[C] TE AMO | JJK ✓

By heitsmehari

490K 41K 2.2K

[OLD TITLE: BABY GIRL] "Each day, I love you more." +Jungkook ft rachel Started; 1.01.2018, Mond... More

《1》
《2》
《3》
《4》
《5》
《6》
《7》
《8》
《9》
《10》
《11》
《12》
《13》
《14》
《15》
《16》
《17》
《18》
《19》
《20》
STOP!
《21》
《22》
《23》
《24》
《25》
《26》
《27》
《28》
JUST A TEASE
《29》
《30》
《31》
😇
《32》
《33》
《34》
《35》
《36》
《37》
《38》
《39》
《40》
《41》
《42》
《43》
《44》
《45》
《46》
《47》
《48》
《49》
《50》
《51》
《52》
《53》
《54》
《55》
《56》
《57》
《58》
《60》
《61》
《62》
《63》
《64》
《65》
《66》
《67》
《68》
《69》
《70》
《71》
《72》
《73》
《74》
《75》
《76》
《77》
《78》
《79》
《80》
《81》
《82》
《83》
《84》
《85》
《86》
《87》
《88》
《89》
《90》
《91》
《92》
《93》
《94》 Final 🎉

《59》

3.4K 332 8
By heitsmehari

🐰


"Tuan, meeting hari ni-"

"Jam berapa dah ni?" Soal Jungkook pada Minjung. Gadis itu menjongketkan keningnya. Bila melihat wajah dingin Jungkook, cepat- cepat dia kerling jam tangannya.

"Jam 8:45 malam, Tuan. Kejap lagi Tuan ada meeting dengan-"

"Batal! Batalkan semua aktiviti yang aku perlu buat malam ni. Cari hari lain, aku tak masa sekarang ni, aku kena pergi!" Tengking Jungkook sebelum berlari keluar dari pejabatnya.

Berkali- kali dia kerling melihat jam di dashboard kereta. Semuanya salah dia sebab terleka dengan kerja di pejabat sampai lupa akan janjinya dengan isteri kesayangan untuk dinner malam ni. Haish!

Rosak! Semuanya rosak!

Jungkook memukul stereng kereta bila dia tersangkut di kesesakan jalan raya malam itu. Bibirnya diketap, rasa bersalah dengan Rachel lebih tepatnya. Akhirnya apabila sudah hampir 15 minit terperangkap dalam jam, Jungkook memarking kereta Audinya di kotak parking sebelum berlari keluar dari kereta menuju ke Restaurant tersebut. Rasa bersalah makin bergunung bila restoran tersebut sudah tutup.

"No way.." keluh Jungkook seraya memegang lututnya. Udara sejuk pada malam itu tidak dapat menyejukkan hatinya yang sudah panas kerana rasa bersalah sangat dengan Rachel.

"Jungkook!" Panggil seseorang serentak lengannya dipukul perlahan. Perlahan- lahan lelaki itu memutarkan tubuh untuk memandang empunya suara. Siapa lagi kalau bukan isterinya, Rachel? Dengan muka monyok Rachel memeluk tubuhnya yang hanya mengenakan dress pendek berwarna hitam kerana udara sejuk.

"Kenapa lambat? Awak tahu tak kaki saya dah kebas sebab lama sangat berdiri. Tengok, restoran pun dah tu-" tanpa sempat Rachel menghabiskan bebelannya. Jungkook sudah menarik gadis itu kedalam dakapan hangatnya. Automatik dahi Rachel berkerut. Jungkook memeluk Rachel erat, seperti tak ada hari esok.

"I'm sorry sayang. I'm so sorry.." bisik Jungkook perlahan. Dia sembamkan wajahnya pada leher Rachel untuk menghangatkan bahagian leher gadis itu. Rachel hanya mendiamkan diri, dia masukkan separuh tubuhnya dalam kot hitam Jungkook lalu memeluk pinggang Jungkook.

"Nan gwenchana" kata Rachel menandakan yang dia benar- benar okay. Tapi itu semua tidak dapat meredakan rasa bersalah Jungkook. Lelaki itu meleraikan pelukan sebelum menekup kedua belah pipi Rachel.

"Aku minta maaf, aku sibuk sangat dekat ofis sampai lupa-"

Cup!

"Saya cakap tak apa tu, tak apalah kan? Sekarang belanja saya makan jjampong dan teobeokki! Saya dah lapar ni, sebab tunggu awak dari tadi. Boleh kan?" Kata Rachel setelah menghadiahkan sekilas ciuman pada pipi Jungkook. Lelaki itu diamkan diri, kaku lebih tepatnya bila melihat keberanian Rachel sekarang.

"Rachel-"

"Kajja eo? Naneun begoppa!" Rachel menarik lengan Jungkook lalu berlari menyeberang ke sebelah apabila lampu bertukar merah. Jungkook hanya menuruti permintaan Rachel dengan senyuman yang tak lengkang di bibir.

Mereka sampai di sebuah gerai kecil yang terletak berhampiran dengan Sungai Han.

"Ahjumma, saya nak 2 mangkuk jjampong dan satu mangkuk teobeokki."

"Ne"

"Come here, anja" Rachel menarik Jungkook bila lelaki itu nampak seperti Rusa masuk kampung saja. Terpinga- pinga sejak masuk kedalam gerai kecil tersebut.

"Waeyo Jungkook- ah?"

"Ani.." jawab Jungkook seraya menggaru kepalanya yang tak gatal. Dia mengambil tempat di samping Rachel lalu melihat ke seliling, sebenarnya, ini first time dia makan kat gerai makan kecil macam ni. Hem, for the first time in forever..

"Awak tak biasa ke makan sini?"

"Aniya.. heh." Jawab Jungkook lalu ketawa kecil. Rachel ikut ketawa mengenangkan yang Jungkook dah lama hidup kat korea tapi tak pernah makan kat gerai- gerai kecil, sedang dia yang baru berapa bulan kat korea dah tahu serba sedikit selok belok jalan pasar.

"Jungkook.."

"Hem?"

"Awak bergaduh ke?" Rachel bertanya sebaik sedar akan luka kecil di bawah bibir Jungkook dan dahinya yang sedikit keungguan. Jungkook menggeleng kecil lalu mengetap bibirnya, saja nak cover dirinya sendiri.

"Yah! Jawab saya jujur! Awak bergaduh kan?" Rachel menyentuh dahi Jungkook, buatkan lelaki itu meringis perlahan.

"Ahh mianhae.." Rachel menggosok kedua tapak tangannya, meminta maaf sebab terlepas laku.

"Awak kena bagitau saya, dengan siapa awak bergaduh?"

"Nanti jelah, kita makan dulu. Kasahamnida eommonim" Jungkook mengambil makanan yang dihidang lalu dengan cepat menghirup sup jjampong yang masih berkepul- kepul asapnya itu.

"Yah!"

🐰

"Cakap sekarang! Dengan siapa awak bergaduh?" Rachel berpeluk tubuh, pandangan tajam diberikan pada Jungkook yang sedang memandu seraya tersengih- sengih.

"Adalah, manusia yang still tak puas hati dengan aku" jawab Jungkook.

"Tak puas hati dengan awak? Maksud?"

"Entah, mungkin dia nampak aku ni kacak sangat kot, sebab tulah- ahh!! Sakitlah sayang!" Rungut Jungkook bila Rachel mencubit pahanya kuat. Tulah akibatnya bila suka sangat meninggi diri.

"Awak jawab betul- betul dengan saya, jangan sampai giliran saya pulak yang belasah awak!" Rachel memberi amaran lalu menampakkan buku limanya pada Jungkook. Lelaki itu ketawa besar, terhibur dengan kecomelan Rachel yang tak pernah habis tu.

Aigoo nomu kiyowo!

Buk!

"Sakitlah! Kenapa pukul- pukul ni?" Berkerut dahi Jungkook bila Rachel memukul bahunya. Rachel kecilkan anak mata, masih lagi dengan 'siapa belasah awak?'

"Kita nak pergi mana lagi ni?"

"Hotel, kita check in hotel"

"Buat apa pulak? Rumah kan dah ada! Direct jelah balik kat rumah! Tak payahlah mengada sangat nak check in hotel bagai!" Marah Rachel dengan bibir yang memuncung panjang.

"I don't care"

Jungkook membelokkan kereta masuk ke kawasan parking untuk hotel 5 bintang tersebut. Dia matikan enjin kereta sempat lagi dia kenyitkan anak mata sebelum keluar dari perut kereta lalu menarik aku.

"Jeon Jungkook"

"Ahh Tuan Jungkook, ini kunci bilik Tuan. Biar saya hantar Tuan dan Puan ke bilik" kata pelayan di kaunter lalu berlalu pergi masuk ke dalam lift untuk pergi ke bilik yang sudah ditempah Jungkook.

"Ini dia bilik Tuan, selamat malam" kata pelayan tersebut lalu berlalu keluar dari bilik bila menerima jelingan dari Jungkook.

"Kau suka?"

"Bagitau saya siapa belasah awak?" Soal Rachel seraya terus merapati Jungkook yang akhirnya buatkan lelaki itu berundur hingga terduduk atas birai katil saiz king tersebut. Melebar senyuman Jungkook jadinya.

"Waeyo? Kenapa nak tahu sangat? Risau eah-"

"Of course-lah saya risau! Saya ni isteri awak tau tak! Apa- apa yang berlaku pada awak, melibatkan hati dan diri saya jugak! Awak fikir saya ni tak risau-"

"Shuhh shuhh. Calm down sayang. Aku taklah cedera teruk sangat, lebam sikit je. Come here.." Jungkook menarik lengan Rachel perlahan sehingga gadis itu terduduk atas paha Jungkook. Laju Jungkook melingkarkan lengannya pada pinggang Rachel.

"Yalah, saya tahu tak teruk sangat. Tapi mungkin, esok- esok awak dan dia akan bergaduh balik. Eum.. sakit tak?" Rachel berkata seraya menyentuh perlahan dahi Jungkook seterusnya bawah bibir Jungkook yang terslit luka kecil disitu. Jungkook menggigit bawah bibirnya lalu menggeleng kecil tanda yang dia tidak apa- apa.

"Jungkook, bagitaulah saya. Awak bergaduh dengan siapa? Sebab saya ke?"

"Aniya, tak ada siapapun-"

"Habis tu takkanlah awak tumbuk diri awak sendiri pulak? Tak logiklah!" Kata Rachel lalu dia cucuk- cucuk pipi Jungkook sebab geram dengan sikap Jungkook yang suka main- main dengan dia tu. Hisy!

"Tak adalah sayang, cuba jangan fikir lain- lain. Jom tidur, baby aku ni tentu penat kan? Alololo" Jungkook menjatuhkan tubuhnya atas katil menjadikan Rachel on top Jungkook yang dah tersengih lebar. Kedua lengannya diletakkan bawah kepala untuk menjadi bantal kepala.

"Tak nak! Cuba cakap dengan siapa awak bertumbuk? Biar saya kerjakan dia puas- puas!" Rachel menayangkan buku limanya. Jungkook hanya ketawa kecil. Dia tarik lengan Rachel seraya memuncungkan bibirnya. Nak dicium lah tu.

"No kiss for tonight-"

"Alaaaaaaaa"

.

.

"Love is blind, oh baby, you so blind"

Continue Reading

You'll Also Like

170K 15.9K 52
❝ Kalau begitu, kita jadikan ianya adil bersama. Ini adalah kesilapan kita berdua. Our mistake.❞
769K 98.4K 77
2016 [completed] + clumsy girl with her arrogant crush
9.2K 1.1K 63
Jeon jungkook nama yang begitu sudah di kenali satu sekolah kerana sikapnya yang dingin dan wajahnya yang kacak boleh membuatkan wanita menjerit gila...
77.4K 397 24
Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membangunkan sebuah syarikat yg mempunyai banya...