastavím, už se stihne odpoutat a vylézt ven. Udělám totéž a dojdu za ní. Je opravdu tma, že pomalu nevidím na krok, ale přece jenom moře, to moře s jistotou poznám. Přiblížím se až přímo k ní a zeptám se: ,,Tak ty bys ráda repete? Nějak ses nám rozjela, Anno." na to asi ani není potřeba odpověď. Jediné po čem teď toužím je dotýkat se znovu toho úžasného těla. Nemyslím na to, že je trochu opilá, dalo by se říct, že já jsem taky tak trochu opilý, ale bude to chtíčem. Přitáhl jsem si její boky k sobě a obratně jí zbavil podprsenky, ona zatím rozepla moji oblíbenou košili a odhodila ji stranou. ,,Nejspíš se budeš muset snažit víc, Stylesi." vnikne mi jazykem do úst, už ta její slova mě natolik nabudila, že jsem se rozhodl pro rychlejší tempo. Strhal jsem z ní zbytek oblečení a odchvátal s Ann v náručí směrem k vlnám. Položil jsem si ji pod sebe a bez jakéhokoliv váhání trhám sáček s kondomem. Poznal jsem totiž, že tenhle večer se bez malého pomocníka rozhodně neobejde. Celá se třese vzrušením a já jí zrychlím tep o něco více svým toulavým jazykem. Boří prsty do vlhkého písku a slastně vzdychá, cítím, že bych nás už nejspíš neměl nadále napínat. Přesunu se od těch dokonalých pahorků nad její celé tělo. Zhoupnu se přesně tak, jako vlna a vrazím vší silou vpřed, připadám si jako masa vody tříštící se o vysoké skály. Slíbávám každičký centimetr té voňavé kůže, Ann mi cuchá jednou rukou vlasy a druhou dráždí bradavky. Přitiskne se ke mně naléhavěji a o něco blíž, Já ale vím, jak její prosbu vyplním do nejmenšího puntíku. Překulím se na bok a sevřu její nohy mezi ty své. Takhle ucítí ještě větší přirážky, než před několika minutami. Potvrdí mi to přerývavými vzdechy: ,,Harry, musíš mě,..brát na pláž častěji...." přivinu si ji víc ke svému tělu, aby nebyl mezi námi jediný volný kousek. Položí si hlavu na moje rameno a začne se pohybovat ještě rychleji, než před tím. Oba se chvějeme rozkoší a tušíme, že naše hrátky zanedlouho skončí. Proto si užijeme posledních chvilek vzájemného propojení v mnohem přítulnější pozici. ,,Chyběl jsi mi." řekne, když se mi vyčerpáním položí na hruď. Možná to tak ani nemyslela, je přece opilá, měli jsme právě teď sex..ale nemůžu vyvrátit to, že jsem na ni nemyslel, ani teď. ,,Ty mně taky,.." hlesnu a přivřu oči, zaposlouchám se totiž do tlukotu jejího splašeného srdce a dunění moře.

ANNA✔️(2. díl HS fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat