Mrs. Emir Luthfi

Da isyannaa

113K 5.4K 493

EMIR LUTHFI | NADINE HARLEY ANDERSON Anderson series vol 1 Takdir yang telah menyatukan mereka. Sangat tidak... Altro

Prolog ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 1 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 2 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 3 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 4 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 5 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 6 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 7 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 8 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 9 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 10 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 11 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 12 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 13 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 14 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 15 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 16 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 18 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 19 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 20 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 21 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 22 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 23 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 24 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 25 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 26 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 27 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 28 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 29 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 30 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 31 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 32 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 33 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 34 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 35 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 36 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 37 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 38 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 39 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 40 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 41 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 42 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 43 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 44 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 45 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 46 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 47 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 48 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 49 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 50 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 51 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 52 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 53 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 54 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 55 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 56 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 57 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 58 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 59 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 60 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 61 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 62 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 63 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 64 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 65 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 66 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 67 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 68 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 69 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 70 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 71 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 72 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 73 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 74 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Bab 75 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
Epilog ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค
NEW STORY 2024 ๐ŸŽŠ

Bab 17 ๐Ÿฅ€๐Ÿ–ค

1.3K 60 1
Da isyannaa

MAMA memerhati anak dan menantunya yang hanya diam memakan sarapan yang dimasaknya dan dibantu oleh Nadine. Emir dan Nadine kelihatan canggung. Tidak bercakap, tidak bermesra.

"Emir kerja hari ini?" soal mama saja mahu memecahkan keheningan. Emir angkat kepala apabila namanya keluar dari mulut mama.

"Kerja mama."

"Ha! Pasal majlis resepsi kau orang berdua, mama dah bincang dengan wedding planner pasal pelamin kau orang. And nanti kau orang jangan lupa ya fitting baju. Emir... Cuba-cubalah ambil masa, jangan asyik fikirkan kerja saja. Ingat isteri Emir ni. Dia pun perlukan perhatian juga." Mama selitkan sedikit teguran. Emir hanya angguk.

"Baik mama."

Nadine sekadar diam. Tidak mahu masuk campur. Majlis resepsi? Tak lama lagi. Pasti Emir menjemput Qayish. Takut pula nak bersemuka dengan jejaka itu.

"Nadine okay?"

"Okay. Kenapa mama?"

"Nothing. Jangan lupa ya fitting baju tu." Mama senyum tipis dan tolak kerusi ke belakang. Dia berlalu pergi meninggalkan sepasang suami isteri itu bagai mahu memberi ruang kepada mereka berdua.

"I'm done." Tidak mahu berdua-duaan lama dengan Emir. Nadine tolak kerusi ke belakang. Baru sahaja dia mahu pergi tetapi tangan Emir pantas menyambar pergelangan tangan Nadine.

"Nadine..."

"Emir... Please leave me alone for a moment," ujar Nadine perlahan mahu meleraikan tangan Emir tetapi Emir menggenggam erat pergelangan tangan Nadine.

"Tunggu Emir balik nanti?" Emir pandang Nadine penuh berharap. Matanya jelas berharap pada Nadine. Nadine jadi kalah dengan renungan mata itu.

"Yes. I will."

BERKERUT dahi Nadine apabila mama tiba-tiba memberinya satu gelas air. Mama senyum.

"Minumlah," ujar mama lembut. Seperti biasa. Nadine langsung tidak curiga dengan tindakan mama sekarang. Dia ambil gelas yang berada di tangan mama lembut.

Bibirnya dirapatkan dihujung gelas dan meneguk air oren itu tenang. Haih... Habislah perut kau Nadine minum air oren malam-malam ni. Nak tolak takut mama terasa. Lagipun dia memang tengah haus ni.

Mama senyum tipis melihat Nadine meneguk habis air oren yang dibancuhnya. Tangan Nadine diusap.

"Kenapa mama tak tidur lagi?" soal Nadine. Jam sudah menunjukkan pukul sepuluh. Dia ingatkan mama sudah tidur rupanya tidak. Dia saja duduk di ruang tamu ini mahu menunggu Emir pulang.

"Mama tak dapat tidur,"

"Iyalah... Sebab papa tak ada kan..." Nadine mengusik. Papa outstation seminggu ini, dia akan balik lusa. Selama itulah mama dan Nadine banyak luangkan masa bersama. Dua-dua laki sibuk ngan kerja. Workaholic.

"Ish! Nadine ini! Pandai mengusik ya? By the way... Your malay is better."

"Thanks to your son." Terima kasih kepada Emir kerana kadang-kadang menjadi cikgu bahasa melayu Nadine. Jadi kuranglah pelat itu.

Mama hanya gelak dan memandang Nadine lembut. "Nadine dan Emir baik-baik saja kan?"

Seketika tubuh Nadine mengeras mendengar soalan itu. Dia sengih janggal. "We are fine, mama. Nothings to worry about."

"Are you sure, my dear?"

"Y-yes mama."

"Baguslah kalau macam tu. Mama nak masuk tidur dulu lah. Nadine jangan tidur lambat ya..." Mama tepuk lembut peha Nadine.

"Noted mama." Mama senyum dan mendaki tangga. Mama begitu perhatian padanya. Kadang-kadang Nadine merasa ada mummy dalam diri mama. Mama betul-betul ingatkan dia pada mummy.

Segenap fikiran memikir tentang mummy dia tiba-tiba rasa badannya panas. Pelik. Kenapa tiba-tiba panas ni. Kipas masih berfungsi. Nak buka aircond malas pula.

Nadine kibas-kibas di sekitar lehernya. Peluh yang merenek-renek keluar di sekitar wajah di seka.

"Urgh! I'm hot!" Getah rambut berwarna di hitam di pergelangan tangan dicabut dan dia mengikat rambutnya dengan getah rambut hitam itu.

"Emir..."

















EMIR mengatup pintu utama perlahan-lahan. Dia mengeluh kecil dan mengurut tengkuknya. Ruang tamu gelap gelita. Pasti semua orang sudah tidur. Dia mengatur langkah ke tangga namun langkahnya tergendala melihat gelas di atas meja di ruang tamu. Ada telefon Nadine juga di situ. Tetapi mana Nadine?

Emir berjalan ke meja itu dan mengambil gelas dan telefon milik Nadine. Dia meneruskan jalan ke dapur membasuh gelas itu dan meletakkan di tempatnya. Setelah itu dia berjalan ke biliknya. Tertanya pula dia, Nadine betul-betul tunggu dia ke? Mengapa telefon Nadine ada di ruang tamu. Nadine lupa mahu mengambilnya mungkin.

Sepanjang langkahnya ke bilik, dia memikir banyak benda. Tentang Nadine, kesnya yang masih belum selesai. Dan dalam pada masa yang sama hati dia rasa tak sedap. Rasa macam ada aura lain.

Tidak menunggu lama dengan kaki panjangnya itu, dia telah sampai ke biliknya. Pintu bilik dibuka dari luar dan Emir tersentak apabila katilnya kosong. Suasana di bilik itu gelap. Seperti tidak dihuni sesiapa. Mana Nadine? Makin pelik Emir. Dia lempar pandangan ke bilik air. Pintunya terbuka dan lampu di dalam bilik itu juga. Mungkin Nadine ada di situ?

Emir tetap mahu memeriksanya dia berjalan ke bilik air namun ada satu tangan terlebih dahulu menariknya. Emir terasa tubuhnya ditolak ke dinding.

Bau harum menusuk ke hidung Emir. Dia tersentak apabila sepasang mata merenungnya dengan penuh... Menggoda? Mata Emir terkelip-kelip dengan renungan Nadine.

"Emir..."

Oh! Lemah lutut Emir mendengar suara itu seperti ingin menggodanya. Emir terkesima. Bibirnya terkumat kamit ingin mengeluarkan suara.

"N-Nadine... W-why you..."

"Shhh... Why you're so late hurm? I waited for you, abang..." Suara itu betul-betul dekat dengan telinga Emir membuatkan dada Emir berombak kasar. Apa telah jadi ini? Kenapa dengan Nadine?

Emir tidak rasa Nadine sedar sekarang dengan apa yang dia cakap ini. Emir telan air liur apabila jari runcing Nadine berlari di sekitar dadanya.

"Nadine are you okay?" soal Emir lembut. Tubuh Nadine ditilik atas bawah. Air liur yang ditelan terasa perit. Pakaian Nadine sekarang sangat menggugat imannya. Emir cuba kawal nafsunya. Dia tahu Nadine tidak mahu semua ini berlaku. Dia tidak mahu mengambil kesempatan.

"Hm?" Nadine gelak kecil dan mencium rahang Emir. Emir pejam mata seketika, jari Nadine makin nakal berlari di sekitar tubuh dan lehernya.

"I want you... Please Emir." bisik Nadine seperti memujuk. Dia terasa hati apabila Emir tidak membalas setiap perbuatannya. Tangannya sudah melilit di leher Emir. Renungannya bertukar lembut.

"N-Nadine this isn't you. Wake up! Kenapa you tiba-tiba macam ni?" Bila Nadine menyentuhnya tadi, Emir dapat rasa kulit Nadine agak panas.

Nadine mendekatkan wajahnya di leher Emir. Dia menggesel kepalanya di leher Emir membuatkan jejaka itu makin tidak keruan. Emir ketap kuat rahangnya.

"I already wait for you, Emir. I have fullfil your wish. So can you fulfill my wish right now?" bisik Nadine seakan berjauh hati. Kenapa Emir tidak faham kehendaknya sekarang?

"N-No! This is wrong! Perhaps you take something before. Why did you wearing this lingerie? It's cold." Tak tahu pula Emir sejak bila Nadine ada pakaian begini. Nadine tak pernah pakai pakaian begini dihadapannya.

"Hurm? I'm hot, remember? Just like what you said before," bisik Nadine dan menggigit kecil telinga Emir. Emir berdecit.

Tangan yang masih melilit di leher Emir ditarik ke hadapan membuatkan jarak wajah mereka lebih dekat. Emir cuba menahan tetapi entah mana isterinya dapat kekuatan. Oh lupa. Isterinya bekas trainee.

Emir tidak tahu Nadine mahu menariknya kemana sedar-sedar dia sudah menindih di tempat yang lembut. Mereka sudah berada di atas katil dengan Nadine di atas Emir.

"I know you want me too, Emir. Just say it. I'm all yours," bisik Nadine menggoda. Jarinya kembali bermain di dada Emir.

Emir tidak tahu kenapa dia tidak mampu melawan. Dia tidak melawan dan juga tidak membalas. Dia hanya kaku merenung sepasang mata itu. Walaupun bilik itu gelap gelita, Emir masih dapat lihat sinaran mata isterinya. Sangat memukau.

"You're not going to regret it?" soal Emir. Dia makin tidak keruan dia dapat rasa setiap lekuk tubuh wanita itu.

Nadine senyum apabila umpan sudah sudah terkena. Rahang tajam Emir dia usap dengan jari. "No."

Dia mendekatkan wajahnya di telinga Emir. "I love you, abang."

Dan setelah itu Emir dapat rasa bibirnya ditindih sesuatu. Emir terdiam seketika sebelum dia memegang tengkuk dan belakang kepala Nadine, menarik merapatinya membuatkan ciuman makin mendalam.

"I'm sorry Nadine." Dan segalanya terjadi malam itu. Masing-masing melepaskan rasa cinta dan kasih terhadap satu sama lain.























NADINE meringis sakit, kepalanya yang berdenyut di sentuh. Kelopak matanya terbuka perlahan-lahan. Terkedu Nadine melihat satu sosok tubuh tidak berbaju sedang duduk di birai katil, membelakanginya. Nadine tunduk pada tubuh sendiri. Dada bagai dihempap batu besar apabila mendapati dia tidak mengenakan apa-apa pun di tubuhnya. Dia hanya diselimuti dengan comforter.

Dalam pada masa yang sama tubuh itu pusing ke arahnya, seakan tahu yang Nadine sudah sedar. Mata Nadine terus menikam tajam wajah itu.

"What have you done to me, huh?" soal Nadine kasar. Dia melihat Emir hanya memakai seluar pendek. Melihat keadaannya sekarang, dia tahu apa yang telah berlaku semalam. Walaupun dia tidak ingat apa-apa tapi dia dapat baca apa yang telah berlaku setelah melihat keadaannya sekarang.

Emir telan air liur dan bangkit dari katil. Dia menggeleng kecil seperti tahu apa yang berada di fikiran Nadine. Emir sendiri mati akal mahu bercakap apa. Nadine bangun dan mengesot ke belakang sedikit bersandar di kepala katil. Tangan memegang comforter di dada agar tidak meleret. Mata Nadine berkaca memandang Emir.

"Sayang..."

"You raped me Emir! You raped me!" Tuduh Nadine. Dia tak akan sesenang itu mahu menyerahkan tubuhnya pada Emir. Dia tak cintakan Emir!

Emir menggeleng kepala lagi mahu menafikan itu. "Humaira, listen to me-"

"Don't call me Humaira!" Suara Nadine meninggi lagi.

"Aisyah! Listen to me first. Emir tak tahu. Semalam Emir balik rumah, lepas tu Aisyah bertingkah pelik. Emir tak tahu kenapa but perhaps you take... Stimulant pills?" ucapan Emir buat Nadine gelak sinis. Gila ke dia nak amik pil perangsang?

"What? You want to say that I'm the one who seduce you last night?"

"Aisyah, Emir..."

"Shut up! I don't want to hear anything from you!"

"Aisyah, Emir betul-betul tak sengaja. E-Emir..."

"Itu yang you tunggu-tunggukan selama ni kan? You hanya pandang I sebagai pelepas nafsu! Even if it's true I take the pills you must protect me Emir! Not take advantage on it! You must help me! Salahlah tekaan I selama ni. I ingat you faham I. But you're not! You tak sepatutnya biar I goda you! You patutnya pergi tinggalkan I!"

"No! Emir tak nak jadi apa-apa pada isteri Emir," ujar Emir bersungguh-sungguh. Nadine gelak sinis setelah mendengar kata-kata itu.

"Tak nak jadi apa-apa? Jangan cakap benda bodohlah! I hate you! Get out from here! I benci tengok muka you." Nadine tekankan setiap perkataan di ayat terakhirnya. Sambil itu dia renung dalam mata Emir bagai memaksudkan kata-katanya. Emir terkedu.

Emir menundukkan kepalanya. Tangan dikepal kuat. Kesal pada diri sendiri atas apa yang telah dia lakukan semalam. "I'm sorry. I'm not supposed to take advantage on you... My wife. Emir khilaf. Emir tak sepatutnya jadi kan Nadine sebagai pelepas nafsu Emir. Emir tak sepatutnya ambil kesempatan di saat begitu. Emir yang salah. Emir yang bodoh. I'm truly sorry Nadine. Tapi ketahuilah, Emir kahwini Nadine bukan untuk jadikan Nadine sebagai tempat pemuas nafsu. Wife supposed to be treat like queen. Not a whore neither slut. You're my priority. I will never do something you hate but... Guess what?" Emir ketawa kecil dengan mata yang berkaca. Nadine hanya diam. Air matanya turut menitis mendengar setiap bait kata Emir.

"I already did. How stupid I am. Seeing you like this, it's torture me too. I hurt even more than got bullet on my body. Again I'm sorry. But action speak louder than words right? So start from know on... I will never touch you. I will never kiss you. I will never feel you. I will never sleep with you. That's my sorry to you." Emir terus berlalu masuk ke walk in closet dan keluar semula dengan tubuhnya sudah disarungkan baju.

Nadine menghamburkan tangisnya. Dia rasa jijik dengan diri sendiri. Kenapa? Kenapa dia tak ingat apa-apa tentang semalam? Dia jadi rasa serba salah. Melampaukah dia? Dia pandang pintu bilik.
















MAMA telan air liur. Kenapa mereka masih sama seperti semalam? Tidak berbual langsung. Kalau semalam masih okay kerana mereka tetap duduk bersebelahan tapi sekarang mereka duduk berjauhan. Bagai ada benteng di tengah mereka.

Tak jadi ke rancangannya? Dia pandang Nadine yang kelihatan tidak berselera. Oh! Bukan setakat Nadine, Emir pun kelihatan tidak berselera.

"Tak sedap ke mama masak? Kenapa kau orang tak sentuh pun makanan tu?" soal mama. Makanan yang dimasaknya hanya dikais-kais. Langsung tidak masuk ke dalam mulut.

Emir angkat kepala dan senyum tipis. Nadine masih dengan dunia sendiri sebelum dia tolak kerusi ke belakang dan berlalu pergi. Emir mengeluh kecil.

"Emir... Semalam tak ada jadi apa-apa ke?" soalan mama membuatkan Emir memandang mamanya. Wajahnya sedikit serius. Dia sudah dapat agak bila mendengar soalan mama.

"Jadi mama yang bagi pil perangsang dekat isteri Emir?" soal Emir. Mama tersentak. Dia berdehem kecil.

"M-mama..."

"Ma... Kenapa? Mama terdesak sangat nak cucu dari kami? Kalau mama terdesak sekali pun bukan dengan cara itu ma..." tegur Emir dengan nada perlahan. Sudu diletakkan di atas pinggan.

"Kamu berdua gaduh sebab itu ke?"

"Mama tengok sendiri kan keadaan isteri Emir macam mana." Emir melontar semula kata-kata pada mama. Tidak habis fikir dengan tindakan mamanya.

"Mama minta maaf, Emir. Mama tak sangka dia marah. I thought you guys were fine," ujar mama penuh rasa serba salah. Kesian pula bila anaknya yang kena hadap semua ini.

Emir senyum tipis. Cukup sekadar tidak mahu mamanya rasa serba salah. Tangan mamanya dipegang dan diusap lembut. "It's okay. Emir anggap semua ini ujian untuk rumah tangga kami. Mama jangan risau, nanti Emir pandailah pujuk dia."

Emir terus berlalu pergi masuk ke dalam bilik bersama pinggan Nadine yang masih tidak bersentuh. Nadine yang berada di katil didekati. Pinggan dan segelas air masak diletakkan di atas meja solek. Emir pandang Nadine yang kelihatan tidak bermaya.

"Nadine, makanlah. Emir ada bawa makanan Nadine," ujar Emir lembut. Nadine buat bodoh. Dia hanya memandang telefonnya dan mengabaikan kewujudan Emir.

"Nadine... Makanlah. Tadi Nadine tak makan pun kan?" Emir tetap berusaha memujuk Nadine makan. Dia tidak mahu pergi kerja dengan keadaan isterinya perut kosong. Kalau Nadine makan depan mata dia sejuklah sikit hati ini.

Sekali lagi Nadine buat bodoh. Dia hanya scroll Instagram melihat postingan model-model dari banyak jenama. Dior. Channel. Celine. Gucci. Oh! Dia rindu nak duduk depan kamera!

"Emir tinggalkan makanan dekat meja ni. Jangan lupa makan eh? Emir pergi kerja dulu." Emir terus berlalu pergi keluar. Tiada lagi adegan sentuhan antara mereka. Emir betul-betul mengotakan kata-katanya untuk tidak bersentuhan dengan Nadine sebagai tanda maaf.

Nadine menjeling Emir yang sudah keluar. Dia mengeluh kecil. Dia jatuhkan kaki ke lantai. Susah payah dia berjalan ke meja solek. Makanan yang dibawa Emir dimakan. Tidaklah lahap, dia masih tidak berselera sebenarnya tapi dia tetap makan jua makanan yang telah dibawa oleh suaminya.

Continua a leggere

Ti piacerร  anche

590K 62.6K 25
ููŠ ูˆุณุท ุฏู‡ู„ูŠุฒ ู…ุนุชู… ูŠูˆู„ุฏ ุดุฎุตู‹ุง ู‚ุงุชู… ู‚ูˆูŠ ุฌุจุงุฑู‹ ุจุงุฑุฏ ูŠูˆุฌุฏ ุจุฏุงุฎู„ ู‚ู„ุจู‡ู ุดุฑุงุฑุฉูู‹ ู…ูู†ูŠุฑุฉ ู‡ู„ ุณุชุตุจุญ ุงู„ุดุฑุงุฑุฉ ู†ุงุฑู‹ุง ุชุญุฑู‚ ุงู„ุฌู…ูŠุน ุฃู… ุณุชุจุฑุฏ ูˆุชู†ุทูุฆ ู…ุงุฐุง ู„ูˆ ุชู„ูˆู† ุงู„ุฃ...
Her claim Da Jeelvyas03

Storie d'amore

3.2M 185K 77
Nobody ever loved him; she was the first who loved him. He did not have a family and then one day she entered into his life and became a world for h...
1.4K 119 14
โ”โ”โ”โ”โŠฑโ‹†โŠฐโ”โ”โ”โ” Noah Uqaysh x Uhayra Mikayla Uhayra seorang gadis yang cantik paras rupa dan sering menjadi perhatian ramai jejaka dari zaman sekolah men...
17.2K 317 19
This takes place about a year after Endgame. Peter is settling back into normal life (or normal for Spider-Man anyway) when a new ability reveals its...