Introducing Tap by Wattpad!
Discover addictive chat stories from your favourite Wattpad writers that will make you go 😮😍🔥
CHECK IT OUT
Lauren Jauregui Imagines

Lauren Jauregui Imagines

118K Reads 2.2K Votes 18 Part Story
Ash By camilasbanana-- Updated Jul 20, 2016

Most of my imagines will be 
G!p y/n or dominant y/n 

But if you want it to be different just request and I'll do my best Love you all

DazStar22 DazStar22 Aug 23, 2016
It's fine, you're in a safe place here trust me and it ain't weird cause if it was then there's a lot of weird people out here lol
Harmonizetioner_19 Harmonizetioner_19 Apr 14, 2016
Shawn Mendes???😂😂😂😂😂😂 Lmfao😂😂😂😂
DazStar22 DazStar22 Aug 23, 2016
Hahaha boobies 😂 wow.... I sound like a prepubescent teen 🤓 damn... Oh well hahaha
lesbi_aesthetic lesbi_aesthetic Feb 15, 2016
Reminder :
                              NEVER READ @camilasbanana-- SMUT AT 1 IN THE MORNING 
                              I laughed so hard at this almost harder than my boner
tittyoflife tittyoflife Mar 01, 2016
ARE WE ALL GON HAVE SEXY TIME CAUSE THAT WOULD BE HELLA NICE
DazStar22 DazStar22 Aug 23, 2016
OHHHHHH SHIIIIIIIIIII..... GOTTA ZAYNE👋 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃*trips over🙇🙇🙇 curses whilst getting back up starts running again*🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃