SUSUK SETAN

SUSUK SETAN

2.8K Reads 68 Votes 5 Part Story
Ilya Abdullah By Ilyawriter Updated Mar 09

Akan datang!
Bakal terbit Mac 2020

DIKHIANATI! Husna si cantik manis dikhianati orang yang dianggap darah daging sendiri. Wajah cantiknya berubah hodoh. Tunang kesayangan meninggalkan dia saat dia memerlukan sokongan. Dia kecewa hingga hampir meragut nyawanya sendiri. 

Wanita bernama DEWI hadir dalam mimpi Husna. Wanita cantik itu mengatakan yang dia keturunannya. Wujudkan wanita itu? Husna ragu-ragu. Dia hanya bertemu wanita itu di dalam mimpi bukan di dunia nyata. 

"Susuk setan bukan sebarangan susuk. Ia bukan saja menjadikan kamu cantik yang luar biasa tetapi ada syarat yang perlu kamu patuhi. Tiada pantang larang yang perlu kamu takuti. Tapi ingat ayat-ayat al-Quran adalah racun terhebat bagi kamu!" - DEWI 

"Saya takkan lepaskan orang yang buat saya." - HUSNA

DIHIMPIT dengan rasa amarah dan dendam Husna sanggup bersekongkol dengan setan. Sementara itu, Detektif Eshan dan Detektif Rafeek melakukan siasatan kematian wanita-wanita yang berkaitan dengan susuk. Ditambah dengan satu lagi pembunuhan ngeri melibatkan lelaki-lelaki kasanova. 

"Rupa paras mangsa bukan disebabkan pembedahan plastik. Mangsa tidak melakukan pembedahan plastik. Dua mayat sebelum ini tidak dilihat pula jarum-jarum halus ini keluar dari wajah mereka." - DETEKTIF ESHAN

DAPATKAH Husna melunaskan dendamnya terhadap mereka yang menganiaya dia? Siapa Dewi yang sebenarnya? Bagaimana pula Detektif Eshan dan Detektif Rafeek menyelesaikan dua kes yang sukar untuk dijejaki 'pembunuh'nya. 

#susuksetanPBAKL2020
#susuksetan
#ilyaabdullah
#bacanovelserammelayu 
#sukabacanovelseram
#Novelserambestseller