Cerita Bersama Dewi

By melayuenam

703K 1.2K 117

Cerita cabaran cinta kasih Kamal bersama Dewi Juita Oleh: Kulatjingga More

Hari Satu: Ahad
Hari Dua: Isnin
Hari Tiga: Selasa
Hari Empat: Rabu
Hari Lima: Khamis
Hari Tujuh: Sabtu
Hari Lapan: Ahad
Hari Sembilan: Isnin
Dewi Hatiku 10
Dewi Hatiku 11

Hari Enam: Jumaat

70.2K 128 20
By melayuenam

"Good morning." Sekali lagi dia mengejut aku dengan ciuman di pipi.

Aku tarik tubuh dia rapat dengan aku.

"Good morning Juita. Boleh ka abang panggil Juita ni?"

"Abang yang bagi nama, saya pun suka. Kalau kawan2 kat ofis panggil nama tu boleh dak?" Dia tanya sambil pandang tepat muka aku.

"Kan you punya sekarang ni, ikut you la." Dia senyum.

"Dah la, nanti lambat sembahyang abang." Dia menggosok2 dada aku sambil bangun. Aku membetulkan kain aku yang tersentong saja sejak semalam dan bangun.

Hari ini aku segar, ceria dan penuh tenaga. Memang banyak sekali kerja yang aku dapat bereskan di pejabat, hingga aku ada masa untuk termenung, terkenang kesah semalam, teringat akan hari pertama aku berjumpa Juita dan hari2 yang berturutnya.

Memang jauh dari daya imaginasiku untuk dapat teman yang kini sebegitu rapat seperti Juita, dalam masa sesingkat enam hari sudah terasa kasih yang teramat sangat, merindui walaupun baru beberapa jam tidak menatap wajahnya.

Memang terasa sebagai mimpi saja, aku yang dah boleh kira masuk golongan antertu (anak teruna tua la tu!!) mendapat kasih yang berbalas dari gadis yang muda belia, lain keturunan pulak tu.

Memang pun aku tak hirau sangat tentang kaum dan keturunan, kawan2 aku sendiri banyak dari keturunan Cina, maklumlah kerja kilang, bahagian ofis pulak sekarang ni, duduk pulak dikawasan yang sedikit benar orang Melayu, tetapi nak bayang, nak mimpi untuk mendapat kekasih dari kaum lain, susah benar rasanya.

"Kamaaallll... you sudah sampai Alor Star ka???"

"Aisey Mr. Wong.... masuk, masuk." Malu jugak aku, sampai boss ada depan pintu pun aku tak sedar. Nasib baik dia ni ok, selalu melawak dengan aku, nak tolong aku cari bini la, nak rekomen makwe Cina la.

"You tau aa Kamal, saya sudah tengok you dua tiga hari. Ini taun baru, Kamal pun baru jugak ka?"

"Tarak la Mr. Wong serupa jugak."

"Haiya, mana ada serupa. Dulu you bikin kerja slow and steady. Kepala pun tarak angkat. Sekarang kerja banyak fast, banyak rajin, itu pasal kut you boleh temenong?"

"Mr. Wong selalu mau kacau saya?"

"Tarak la Kamal. Saya pun pening tengok you. Kira2 mau kasi warning tak boleh, mau puji pun tak boleh. You sudah dapat girlfriend ka?"

"Apa la Mr. Wong ni, lagi2 mau usik saya ka?"

"Tarak. Kalau you betul2 sudah ada girlfriend, saya pun suka. Baru saya tau pasal apa you kerja laju2, kemudian stop mau releks.

Hei, kalau you betul2 sudah ada, saya mau kasi you chan baik punya."

"Apa dia Mr. Wong?"

"Ini pasal saya suka sama you. Tapi jangan cakap sama orang lain la. Nanti dia orang jelous pulak."

"Apa dia Mr. Wong?"

"Tapi you kena mengaku sekarang, baru offer ni laku. Kalau you kawin ini taun, saya kasi satu bulan cuti, full pay. Tapi ingat, you mesti kasitau sekarang, bila saya keluar ini bilik, no more offer."

Celaka sungguh Cina ni, sungguh2 benar dia nak tahu tentang diri aku. Tapi aku tau dia baik, jujur, kalau itu yang dicakapnya, kalau betul aku kahwin, memang aku dapat sebulan cuti.

"Hoi, mau suruh saya tunggu sini sampai petang ka?" Terkejut aku.

"Ok la Mr. Wong, saya mengaku, memang ada calon."

Dia terus bangun, dia hulur tangan dia. "Congratulation. Ini offer laku anam bulan. Lepas anam bulan, habis." Dia senyum habis bila aku sambut tangan dia.

"Tapi Mr. Wong, baru fifty2. Baru jumpak pun. Lagi pun dia bukan Melayu."

"Tarak kira la Melayu ka, orang Chin ka, India ka, Jepun ka. Tapi pasal you baru jumpa, saya extend satu tahun punya offer. Kasi chan sama you, tapi kerja mesti maintain lor. Kalau you ada apa problem, kasi tau sama saya, saya mesti tolong punya."

"Jangan marah Mr. Wong, saya mau tanya sikit. Pasal apa Mr. Wong mau susah2 sama saya?"

"You Kamal, baik punya orang, no problem dengan saya. Tapi you banyak betul, tarak minum, tarak judi, tarak kacau orang, mau ajak pi Bangkok pun you ta mau. Lugi oo kalau you tarak kawin.

Pasal kita sudah kawan lama, saya cukup suka you sudah ada girlfriend. Dulu saya suruh you pi belakang, pilih mana2, you tarak mau, sekarang sudah cari sendiri, saya lagi suka. Good luck aa!! Ingat tau, satu taun." Dia berkata sambil bangun dan keluar dari bilik aku.

"Mr. Wong, Mr. Wong!!!!"

"Apa dia?"

"Tolong jangan cerita sama orang lain."

"Haiya, apa pasal mau sorok2."

"Mana tau, nanti tak jadi, malu saya." Aku berkata. "Mau cari orang belakang pun susah."

"Ok, ok. Tapi bila sudah confirm, kasi tau aa?" Aku angguk saja.

Aku tersenyum, menyandar dan melihat siling.

"Hai sayang." Aku menegurnya bila dia membuka pintu kereta.

"Hai." Dia memegang tanganku.

"You beli apa tu?" Aku tanya selepas keretaku bergerak.

"Blender."

"Nak buat apa?"

"Macam2 pun boleh. Buat sambal pun boleh."

"Pasal apa tak cakap. Boleh abang beli."

"Dah terjumpak kat kompleks tadi."

Kami singgah kat mini market, beli barang keperluan untuk malam ni. Terfikir juga aku untuk membeli peti sejuk. Boleh juga disimpan barang2, tak perlu membeli setiap hari seperti sekarang. Aku menghulurkan not lima puluh ketangannya dan bagitau aku ke kedai sebelah, kedai eletrik. Belum pun aku memilih dia dah mengekor.

"Abang nak beli ka?"

"Memang nak beli pun, lama dah, tapi dok teragak2. Boleh jugak simpan barang2. Yang ni boleh?"

"Tak besar sangat ka?"

"Bukan nak beli setahun sekali. Silap2 sampai anak cucu kita." Dia memeluk lengan aku rapat2.

"Kaler ni ok?" Dia angguk saja.

Juita sempat membeli buah2 sebagai tambahan sementara aku bayar, pakai kad kredit. Pickup kedai tu mengikut kami hantar peti ais. Aku lihat dia tersenyum tak henti2, dan aku sendiri terasa macam sedang membina rumah tangga. Lepas ini aku akan membeli mesin basuh kain pula, tak mau dia bersusah payah dibilik air yang sempit itu.

"Ni beg apa bang?"

"Pakaian sembahyang."

"Lupa pulak hari ni Jumaat. Disana cuti hari ni."

"La ni you dah ada di Ipoh. Banyak pekara yang nak kena adjust, nak kena sesuai diri."

"Saya tak takut dah, selagi abang ada."

Dia duduk di sebelah aku, beg aku di riba dia. Aku peluk bahu dia.

"Tapi Juita kena ingat, di sini jugak you kena independent. Tak boleh harap sangat dekat abang. Masa abang ada takpa la."

"Abang dok keluar outstation ka?"

"Dak la. Maksud abang, selagi duduk dengan abang ok la, boleh hantar, boleh ambik. Tapi kalau dah dapat bilik sewa, kena pandai2 la bawak diri."

Dia angguk pelan saja, macam terpaksa.

"You cerita dengan kawan2 you dudok mana?"

"Dengan abang angkat, dulu kenal kat Alor Star."

"Depa tak kata apa?"

"Dak pulak." Cekap jugak dia.

"Depa pun dah panggil saya Juita." Dia senyum kat aku.

"Ok, abang nak pi sembahyang dulu." Aku menepuk tangannya dan bangun.

Terasa panas lagi malam ni. Aku mengambil kipas meja dari bilik sebelah, pasang dua sekali malam ni. Malam ni dia memakai kain batik, seluar treknya terendam bersama kain aku dan pakaian kami yang lain.

"Bukak la baju tu kalau dah panas." Dia berkata, dah pun berbaring dikatil.

Aku buka baju dan menutup lampu bilik. Memang tak sabar pun aku untuk bersamanya. Tadi pun buat pertama kalinya kami bermesra disiang hari. Aku memeluknya semasa dia menyiang ikan didapor, menembap batang aku yang keras keponggongnya, walaupun kami berpakaian lengkap. Dia menerima dengan senang hati, tetapi perbuatan kami tidak lebih dari itu.

"Berapa harga peti ais tu bang?" Dia tangan sambil pelok badan aku.

"Dekat dua ribu."

"Hoooi, mahalnya, tak bazir ka beli mahal2."

"Nak beli pun sekali saja. Kalau kecik2 nanti nak tukar pulak."

Tangan aku hinggap kat paha dia, memang macam aku agak, cuma kain batik tu saja yang menutup. Aku tarik rapat tuboh dia. Mungkinkah hari ni giliran aku pulak memberi kepuasan kepadanya, aku tak berani janji. Semuanya bergantung kepada dia sendiri dan juga keadaan. Dia mengangkat sedikit kakinya dan menyepit batang aku dicelah pehanya.

Aku meramas2 ponggongnya. Aku mencium bibirnya, dia membalas. Tetapi kami sama2 terasa kekok, tidak berpengalaman, sedangkan divideo, betapa enaknya. Aku cuba bayangkan kembali dan sedikit2 kami mencuba dan berpuas hati.

Dia sudah terlentang dan separuh badan aku diatasnya, dan akhirnya lidah aku menyentuh lidahnya. Memang nikmat dan asyik sekali. Lama kami berkucup, meneroka rasa yang baru pertama kali dikecapi. Tangannya membelai2 rambut aku.

Perlahan2 aku meletakkan lutut aku dipertemuan dua pahanya. Dia

membuka sikit kakinya untuk memudahkan aku aku bertapak disitu.

"Juita!." Aku bersuara, rasa bergetar2 juga.

"Ya bang!."

"You sedar tak apa yang kita dok buat ni?" Dia mengangguk. "Nak terus ka?"

Dia angguk lagi. Aku kucup balik bibir yang lembut manis tu.

Debaran jantung aku entah la,dah tak terkawal lagi. Cuma aku berharap sangat perbuatan aku tidak terlajak. Ini bakai isteri aku, aku mesti menjaganya. Tapi aku tahu kami semakin hanyut. Aku perlu sedar, tahu akan perbuatan aku. Biarlah kali ini aku yang mengawal keadaan, seperti dia semalam, membalas balik jasanya.

Perlahan2 aku turunkan kakiku dari sudut panas itu. Aku gantikan dengan tangan, melurut kawasan cipapnya yang panas itu dengan lembut. Dia membantu merungkai ikatan kainnya. Dan tangan aku terketar2 menyusur masuk kain yang dah tersingkap itu. Terasa subor sekali bulu2 yang menghias tamannya, aku belai sepuas hati, mengenal bagi kali pertama dalam sejarah hidupku. Tetapi aku tau, tempat lain yang menanti.

Aku turunkan lagi, merasai kelembutan dan kepanasan yang sungguh istimewa, merasai belahannya yang licin. Jari tengahku bermain disitu, naik turun berulang2. Terasa juga kekerasan dijariku, itu biji kelentitnya, aku pun membaca juga, mempelajari untuk ketika seperti ini.

Perjalanan jariku semakin jauh, dari bawah naik kepunatnya, membawa sekali air cipapnya yang licin itu untuk memudahkan perjalanan jariku itu. Dia dah merenggangkan bibirnya dan kami hanya bersentuhan pipi sahaja. Tarikan nafasnya terasa kuat, seperti aku semalam. Tangannya yang dibelakang aku meliar menggosok.

Kini dua jariku bersatu melurut, mencecah pintu gua, mengaut air cipapnya dan menggelungsor naik ke biji yang keras itu. Tuboh dia tersentap2 sedap. Aku cukup gembira, biarlah kali ini batang aku setakat terlekap dipahanya saja, biarlah dia pulak menikmati apa yang aku rasakan semalam.

Setelah agak lama dia mula merengek, pinggangnya berayun kekiri kanan menyebabkan kaki aku terenggang dari pahanya. Semakin lama semakin keras gerakannya, pautan tangannya, nafasnya dan juga rengekannya, bagai tertahan2, dan akhirnya dia mengangkat ponggongnya, menggesel2kan kepada tanganku yang aku keraskan juga. Aku percepatkan geseran seperti mana yang aku harapkan dari lurutannya kebatang aku semalam.

"Abbbaaannngggg........" Dia meraung. Terkejut aku, takut juga didengar jiran.

"Sssshhhhhh..... jangan kuat sangat." Aku bisik.

Dia memeluk kuat kepala aku, nafasnya bagaikan pelari pecut digarisan penamat, badannya tersentap2, kakinya keras menyepit tanganku. Aku juga memeluknya dengan kuat, dengan penuh kasih sayang. Bila terasa badannya lembut kembali, aku tarik badannya naik keatas aku, kepalanya dibawah daguku, kakinya diantara kakiku dan batangku tersepit diperutnya.

Nafasnya masih kencang, terasa didadaku. Aku meramas2 ponggongnya yang bogel itu, kainnya sudah terselak kebawah. Sebelah lagi tangan aku masukkan kedalam bajunya, melurut2 mengusap belakangnya sambil memejam mata. Aku menarik nafas panjang, selamat.

Continue Reading

You'll Also Like

8.2M 553K 72
Pemenang The Diamond Awward [The best storyline2020🏆, The top hero2020🏆,The best romance2020🏆,The top author2020🏆 AIN SURAYA, dia seorang isteri...
1.1M 39.5K 57
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐀𝐬 𝐇𝐢𝐬 𝐏𝐫𝐞𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐖𝐢𝐟𝐞 𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐇𝐚𝐟𝐟𝐚𝐳 𝐃𝐚𝐢𝐲𝐚𝐧 | 𝐃𝐚𝐫𝐢𝐬𝐚...
72.5K 7.4K 41
Dua pekerjaan yang sangat mencabar. Jika lalai seminit, banyak nyawa yang terkorban. "Tuan ingat muka Tuan kacak sangat?" Gaduh. Gaduh. Gaduh. Ada...
817K 84.1K 71
⚠️Beware⚠️ : Hiatus (Jika tidak mempunyai kesabaran yang tinggi, tidak digalakkan untuk singgah dan baca. Tunggu status buku ni dah complete baru bac...