Boo's Diary

Boo's Diary

39.5K Reads 7.5K Votes 45 Part Story
YongShiRa By YongShiRa Updated Sep 09

"Kenal Boo?"


Tak.


"Jadi anda hanya perlu mengenali Boo dengan lebih rapat!"


Tak mahu.


"You just can't say NO to Boo...



...Bish."


Idea otak monyet keluar apabila buat desrcription. So...


...READ IT 4 UR OWN SAKE. 


{Don't copy without the author permission. Please be mature.}

  • boo
  • cute
  • diary
  • diva
  • humor
gaunlinss- gaunlinss- Jul 06
Habis lah engko kena libas ngan gitar si pendek tu fufufufu ~
losthearts- losthearts- Dec 14, 2016
Dia cute kay huhu jgn gelar dia ayam!  Sebab aku baru boleh kenal dia dalam svt (sadlife)
baenie94 baenie94 Oct 05, 2016
Hoho tak salah kan saya mula baca hari ni 🙈💕  fakta okay *belai pipi boo*
jimeannnnn jimeannnnn Jan 14
yang kuda tu takleh bla .
                              
                              takyah bagitahu dokyeom pun dia dah tahu huahua
baenie94 baenie94 Oct 05, 2016
Mak aii takut betul dapat ayah seung cheol 😂😂 but hensem