Shitposting Stories

620 Stories

project sekai text posts by juni0wuni
#1
project sekai text postsby juni
"""professional editor""" creates shitposts about a game that has completely consumed her life sekaiposting
At this point it's just a shitpost book by cottageof_mushroommm
#2
At this point it's just a shitpost...by ミ★ 𝘗𝘢𝘵𝘵𝘰𝘯 ★彡
All hells about to break loose ↪️If your reading/seeing this on a site that isn't Wattpad, my book probably go copy and pasted onto an unsafe fan fiction app page↩️
Por qué No Me Atropellaron by Pisouth_Chef
#3
Por qué No Me Atropellaronby THE HELL
A LIBRO TRAUMANTE Puto el que lo lea
Shitposting the Sans AUs! (discontinued) by GAYINTENSIFIES
#4
Shitposting the Sans AUs! (discont...by bigmacwhopperseven3
Cause why not!! Also, none of this applies to my personal Headcanons. It's all just random stuff I think of at like 3AM LMAO
Skullgirls fanart & shitposting by ammizs
#5
Skullgirls fanart & shitpostingby ami
THE ART IS MINE WHEN I SPECIFY IT, SO IF I DON'T, THAT'S NOT MINE, THE CREDITS GO TO THE ARTIST damn i love shitposting too also screenshots from my gameplays and achiev...
Fairy Tail Oneshots by owo_7689
#6
Fairy Tail Oneshotsby Blake
I won't guarantee your requests will be written. X readers and characters x characters ~ I'll write anything but smut and stuff between ep 29-50 in the 2014 Series. ~ I...
Daily Dose of Cupcakke by Wolfy_Kpop
#7
Daily Dose of Cupcakkeby Ily Chuu 💖
One Cupcakke quote a day, mostly from her songs Enjoy Started: 10/18/2022 If you're mentioned in a chapter then you helped with the quote lmao, thanks
A Man In A Beasts World Memes by ComandoO2
#8
A Man In A Beasts World Memesby I LOVE MILITECH!
Someone had to do it Basically anything related to AMIABW
fantastic! [ incorrect ateez ] by ERICVERSE
#9
fantastic! [ incorrect ateez ]by wanderer <3
hongjoong: imagine if I could cry garlic bread, that'll be seriously dope yeosang: it'll be more mentally scarring than anything else, but sure [ for entertainment purpo...
My life blog!!! by kunzitetrasheater
#10
My life blog!!!by Sam
Ummm... Hi This is like shitposting but on wattpad lol Anyways, this is basically a blog of like daily or whenever I remember shit that happens to me and my thoughts an...
Welcome To Hell Damnit| Mcyt Stories & Scenarios by MaeiiSan
#12
Welcome To Hell Damnit| Mcyt Stori...by MaeiiSan
"Your first draft will always be bad." FuCk YoU hEmMiNg WaY! Ah yes, your average human poorly writing characters and scenarios to fit into a plot line tha...
Some Dsaf Shit by St4t1c_D1n40z
#14
Some Dsaf Shitby Static
Hello! This is my first Dsaf/DaveSport related book, so it will probably be bad. I will write new chapters when I get ideas/motivation for one.
𝐘𝐎𝐔'𝐕𝐄 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐄𝐍 𝐒𝐔𝐂𝐇 𝐈𝐍𝐂𝐎𝐑𝐑𝐄𝐂𝐓 𝐐𝐔𝐎𝐓𝐄𝐒 by Gl1tch3dOracle
#15
𝐘𝐎𝐔'𝐕𝐄 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐄𝐍 𝐒...by Ⓞⓣⓢⓝⓤ
Some shitty incorrect quotes I managed to scrounge up from the depths of the internet staring YOU! The reader! There might be some references to my Kindergarten oneshot...
Random :) by ZeaThePotato
#17
Random :)by Call me Zee
This'll probably just be a shiposting book or for art ( * 3* )
Dreams do Come True by aesthetically_there
#18
Dreams do Come Trueby Kishimari
This is an ot7 revolving around Namjoon The story is mine the pictures aren't
Completed
Shitposting and Art uwu by TheAuthor1987
#19
Shitposting and Art uwuby The Author
Wowzers. Take my terrible art. Take these terrible memes. T a k e i t o r e l s e.
Shenanigans by Harue_Aoki95
#20
Shenanigansby ON HIATUS
rp related book... shenanigans lol