Dionysus [The God Of Wine]

By taeteary

70.2K 9.2K 15.5K

[ᵏⁱᵐ ⁿᵃᵐʲᵒᵒⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜ] [15+] Apabila gadis ais + savage + expensive gurl + ganas ter'sangkut' dengan leader ku... More

Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 22
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28
Chapter 29
Chapter 30
Chapter 31
Chapter 32
Chapter 33
Chapter 34
Chapter 35
Chapter 36
Chapter 37
Chapter 38
Chapter 39
Chapter 40
Chapter 41
Chapter 42
Chapter 43
Chapter 44
Chapter 45
Chapter 46
Chapter 47
Chapter 48
Chapter 49
Chapter 50
Chapter 52
Chapter 53
Chapter 54
Chapter 55
Chapter 56
Chapter 57
Chapter 58
Chapter 59
Chapter 60
Chapter 61
Chapter 62
Chapter 63
Chapter 64
Chapter 65
Chapter 66
Chapter 67
Chapter 68
Chapter 69
Chapter 70
Chapter 71
Chapter 72
Chapter 73
Finale

Chapter 51

806 112 260
By taeteary

A place that is so pure, so dirty and raw
In the bed all day, bed all day, bed all day
Fucking in and fighting on
It's our paradise and it's our war zone

Pillow talk

----------------------------

"Cepat! Sini! Haissh kau ni macam atuk-atuk lah!" Rungut si isteri. Namjoon berpegang kuat pada pemegang tangga.

Min Young memaksanya untuk memanjat anak tangga sehingga tiba ke bumbung apartment.

"KAU NAIK LIF BOLEH SEMBANGLAH!" Herdik si Namjoon kerana tak puas hati.

Tidak adil! Min Young menggunakan lif sedangkan dia dipaksa memanjat setiap anak tangga untuk tiba ke tingkat teratas.

Min Young memutarkan anak matanya. "Aku kan mengandung." Mudah saja alasan si isteri.

"APA KENA MENGENA AKU TAK BOLEH NAIK LIF??" Namjoon masih mempertahankan dirinya. "Kau berat."

Terkedip-kedip mata sang suami. "Apa??!!"

"Maaf. Isteri anda bukannya kaset ulangan." Namjoon menahan marahnya.

"Kau tunggu situ!" Segala tenaganya dikerah demi memanjat setiap anak tangga. Min Young yang sedar akan amaran sang suami terus berlari sebelum dirinya diterkam.

Pintu tingkat teratas dibumbung apartment dibuka, Namjoon lemah lutut buat seketika.

Sedaya upaya Namjoon mendirikan tubuhnya. Kelesuan menguasai diri. Matanya melilau mencari kelibat si isteri.

Min Young hilang dari pandangan tapi apa yang ada hanyalah sebuah kolam renang terbuka yang tersedia dibumbung apartment.

"Mana pulak singa bunting ni?" Tetiba pulak Min Young main sorok-sorok dengan sang suami. Kena sorok hantu baru tahu.

Angin yang hangat menerpa telinga sang jejaka. Tegak meninggi bulu roma ditubuh.

"Aku kat sini......" Tak sempat Namjoon mahu menoleh, belakang tubuhnya dapat terasa satu momentum yang kuat menyerangnya.

Tubuh Namjoon tersembam ke dalam kolam disebabkan tendangan padu si isteri yang tepat terkena tulang belakangnya. "Siapa singa hah?" Si gadis mencekak pinggangnya.

Membetulkan sedikit tulangnya yang terasa agak leguh kerana kuasa tendangan tadi.

Kekuatan si gadis sungguh luarbiasa, tidak pernah sesekali si gadis melakonkan dirinya seolah-olah gadis mengandung. MinMin bukannya penyebab dia perlu menjadi lemah.

Min Young memerhati air kolam yang tenang semacam. Tubuh Namjoon langsung tak timbul-timbul.

Si gadis agak risau. "Haissh, nak mampus janganlah dalam kolam!" Kot sang suami yang dipakainya terus dihumban.

Min Young mendekati hujung kolam renang tersebut lalu dia duduk dalam postur mencangkung. Air diperhatikan, tiada sebarang buih udara.

Rambutnya digaru seketika. "Mati lemas kah?" Dia menyoal. Wajahnya didekatkan ke dalam air sebaik dia terlihat bayang tubuh sang suami di dasar kolam.

Min Young menelan air ditekaknya. Namjoon langsung tak bergerak, badan sang jejaka tengelam bagai tidak bernyawa.

Si gadis memegang erat hujung kolam, hujung hidungnya hampir menyentuh air jernih tersebut.

Dia mahu memastikan keadaan Namjoon. Adakah mati sebab lemas atau serangan jantung?

Angin malam yang dingin menyapa kulit si gadis, timbul perasaan seram sejuk pula dibuatnya.

Secara mengejut kedua-dua belah pipi mulus di gadis dicengkam. Membulat mata Min Young disebabkan terjahan sang suami bagai hantu air yang tiba-tiba naik kepermukaan air.

Mata saling bertembung. Satu sengihan wujud diwajah Namjoon langsung Namjoon menarik pipi si gadis untuk masuk ke dalam air bersamanya.

Dengan itu, muka Min Young disembam ke dalam air. Pedih akan wajahnya disebabkan tekanan air yang menghentam wajah comelnya.

Serta-merta si gadis mengaut segala oksigen di udara sebaik dia menimbulkan dirinya di permukaan air. Terbatuk-batuk si gadis dibuatnya kerana ada sedikit air masuk ke dalam rongganya.

Setelah dirinya sudah stabil dengan air kolam, wajah Namjoon ditatap tajam. Membara-bara bahang amukannya sebaik memandang senyuman mengejek sang suami. "KAU! KAU MEMANG NAK KENA!"

Meletus tawa sang suami melihat si isterinya berenang ke arahnya. "BAHAHAHA MACAM LEMBU! BAHAHAHA" Keseronokan mengelakkan isteri sendiri sehingga air mata terkeluar dari tubir mata sang suami.

Mana taknya, disebabkan si gadis membawa perut yang kian hari makin membulat, Min Young terpaksa berenang dengan menggunakan setiap anggotanya. Kaki dan tangan terpaksa turut berkuak.

Min Young kelihatan seakan-akan anak anjing kecil. Min Young berhenti buat seketika, jaraknya untuk tiba disebelah suami sendiri amatlah jauh lagi. Maklumlah, saiz dan lebar kolam renang amat memberangsangkan.

Besar dan luas strukturnya.

"KAU! KAU TUNGGU KAT SITU!" Arah si gadis seraya dia kembali berkuak ke arah sang suami. Namjoon sempat senyum senget sebelum dia berenang lebih jauh dari Min Young. Segaja dia nak kenakan si gadis.

"HANAT LAH KAU NI!" Carut si gadis, menandakan dia penat mengejar suami sendiri yang berenang kehulur kehilir di dalam kolam.

Sang suami hanya memandang si gadis dihujung kolam, lidah dijelirkan kearah sang isteri. Biar kasi membara lagi api kemarahan si gadis. "Tangkap lah aku kalau boleh."

Dengan sindiran itu, makin berasap-asap telinga si gadis. Memang kalau Min Young dapat Namjoon, habis kulit si suami dia kupas-kupas memalam indah sebegini.

Hastags, Namjoon akan disiat-siat di bawah cahaya bulan jika ditangkap. Sweet bukan?

"Oops, aku lupa yang singa takleh berenang BAHAHAHAAH!" Namjoon tahu saja mahu menambah api si gadis, dia memang cukup bijak dalam hal sebegini.

Bibir diketap kuat, sindiran sang suami amat menaikkan semangatnya untuk menangkap sang suami sama ada hidup mahupun mati.

Kudrat yang berbaki dikerah, Min Young tekad mahu ketuk kepala suaminya sehingga lunyai. Bagai mata sang singa, tajam pada satu sasaran, Kim Namjoon di dalam wilayahnya.

Min Young menghendap di dalam air kolam yang sejuk tapi benar kata Namjoon. Singa mana reti berenang. Sebaik si gadis tiba ditengah kolam, air kian dalam sehingga paras hidung si gadis.

Makin dia cuba untuk bergerak ke hujung kolam, makin meningkat paras air. Apa yang dia sedar, kepalanya sudah tenggelam dek kerana paras air yang terlalu tinggi.

Tubuhnya tenggelam dan tidak mampu untuk kembali ke permukaan. Terkapai-kapai tangan si gadis yang menginginkan gadannya untuk kembali ke atas air.

Nafasnya makin memendek. Tong oksigennya sudah kehabisan kerana banyak yang dibazirkan disebabkan dia meronta-ronta melawan air.

Nasib pengelangan tangannya terasa satu sentuhan. Serta-merta tubuhnya bergerak naik ke permukaan atas bantuan sokongan Namjoon.

Nafas panjang disedut si gadis bagi memenuhi peparunya yang sudah ketandusan oksigen sebaik terapung di permukaan. Kuat lengannya berpaut pada bahu penyokong, iaitu bahu suaminya. "Kau okay? Weii!?" Bahu si gadis digoncang sedikit.

Min Young masih belum dapat memenuhi peparunya oleh itu dia tercungap-cungap mengambil nafas.

Namjoon tampak risau melihat isterinya yang hampir mati lemas atas sikapnya. "Weii, sorry sesangat. Aku tak patut sakat ka━━" Ayat Namjoon disentapkan dengan semburan indah ke mukanya.

Kepala si gadis terus dihempuk. "Pengotor betul lah kau ni!"

"Kau memang patut kena pun!" Bentak si gadis. Matanya menikam anak mata sang suami. Dadanya tak henti-henti menarik nafas. Tubuhnya kesejukkan kerana dia masih lagi berendam di dalam air.

"Eh, eh, eh kau ni. Ada yang aku biar mati lemas karang." Namjoon memutarkan anak matanya. Menyampah dengan perangai si bini yang tak sudah.

Min Young mengabaikan kata sang suami, dia perlahan-lahan berenang menuju ke hujung kolam. Dia mahu keluar dari air secepat mungkin, badannya terasa mahu beku.

Malangnya tak sampai seinchi tubuhnya mahu menjauhi tengah air, dia terasa satu pelukkan dari belakangnya. Langsung dia menoleh. "Kau apahal!? Lepas!" Min Young bergelut dengan lengan Namjoon yang erat memeluk pinggangnya.

"A-A-A-A-A-A━━" Nafas si gadis dihembus perlahan. Dia penat melawan kekuatan suami sendiri. "Kau sejuk?" Cuping telinga milik Min Young terasa nafas sang suami yang hangat. Selamat kepala sang suami rebah disisi bahu si gadis.

"Kongsi haba badan aku ni." Tawar sang suami. Min Young sudah tidak terkata. Badannya sudah makin hangat walaupun masih berendam di dalam air bersama sang suami.

Kehangatan tubuh suaminya disalurkan pada kulitnya. Setiap otot si gadis direhatkan dengan bersandar pada dada suaminya.

Sekali lagi hembusan nafas atas kenikmatan dirinya yang dapat mengendurkan sendi-sendinya buat seketika. "Cantik kan bulan penuh tu?" Namjoon memecah keheningan malam diatara mereka.

Min Young mengganguk. Memang cantik ditambah dengan pelukkan sang suami yang menenangkannya.

Matanya tercacap pada bulan di langit, disebakan mereka berada di bumbung apartment, mereka dapat melihat dengan jelas akan keindahan ciptaan tuhan yang menyinari malam.

Sekian lama Namjoon memerhati bulan putih tersebut, tangannya terasa sentuhan jari-jemari si isteri. "Kau ada tertekan ke?" Soal Min Young, matanya masih terlekat pada langit. "Jangan tipu aku." Pinta si gadis lagi.

"Aku........ Stress sikit je." Jawabnya agak ragu-ragu. Min Young mengetap bibirnya. Dia makin lena dipangkuan sang suami walaupun separuh tubuh masih berendam di dalam air kolam.

"Kalau sebab aku, aku mintak maaf tau." Namjoon terkelu disisi si isteri. Jarang sekali Min Young meminta maaf.

Terukir satu senyuman. "Tak, bukan sebab kau lah ngok."

"Ye ke?"

"Yep." Makin erat Namjoon memeluk teddy bear bernyawanya. Empuk je badan si isteri, rasa macam pau gebunya.

"Kalau satu hari kau jumpa gadis idaman kau, kau mesti jaga dia erat-erat kan? Macam kau jaga aku sekarang ni." Min Young memuji.

Namjoon masih kekal melihat langit, pertanyaan si isteri difikir-fikirkan dalam mindanya. "Ceh, aku takkan jaga gadis idaman aku tu and aku bukan jaga kau pun. Takde masa aku nak jaga kau!" Balas Namjoon.

Perut Namjoon terus disiku. Orang puji macam ini pulak yang dia jawab.

"Sakit lah!" Rintih si suami. Min Young langsung tidak menoleh ke sisi untuk melihat sang suami.

Well, Min Young agak terluka. Namjoon tidaklah ada persamaan dengan cinta pertamanya, Jae Hyung.

Sangkaannya salah. Namjoon adalah Namjoon. Jae Hyung adalah Jae Hyung.

Tak sangka selama ini tidak terterbit sedikit pun rasa mahu menjaga akan dirinya dalam hati sang suami.

Min Young memandang sayu ke dasar air. Dia amat terluka. Perasaan Namjoon masih sama. Dia hanya menjaga MinMin, bukannya dirinya.

"Aku takkan sesekali nak jaga kau." Adakah segaja Namjoon mahu menyakitkan hati si gadis yang sudah terluka.

Min Young berdiam diri. Dia menguatkan semula tembok dihatinya. Jangan biarkan dirinya bertepuk sebelah tangan.

Jangan kau jadi perigi mencari tunggul. Kau perempuan!

"Lepaskan aku weii." Minta si gadis sayu.

Namjoon rakus memandang wajah si gadis disisi bahu, Min Young langsung tidak mahu menoleh. Dia sakit. Dia sakit yang amat.

Tapi Namjoon keras kepala orangnya. Makin erat pelukkannya. "Aku tak pernah terlintas nak jaga sesiapa dalam hidup aku termasuk peminat aku sendiri." Min Young tidak mahu melihat mata sang suami.

Dia penghancur hati dalam kemanisan.

Manis akan perbuatannya tapi berbahaya.

Tak tentu dia ada perasaan padamu.

"Aku hanya akan lindungi mereka." Kepala milik Namjoon dilentokkan pada batang tengkuk si isteri. Min Young terkelu.

"Aku akan lindungi segalanya yang aku ada━━"

Min Young terus menoleh. Mata mereak kembali bertembung. "Termasuk kau, isteri aku yang sah." Namjoon tersenyum.

Min Young tersentap seribu.

Namjoon lebih baik dari Jae Hyung.

"Terima kasih sebab risaukan aku." Namjoon memang mahu bunuh Min Young. Memang mahu!

Sesaat saja Namjoon berkata, tembok hati si gadis yang dibina kembali runtuh.

Walaubagaimana pun, disudut hati Namjoon, dia amat kesal. Dia sudah membohongi isterinya sendiri.

Dia memang tertekan. Dia tertekan disebabkan Min Young. Memang sebab si gadis yang membuatkan hatinya makin hari makin risau.

Namjoon makin risau yang Min Young akan disakiti diakibatkannya.

Disebabkan nama idolnya. Disebabkan tugasnya sebagai seorang idol. Dan disebabkan peminat yang dia sayangi serta sanjungi.

Kata-kata kesat yang dilemparkan pada Min Young, mampu merobek jiwa dan raga si gadis dan dirinya sendiri.

Cukup dengan sedikit sebanyak komen yang dia baca di media massa, sungguh meleburkan hati Namjoon.

'Siapa perempuan dengan RM tu??!!'

'MINAH MANA YANG MENGATAL DENGAN RM TU??!'

'Apa hal perempuan tu berkepit dengan Namjoon?'

'Gambar edit ke ni?'

'Sejak bila RM ada minah mengandung dengan dia eh?'

'Berdua-duaan kat taman?! Ceh! Sial punya perempuan.'

'SIAPA MINAH TU??!'

Khabar yang sudah tersebar serta komen para pembaca membuatkan Namjoon mahu menangis. Cacian yang isterinya dapat, sungguh memedihkan.

Oleh itu, biarlah dia sendiri yang tanggung. Min Young sudah banyak merana. Jangan disebabkan beritanya dengan Namjoon sudah tersebar, Min Young makin disakiti.

-Agust D-

Kau lindungi elok-elok Min Young.

-TaeAlien-

Hyung! Lindung Min Young baik-baik! Sape nak serang dia, titew prepare bahtera!

-Kookie 🍪-

Pastikan Min Young selalu di bawah perlindungan hyung! Kalau tak, titew babap hyung.

-Jiminie-

Segala hak cipta filem fiffty shade of Kim hendaklah dilindungi dengan baik sebelum ditayangkan. Kalau bukan aku yang yang dapat premium watch, siap hyung! Jari kentot titew akan bertindak (◣_◢)

-Jinie-

Aku potong-potong kau hidup-hidup, kalau tak lindung bini hang.

-Hobie 🌞-

Macam apa yang kitaorang pernah cakap, kau jangan risau rahsia kau, kitaorang takkan buka. Kau buat kerja kau. Lindung isteri kau.

Namjoon bukan lagi akan lindungi anaknya saja, kini pendiriannya yang pada mulanya sudah bercanggah.

Min Young adalah manusia yang pertama dia mahu lindungi.

Yep, isteri sembilan bulannya.

-----------------------------

Min Young sudah terexposed ke public....

Atas sebab hal kecemasan yang menimpa aku, aku update chapter ini. Nampaklah hasrat aku nk type chapter buat hari ahad terbengkalai😭

-----------------------

-Frasa pertama kehancuran cinta ✔-

-Dan frasa pertama untuk final conflict ✔-

STAY TUNED.

Continue Reading

You'll Also Like

550K 42.5K 50
Being a single dad is difficult. Being a Formula 1 driver is also tricky. Charles Leclerc is living both situations and it's hard, especially since h...
191M 4.5M 100
[COMPLETE][EDITING] Ace Hernandez, the Mafia King, known as the Devil. Sofia Diaz, known as an angel. The two are arranged to be married, forced by...
16.3M 545K 35
Down-on-her-luck Aubrey gets the job offer of a lifetime, with one catch: her ex-husband is her new boss. *** Aubrey...
7.3M 302K 38
~ AVAILABLE ON AMAZON: https://www.amazon.com/dp/164434193X ~ She hated riding the subway. It was cramped, smelled, and the seats were extremely unc...