Projek high council : Penjara...

By saekisakuma

16.3K 798 449

Setting : 3 years after kudrat Semua orang ada penjara masing-masing. Tak kiralah jenis macam mana sekali pun... More

Chapter 1: Nightmare
Chapter 2 : Closure
Chapter 3: confession
Chapter 4 : Tattoos and Marriage
Chapter 5 : Tattoos and Marriage part 2
Chapter 6 : The blue butterfly...
Chapter 7 : Walk down into your memory lane
Chapter 8 :Walk down into you memory lane part 2
Chapter 9 : Broken 🔞
Chapter 10 : Asam Pedas
Chapter 11: Sayang... I will wait for You
Chapter 12 : Arrival
Chapter 13 : Origami
Chapter 14 : Guilt
Chapter 15: The one who got away.
Chapter 16 : Resentment
Chapter 17 : Mirror
Chapter 18 : One of us is lying part 1
Chapter 18 : One of us is lying Part 2
Chapter 18 : One of us is lying Part 3
Chapter 19 : Road to Redemption part 1
Chapter 19 : R.T.R ( 3rd origami) part 2
Chapter 20 : Dear Fakri part 1
Chapter 20 : Dear Fakri Part 2
Chapter 21: Coming Home
Chapter 22: The Love Letter
Chapter 23: The Greatest Showman
Side story 1: Dear Kahar - Nukilan isi hati sang Junior
Epilogue Part 1 : Walking on The Glass
Epilogue Part 2 : The Clown who doesn't Laugh anymore
Epilogue Part 3 : The Messenger
Epilogue Part 4 : Dancing with Your Ghost
Epilogue Part 5 : Merciless
Book 2

Medusa in Manila🔞/ Retaliation Arc Intro

691 18 16
By saekisakuma

Notes : warning rape, noncon, imprisonment, violence, incest and boyxboy. If this is not cup of your tea, as usual please tekan the back button. I'm not responsible for your uncomfortable at a certain area or issues. I don't want you to come at me when I clearly said back off  if you don't like it. This is my fics. I'm doing what I want. If you really want to read, I welcome to all of my dear readers. If not. Then let's meet at the next chapter then.



Manila - 2008

Day 3 of Imprisonment;

"Naim... tolong la... lepaskan aku... kau buat apa ni. Ya allah..."

Fakhri berusaha untuk melepaskan rantai besi di kakinya tapi hasilnya menghampakan. Matanya dah kabur dengan air mata jernih, menatap Naim dengan harapan Naim akan kasihan padanya.

"Kalau aku lepaskan kau, kau mesti nak pergi jauh dari aku. KAU NAK BALIK SEMULA PADA AYAM KAN?!"

Tanpa belas kasihan, Naim merentap rantai besi tersebut menyebabkan Fakhri menjerit kesakitan. Kakinya terasa bagaikan mahu tercabut setiap kali rantai besi tersebut disentap dengan kuat.

Pemuda yg lebih muda dari Naim itu, hanya mampu mengunci mulutnya dan berundur ke satu sudut yang berada di ruangan itu. Dia hanya berharap dinding yang disandarnya pada ketika itu dapat menelannya dan sekaligus melenyapkannya dari ruangan itu.

"Adik... abang mintak maaf... abang janji tak akan buat lagi. Abang sayang adik. Abang janji lepas ni tak akan ada sesiapa pun akan pisahkan kita. Mama ataupun papa... kita akan hidup bahagia selamanya." Naim berkata dengan lembut. Akan tetapi dari pandangan matanya kosong.

Bagaimana dengan nasibnya selepas ini? Naim bersikap seolah-olah dia yang akan menentukan takdir bagaimana yang akan Fakhri terima selepas ini. Fakhri dapat merasakan bahawa Naim... Naim sudah kehilangan dirinya. Ini bukan abang yang dia sayang dan kenal.

Naim mendekati Fakhri. Matanya tajam memberi amaran, supaya Fakhri tak buat tindakan bodoh yang mencetuskan amarahnya lalu menyebabkan Naim akan menghukumnya dengan lebih teruk selepas ini.

Cukuplah lebam pada wajah dan badan Fakhri dipenuhi dengan lebam yang semakin membiru dan ada jugak lebam yang baru terlihat kerana Naim tidak berhenti menyiksanya.

"Abang... adik tak pergi mana-mana. Kan adik dah ada kat depan abang?" Fakhri cuba menukar taktiknya. Dalam kepalanya cuma terfikir macam mana nak tenangkan Naim dan cari jalan untuk keluar daripada sini.

Sejujurnya, badan dia sudah semakin lemah akibat disiksa tanpa henti oleh Naim sejak abang dia ambik dia daripada ayam. Naim bagaikan melepaskan semua amarah, dendam dan bencinya dalam satu masa pada Fakhri.

Dan Fakhri pula merelakannya tanpa sebarang bantahan. Hanya mampu mengetap giginya dan menerima apa sahaja yang dilampiaskan oleh Naim.

Naim duduk berjongkok satu lutut di hadapan Fakhri. Ditatatpnya mata yang berkaca itu sedalam-dalamnya. Dia menghelakan nafas.

Come on Fakhri... kau adik aku. Kita sedarah daging. Takkan aku tak tahu apa yang kau fikirkan sekarang ni.

Tangannya membelai  lembut rambut yang menutupi dahi Fakhri. Manakala adiknya pula menahan nafas menunggu entah apa yang Naim akan lakukan padanya.

"Kau. Penipu."

Mata Fakhri melebar, dia terus menjerit tepat di depan muka Naim.

"LEPASKAN AKU! NAIM!!! PLEASE!"

Slap! Kepala Fakhri terteleng ke tepi. Dadanya berombak selepas menjerit tadi. Walaupun kulitnya hitam manis, dia pasti akan ada sedikit kesan merah yang berbekas selepas tamparan yang diberikan oleh Naim.

Fakhri terdiam seketika.

Naim tersenyum sinis.

"Kalau aku tak buat macam ni. Kau takkan tunduk pada aku kan?"

"Ke- kenapa.... Kenapa kau tak bunuh je aku Naim. Akhirkan semua dendam dan marah kau kat aku. Kenapa kau kena seksa aku macam ni."

Mendengarkan hal itu, Naim menjadi berang. Apa teruk sangat ke hidup dengan dia?! Dia boleh beri apa sahaja yang Fakhri nak! Apa je yang Fakhri mintak! Kenapa- kenapa Fakhri lebih memilih untuk mengkhianatinya!

"Sebab... aku sayang kau."

"FUCK! KAU MEMANG SIAL LA NAIM! SAYANG APA MACAM NI?! KAU SEBENARNYA NAK APA DENGAN AKU HAH?!"

Naim tak terima apabila dirinya tidak difahami oleh Fakhri. Bodoh! SIAL! Kenapa Fakhri tak mahu faham apa yang dia mahukan hanyalah Fakhri berada di sisinya?!

Naim meremas rambutnya sendiri. Dia bagaikan serabut dengan semua benda. Itu belum lagi dia terdengar suara bisikan halus di telinganya sejak akhir-akhir ini.

Dia mengetuk kepalanya berkali-kali dan menjerit. Fakhri melihatkan kelakuan Naim yang bercelaru itu, menjadi risau. Dia tiba-tiba lupa dengan ketakutannya.

"Naim? Naim! STOP! STOP! Naim!!! Dahlah tu! Please jangan sakitkan diri kau sendiri. Naim- Ah!"

Fakhri cuba bangun untuk mendapatkan Naim. Tetapi rantai besi di kakinya terlalu pendek menyebabkan dia terduduk di atas lantai kembali.

"ARGH!!!!!" Naim terus mengetuk kepala dan menampar dirinya sendiri berulang kali. Nafasnya menderu laju. Fakhri masih tak berhenti memanggil nama Naim.

Tiba-tiba Naim berhenti dari kelakuan gilanya. Dia menatap tajam pada Fakhri.

Fakhri terkedu dengan renungan tersebut. Rasa ketakutannya mula kembali.

Naim duduk di atas lantai, dan mula merangkak ke arah Fakhri. Dalam hati Fakhri, dia sudah berdebar apa lagi yang Naim akan buat kali ni.

Sebaik sahaja Naim berada di hadapan Fakhri.

Tangannya menyentuk baju kemeja Fakhri, membuka kancing butang satu persatu.

"Naim? Naim... kau buat apa ni." Nada suara Fakhri dah lain macam. Sebab dia menjadi semakin takut.

"Shhh.... Abang cuma... nak dekat dengan adik. Abang cuma nak kita... bersatu. Abang nak kita bersama selamanya.... Fakhri faham kan maksud abang?" Jarinya menyentuh hujung bibir Fakhri. Anak matanya terpaku pada bibir tersebut.

Sedangkan dia tahu seluruh badan Fakhri sudah menggigil akibat ulahnya.

"Ya allah Naim... bawak mengucap.... Kau sedar tak kau buat apa ni. Apa benda ni. Naim ingat tuhan Naim... ingat aku ni adik kau! Ini salah Naim! Please stop all of this madness!"

Fakhri cuba menepis tangan dan tubuh Naim yang cuba meraba seluruh badannya. Tak cukup dengan itu Naim tolak tubuhnya rebah ke lantai dan entah bila masanya, Naim mengikat kedua tangan Fakhri di atas kepalanya.

"Naim... please Naim... jangan buat aku macam ni. Aku ni adik kau Naim... please... no..."

Kenapa abang dia sanggup buat benda terkutuk ni pada dia? Kenapa abang dia paksa dia sampai macam ni. Kenapa sampai abang dia boleh ada perasaan songsang terhadapnya macam ni. Salah dia ke? Tapi di mana silapnya? Dekat mana? Kenapa...

Naim menghirup bau Fakhri sepuasnya di sebalik ceruk leher pemuda itu. Tak sangka dia boleh bernafsu dengan adik dia sendiri. Tapi kalau dengan cara ini buatkan Fakhri terikat dengan dia. Dengan cara durjana ini jugalah dia rela pilih walaupun hubungan abang dan adik mereka selepas ini sudah hilang maknanya.

Diluar ruangan bilik tersebut.

"Tuan Harun Jasni, pukul berapa flight kita besok?" Suara seorang perempuan memecah suasana yang sepi, menegur dari arah belakang seorang lelaki yang begitu khusyuk melihat ke permandangan dari panel tingkap gergasi itu.

"Saya dah suruh Peter uruskan. Awak tak perlu risau Siti. Yang penting kena ketatkan kawalan bilik Fakhri sampai besok. Saya nak juga security details once kita dah touch down dekat Malaysia nanti."

Gadis itu mengangguk faham. Kemudia ekor matanya melihat pada sebuah bilik yang diyakini tempat 'berehat' Fakhri dan Naim.

"Tuan-"

"NAIM! STOP! NO!!!!"

Kemudian diikuti dengan suara nyaring Fakhri menjerit dari dalam bilik itu. Mereka yang berada di luar bilik tersebut hanya menahan nafas mendengar dan cuba meneka apa yang berlaku di ruangan tersebut.

"Tuan harun Jasni?! Patutkah kita-"

Lelaki yang bergelar majikannya itu hanya menatap mati pada daun pintu bilik kedua anak tirinya. Disisinya kepalan tinju yang bergenggam erat. Dia acap kali mengatur nafasnya untuk tetap tenang walhal di dalam hatinya sudah remuk mendengar jeritan Fakhri yang merayu pada Naim.

"Siti... you're dismissed"

"What?" Bibir Siti membentuk 'o'. Dia bagaikan tidak percaya dengan apa yang didengarinya. What does he mean, dismissed? Tuan Harun Jasni tak dengar ke apa yang berlaku dalam bilik tu? Dah acap kali Siti dengar Fakhri menangis teresak-esak, bunyi seperti orang dipukul dan Naim menjerit bagaikan orang gila.

Itu belum lagi, Naim tiba-tiba keluar selepas berjam lamanya dalam bilik tersebut. Itupun tak lama, sekejap sahaja. Lepas tu Naim masuk semula dengan membawa kotak first aid kit.

Tapi kali ni jeritan Fakhri berlainan seperti sebelum ni. Lebih kepada nyaring, ngilu, merintih dan sesekali disela dengan perkataan 'tolong', 'sakit ' dan 'Naim'. Diulang-ulang seperti mantra.

"Tuan! Semalam kitaorang dengar dah teruk dah. Hari ni lagi dasyat dari sebelum ni. Suara Fakhri macam dalam kesakitan yang amat sangat. Saya merayu pada Tuan, jomlah kita tengok keadaan diorang berdua dalam bilik tu."  Suara Siti kedengaran lirih, merayu dan terdesak sekali. Dia dapat rasakan perasaan yang tidak baik

Tuan Harun Jasni hanya diam membisu seribu bahasa. Seolah-olah dia seperti tak mendengar rintihan Fakhri meminta tolong,dan juga rayuan Siti sebentar tadi. Seluruh tubuhnya kaku.

"NAIM!!!! ARGHHHHHH SAKIT- PLEASE STOP!"

Siti dikejutkan lagi dengan suara tersebut. Dia segera mengejutkan tuannya dari lamunan. Sengaja dibiarkan suaranya dinaikkan dengan satu oktaf.

"TUAN!!!"

"Siti... just ignore what you heard... pergila rehat dengan team awak yang lain. Biar saya uruskan." Tuan Harun Jasni berlalu menuju ke balkoni tapi tidak sebelum dia memberi amaran kepada siti

"Jangan sesekali awak dekat dengan bilik mereka selagi saya atau Naim tak suruh. Kalau berdegil juga, saya akan pecat awak serta merta." Kemudian kelibatnya menghilang dari pandangan Siti.

Siti menarik nafas tanda tak percaya. Maknanya Tuan Harun Jasni nak biarkan je benda ni berlaku?! Ni tak boleh jadi. Dia mencapai telefon bimbit slide sony erricson yang dahulunya dibelikan oleh Hakeem.

Tanpa membuang masa dia terus mendial nombor Hakeem, untuk menjelaskan situasi sekarang.

-
-
-
-
-

Naim melihat adiknya yang tidur dalam pelukannya akibat kelelahan yang dibuat olehnya. Wajah Fakhri masih berbekas dengan linangan air mata dan lebam-lebam. Sesekali dia mengucup kepala Fakhri dengan penuh kelembutan.

"Kalau kau tak melawan tadi... mesti tak sakit sangat kan sayang?"

Katakanlah dia memang gila disebabkan Fakhri. Katakanlah dia dikutuk dan dilaknat kerana melakukan dosa songsang.

Hanya dengan ini... hanya dengan ini sahaja dia dapat memiliki Fakhri seutuhnya. Selepas ini hanya tinggal mereka berdua.

Fakhri boleh benci dia...

Fakhri boleh pukul dia...

Hatta kalau dia nak ludah atas muka dia pun boleh...

Dengan apa yang dia dah buat kat Fakhri, memang layak pun semua orang panggil dia binatang.

Tapi Fakhri tak boleh lupakan dia... Fakhri tak boleh tinggalkan dia.

Naim bangun perlahan-lahan dari tempat tidur mereka. Dia mengambil selimut baru untuk menyelimutkan Fakhri. Ini semua disebabkan selimut mereka tadi sudah kotor dengan bermacam cairan yang keluar dari tubuh mereka semasa Naim menggagahi Fakhri secara paksa.

"Fakhri..."

Sebaik sahaja dia menyelak selimut kotor yang menutupi di bahagian bawah tubuh Fakhri. Hatinya sakit bila melihat cairan yang bercampur dengan warna merah dah putih yang keluar dari bahagian lubang belakang Fakhri.

DAMN IT! Kau kenapa serakah sangat ni Naim?! Kau tengok apa yang kau dah buat!

Dia menyentuh cairan tersebut dan sedikit mengerutkan dahinya. Lebih banyak darah.

Apa yang dia dah buat... kenapa dia kasar sangat dengan Fakhri.

"Sayang... sabar ya. Nanti abang bersihkan kotoran tu semua." Dibisiknya kata-kata manis ditelinga Fakhri sambil tak lupa mengusap rambut Fakhri.

Sebaik sahaja dia berlalu pergi. Dalam keadaan kelopak matanya ditutup, air matanya masih mengalir.

-
-
-
-
-

Day 4 of Imprisonment;

"Tuan Naim, badan Tuan Fakhri panas ni. Kita kena bawa dia pergi ke hospital!"

Naim masih memeluk tubuh Fakhri yang berbungkus dengan selimut. Di sebelah tangannya lagi memegang erat sebilah pisau dapur. Kalau ada di antara mereka yang berani mendekat dan ambik Fakhri daripadanya. Memang dia akan tikam mereka semua tanpa ampun!

"Tuan Naim! Tuan Fakhri harus dibawa ke hospital sekarang juga! Tuan Naim nak dia mati ke?!" Tegas Siti di antara kerumunan pengawal yang berada di ruangan tersebut.

Mereka semua serba salah. Hendak direbut paksa, Tuan Naim juga merupakan majikan mereka. Tapi jika tidak, nyawa Tuan Fakhri dalam bahaya! Dalam masa yang sama mengambil Tuan Fakhri dari Tuan Naim ibarat meletak leher mereka sendiri ke tali gantung. Tuan Harun Jasni pula tak kelihatan sejak semalam lagi.

"Siti... macam mana ni? Kalau Tuan Fakhri tak dirawat dengan segera..."

"Tsk! Itu aku pun tahu! Tapi Tuan Naim-"

"Aku ada idea" pengawal bernama Que mengajak kesemuanya berpindah ke ruangan satu lagi untuk membincangkan strategi mereka yang seterusnya.

-
-
-
-
-

"Okay! Good to go!" Emanuel mengetuk pintu kereta belakang. Menandakan, proses memindah Tuan Fakhri dalam kereta sudah selesai. Dan mereka boleh bergerak menuju ke hospital sekarang.

Setelah itu kereta sedan berwarna hitam itu menyelusuri ke jalan raya utama menuju ke sebuah hospital di tengah- tengah kota raya Manila.

Emanuel kemudian segera kembali ke suite di mana menempatkan keluarga Tuan Harun Jasni. Sebaik sahaja dia masuk ke dalam ruangan tengah suite tersebut. Kelihatan Naim sedang tertidur nyenyak di atas katil bagaikan tiada apa pun berlaku.

"Ubat bius tu tahan berapa jam? Cukup ke dos kita bagi tu?"

"Cukup tak cukup. Yang penting kalau dia terbangun masa Tuan Fakhri tak balik lagi... alamatnya masaklah kita."

-
-
-
-
-

"Hurm... agak teruk  kesan terkoyak dekat sini.... Tambah pula ada banyak kesan lebam yang kelihatan dah lama dan ada juga yang masih baru. Boleh saya tanya. Apa sebenarnya yang dah berlaku?"

Sang doktor fasih menggunakan bahasa inggeris kerana dia tahu, pesakitnya ini bukan daripada sini.

Siti hanya memasang wajah datarnya.

"Kenapa doktor tanya kalau dari riaksi muka doktor pun sebenarnya, dah tahu apa yang berlaku."

"Biasanya kes macam ni kita kena libatkan polis dan juga your country's embassy"

Siti mendengus. Untuk apa? Pada hakikatnya yang akan keluar dalam healines karang 'seorang abang dengan nafsu serakahnya perkosa adik sendiri' begitu? Fuck off! We had enough in our plate right now.

This is Manila we're talking about. Orang macam diorang nila yang buatkan Manila tu jadi macam pekan koboi. Alang-alang tu kenapa tidak Siti test sahaja teori tersebut?

Dia mengeluarkan sebuah beg bimbit dan membukanya di hadapan doktor tersebut. Lelaki yang berusia dalam lingkungan 50-an itu menatap isi dalam beg tersebut dengan pandangan yang berbinar-binar. Dia kemudiannya berdehem dan menulis sesuatu dalam cacatannya.

"Ah.... Mungkin ini semua salah faham dan dia terlibat dalam kemalangan yang tak dapat dielakkan. Mengenai luka pada lubang anus dia pula... saya rasa saya yang salah nampak." Dia membetulkan kaca matanya sambil tersenyum sinis.

Ah... duit, takhta dan kuasa. Manusia memang hamba kepada ketiga benda tersebut. Kau goda dia dengan semua benda tu, dengan mudah mereka jatuh melutut dan bersedia untuk perhambakan diri sendiri. Kalau putih pun boleh jadi hitam. Kalau bersih pun boleh jadi kotor. Kita manusia memang lumrahnya alpa dengan nafsu dunia.

Siti tersenyum kelat akan kenyataan tersebut. Dia menutup kembali beg bimbit tersebut dan meletakkannya di bawah meja.

"Rawat dia, bagi ubat sepatutnya dan we're done here."

-
-
-
-
-


I'll win the paradise for us.

Day 8 of imprisonment;

Suara tanggisan bergema di sebelah ruangan, manakala di ruangan yang satu lagi menempatkan beberapa orang yang sedang menunggu tentang apa yang bakal dilakukan oleh tuan muda mereka pada orang yang sedang menangis tersebut.

"Tuan Naim... Tuan Fakri... dia."

"Dia tak nak makan apa-apa lagi ke?" Kata Naim bersahaja. Tangannya laju menuangkan segelas susu segar di dalam gelas, dan menghias beberapa pancake yang sengaja diletakkan dalam keadaan bertimpuk dengan buah-buahan yang membuat pancake tadi nampak lebih menyelerakan

Naim tersenyum riang apabila melihat hasilnya sudah siap.

"Memang la dia tak nak makan. Sebab korang yang bagi. Tunggu kejap ya adik, nanti abang sendiri yang suapkan makan." Dengan nada berlagu, Naim masih meneruskan dengan kerja-kerja memasaknya lagi.

Dia tengok Fakri dah kurus. Kalau boleh dia nak Fakri makan banyak-banyak biar sihat macam dulu. Dan itu tugas dia untuk buat adiknya sihat kembali.

Untuk seketika ingatannya terbayang pada Ayam. Wajahnya ternampak jengkel. Pengawal-pengawal peribadi yang lain perasan akan perubahan pada wajah tuan muda tersebut mula merinding ngeri. Tak tahu akan apakah lagi benda di luar jangkaan mereka bakal Naim lakukan.

"Oi kau!" Suaranya ditujukan pada seorang gadis yang berdiri tak jauh dari Naim. Gadis tersebut tersentak dan melihat tajam pada Naim.

"Bukak pintu ni."

Lorh? Punya beria menengking. Itu je dia nak cakap? Nasib baik anak majikan, kalau bukan. Dah lama pecah muka si Naim ni, Siti kerjakan.

Tanpa banyak soal, pintu dibuka dan siti sempat melihat sosok Fakhri yang duduk meringkuk di sebuah sudut bilik tersebut. Timbul rasa simpati pada tuan muda yang sorang ni. Mana tidaknya. Abang sendiri dah- haih... tak mampu dia nak teruskan ayatnya. Lidah ni terasa kelu.

Harapkan pegar, pegar yang makan padi.

Menjijikkan.

Klak! pintu ditutup. Mental siti sudah bersiap untuk menghadam apa sahaja yang bakal berlaku pada Tuan Muda Fakhri selepas ini.

"Fakhri... meh abang suapkan."

Fakhri masih cuba untuk mengesot jauh daripada manusia bertopengkan syaitan ni. Ini bukan abang dia. Ini setan! Abang dia tak pernah tergamak sentuh dia macam tu!

"Aku cakap datang sini! Kau nak sangat aku sakitkan kau kan! Kau jangan sampai aku buat kau meraung nama aku lepas ni!"

Fakhri menggigil. Dengan pasrah dia merangkak menuju ke arah Naim. Dia boleh buat apa? Kalau boleh dia tak mahu kejadian 2,3 hari lepas berulang lagi. Lagipun tubuh dia masih lagi sakit dan lukanya masih tidak kering.

Dia mengerjapkan kedua matanya yang sudah basah.

"Hah... camtula adik abang... adik akan dengar cakap abang kan sayang?"

Sayang.... Naik jelak Fakhri mendengarnya. Dalam sayangnya yang songsang tu. Dengan muka tak malu, Naim masih ada hati memanggil diri mereka adik dan abang.

Kau dah layan aku macam pelacur. Asal kau tak bunuh je aku terus. Alang-alang semua benda kau ambik dari aku. Harga diri, hidup dia dan segalanya...

Tapi dalam marahnya... dia masih tak mampu untuk menyimpan sekelumit pun perasaan benci pada Naim. Dia memang tak mampu... rasa sayang dia pada abang dia tu lagi kuat daripada ni.

"Abang... adik nak makan sikit je... adik tak larat. Kepala adik sakit." Dia harap kalau dia mengikuti permainan Naim....

Naim tersenyum lebar. Kemudian dia mencebikkan wajahnya tanda tak setuju.

"Mana boleh macam tu sayang... awak tu dah pengsan seharian hari tu. Kenalah makan untuk kumpul tenaga balik! Nanti kita tidur sama-sama ya. Abang picit kepala sayang."

Mahu tak mahu, Fakhri terpaksa mengikuti kehendak abangnya.

"Kau kata kau sayang aku.... Tapi kenapa buat aku macam ni."

Plakk! Sebuah tamparan keras hinggap di wajah sebelah kanan Fakhri. Pemuda itu hanya terdiam kaku dengan matanya terbeliak kerana terkejut. Lebih-lebih lagi emosinya menjadi semakin bercelaru apabila melihat sosok abangnya yang mengerikan ini.

"N- Naim..."

"Abang... panggil aku abang."

Fakhri sikit pun tak berani nak mengangkat wajahnya untuk melihat wajah Naim yang dingin. Dia kalau boleh mahu bersembunyi dari tatapan abangnya yang tajam seolah mahu menelan dirinya. Bengis!

"Fakhri... adik... adik tak nak pandang abang ke? Aku rindu kat kau adik. Kau tak rindu kat aku?"

Suara lembut sedang memujuk, barulah Fakhri berani mengangkat wajahnya.

Tatkala melihat Fakri sudah mahu memandang ke arahnya, hati Naim menjadi sakit melihat pipi Fakri yang mula kemerahan dan membengkak akibat tamparan tadi. Dia mengutuk dirinya kerana sudah menyakiti Fakhri lagi. Naim... tak boleh ke kau kawal diri kau!

"A- abang... ayam macam mana? Dia dah dibawa ke hospital ke? Abang! Tolonglah, aku janji aku tak akan jumpa lagi dah dengan dia! Tolonglah selamatkan ayam-" Fakhri sudah lama melupakan harga dirinya, dia melutut dan merayu di kaki Naim. Dia cuba meraih tangan Naim supaya abangnya itu nampak bertapa terdesak akan permintaannya itu.

Bukkk!
Sebuah tumbukan hinggap ke wajah Fakri. Kali ini pemuda yang lebih muda darinya itu terpelanting di belakang.

"AKU DAH ADA DEPAN MATA KAU PUN KAU MASIH RISAUKAN DIA LAGI?! KAU MEMANG TAK KISAHKAN PERASAAN AKU KAN?! KAU JANGAN NAK CABAR KESABARAN AKU FAKHRI! AKU BOLEH TANAM AYAM KESAYANGAN KAU TU HIDUP- HIDUP DEPAN KAU!"

Kemudian terdengar tanggisan yang sangat sayu datang dari Fakri yang tergeletak lemas di atas lantai. Pasrah dengan apa yang terjadi. Pasrah dengan kebebasan yang direnggut paksa darinya.

Pasrah akan kebebasannya sebagai harga bayaran untuk nyawa seseorang.

"Abang... kenapa buat aku macam ni."

"Sebab aku... akan buat kau bahagia lepas ni dik. Lepas ni... kita dah tak perlu lagi nak berpisah... dengar Fakhri... aku boleh jaga kau. Aku akan bagi apa je yang kau nak. Tapi dengan syarat... aku cuma nak kita hidup berdua sampai bila-bila. Kau tak boleh tinggalkan aku.

Naim menghampiri Fakhri. Dia menarik tubuh adiknya ke dalam dakapannya. Didakapnya erat bagaikan tiada hari esok, dikucupnya umbun kepala adiknya dengan penuh perasaan sayang.

"As long kau dengan aku... kau tak perlukan orang lain lagi. Apa pun yang kau perlukan aku akan bagi. Dan aku janji aku akan bahagiakan kau."

Sebuah obsesi yang mematikan. Sebuah perasaan pentingkan diri yang menghancurkan naluri kemanusiaan. Antara hitam dan putih... aku akan berdiri di antara garisan warna yang membenarkan aku untuk memiliki kau.

Dia dapat merasakan Fakhri menggelengkan kepalanya. Baju kemejanya sudah basah dengan air mata adiknya. Dia sudah tak perduli. Lambat laun adiknya akan sedar, yang akan selalu ada untuk Fakhri... hanyalah dia.

"Jangan risau Fakhri. Jika dunia kejam pada kita... aku akan buatkan tempat yang selamat untuk kita berdua. I'll win the paradise for us."

Diberikan lagi kucupan terakhir untuk Fakhri.

Brakk! Fakhri sekuat dayanya menolak tubuh Naim. Ingatannya kembali terimbas dengan cepat. Bayangan ingatan apabila Naim memperkosanya membuatkan Fakhri kehilangan daya untuk berpijak pada dunia realiti. Apa yang bermain di matanya semuanya membawa kepada ingatan hari durjana itu terjadi.

"PERGI! KAU JANGAN SENTUH AKU! PERGI!!!"

Naim terpana apabila melihat Fakhri yang menjerit histeris dan melutut ke lantai. Dia cuba untuk menenangkan Fakhri, tetapi disebabkan Fakhri meronta tanpa henti. Dia terpaksa menggunakan kekasaran tatkala kesabarannya sudah mula memuncak.

"KAU-!!!" Naim mengetapkan rahangnya. Dia terus mencekik kolar leher Fakhri dan membawanya ke bilik mandi.

Di situ terdapat sebuah shower dan bathtub yang sudah terisi penuh airnya di dalam. Rancangan Naim pada hari itu, sesudah memberi Fakhri makan, dia akan mandi bersama-sama dengan adiknya.

Naim mencampakkan Fakhri sehingga dia terbaring di atas lantai.

"Mama... Papa... Ayam... tolong... sesiapa pun tolong...."

"DIAM!!!!!"

Entah apa yang merasuk Naim ketika itu. Dia tampaknya sudah hilang pertimbangannya.

Dia mencekik kembali kolar leher Fakhri, dan mengheret adiknya menuju ke bathtub.

Apa yang berlaku selepas itu....

Naim menenggelamkan kepala Fakhri ke dalam bathtub yang penuh itu. Tanpa rasa kasihan dan ampun.

Seperti cangkang kosong yang sudah kehilangan nurani manusianya.

Sehingga Fakhri berhenti meronta. Dan dengan carra itulah  bagaimana Naim mengambil nyawa adik kesayangannya dengan kedua tangannya sendiri.



"Untuk Naim...

Seorang abang yang penyayang... baik hati... lembut dan santun dalam kata-katanya. Anak yang baik untuk mama dan papa... sahabat dunia dan akhirat untuk adik. Fakhri sayangkan abang sampai bila-bila."

Kuala Lumpur 2011;

Kahar meletakkan beg laptopnya di belakang kereta. Dia memandu keretanya menuju ke destinasi yang sentiasa diingatinya di dalam hati. Jalan yang biasa dilaluinya tanpa perlu menggunakan aplikasi GPS, Google Maps atau Waze.

Setibanya dia di tempat yang dia ingin tuju. Kasut formalnya ditukar kepada selipar agar senang untuk menapak pada permukaan tanah yang tidak rata itu.

Kemudian langkahnya terhenti seketika apabila melihat sejambak bunga yang masih segar diletakkan di atas sebuah kubur milik Fakhri.

"Baby breath?"

Setahu dia... maksud bunga ni....

Oh wait ada kad dekat bunga tu.
Kahar tanpa membuang masa, dia mengambil kad tersebut untuk dibacanya. Tapi tatkala dia mula membacanya, nafasnya untuk seketika terhenti. Belum sempat dia hadam apa yang sudah terjadi, telefon bimbitnya berdering.

"Waalaikumussalam. Ya saya sendiri Abdul Kahar bin Abdul Yamin. Ada apa ya- what the fu- kejap! Macam mana boleh jadi ni?! Security dekat hospital buat apa?! Tidur?! Tunggu kejap, nanti saya sampai! Saya nak cakap dengan pengarah hospital awak sendiri! Cuai!" Dia mendengus marah.

Kad yang dalam genggamannya remuk digenggamnya.

Bunga baby breath tadi diambil dengan kasar dan dibuang jauh-jauh. Kahar duduk berjongkok di sisi pusara Fakhri. Dia mengusap batu nisan putih yang terpahat nama sang junior.

"Maafkan aku ya Fakhri. Aku gagal laksanakan amanat kau. Tapi jangan risau... aku akan dapatkan dia balik.... Nampak gayanya, dia dah jumpa kau ya. Mesti terubat rindu kau dekat dia ya? Maybe lepas ni, agak jarang aku boleh datang ke sini... tapi jangan salah sangka... aku buat semua ni untuk kau. Kisah kita semua... masih belum selesai... jangan sedih tau...kau doakan kitaorang baik-baik sahaja dari sana ya Fakhri. Assalamualaikum."

Tanpa Kahar sedar, ada satu sosok yang memerhatikan tindak tanduknya dari jauh. Sosok tersebut hanya mendecih dan beredar dari situ tak lama kemudian.

Wahai sang anak -anak Kudrat...Apa yang kau kata akhir tu... sebenarnya ini semua hanyalah permulaan. Aku harap kau lebih bersedia untuk permainan selanjutnya. Cubalah survive kali ni kalau kau mampu. Kita tengok siapa di antara kita akan jadi pemenang.

Notes: hi! It's been a while! How are youuu! I really missed you guys a lot! As usual, please do leave some comments or insight for any improvements! Have a nice day ya alls! Take care!

Continue Reading

You'll Also Like

115K 560 24
Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membangunkan sebuah syarikat yg mempunyai banya...
801 161 14
Sequel of Favourite Lover. Dan selepas 20 tahun, dia kembali. Insan yang ku sangka mati, dia kembali. Dan kini keluargaku sebagai galang ganti. " I...
48.5K 893 16
"Kahwin dengan daddy jom"? -Alex Danial "You dh gila ke ape?You are my lecturer!"-Raisha Qistina "I tak gila,I gilak...
300K 670 9
Kisah perhubungan antara menantu, mertua & jirannya.