FARREL'S BOO©️

nabilllss tarafından

4.1M 227K 23.2K

KF SERIES VOL 1 [ karya pertama yang mengandungi banyak kesalahan & takkan di-edit semula sebabnya malas ] ↳... Daha Fazla

𝐅𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥'𝐬 𝐁𝐨𝐨
°∘∘1∘∘°
°∘∘2∘∘°
°∘∘3∘∘°
°∘∘4∘∘°
°∘∘5∘∘°
°∘∘6∘∘°
°∘∘7∘∘°
°∘∘8∘∘°
°∘∘9∘∘°
°∘∘10∘∘°
°∘∘11∘∘°
°∘∘12∘∘°
°∘∘13∘∘°
°∘∘14∘∘°
°∘∘15∘∘°
°∘∘16∘∘°
°∘∘17∘∘°
°∘∘18∘∘°
°∘∘19∘∘°
°∘∘20∘∘°
°∘∘21∘∘°
°∘∘22∘∘°
°∘∘23∘∘°
°∘∘24∘∘°
°∘∘25∘∘°
°∘∘26∘∘°
°∘∘27∘∘°
°∘∘28∘∘°
°∘∘29∘∘°
°∘∘30∘∘°
°∘∘31∘∘°
°∘∘32∘∘°
°∘∘33∘∘°
°∘∘34∘∘°
°∘∘35∘∘°
°∘∘36∘∘°
°∘∘37∘∘°
°∘∘38∘∘°
°∘∘39∘∘°
°∘∘40∘∘°
°∘∘41∘∘°
°∘∘42∘∘°
°∘∘44∘∘°
°∘∘45∘∘°
°∘∘46∘∘°
°∘∘47∘∘°
°∘∘48∘∘°
°∘∘49∘∘°
°∘∘50∘∘°
°∘∘51∘∘°
°∘∘52∘∘°
°∘∘53∘∘°
°∘∘54∘∘°
°∘∘55∘∘°
°∘∘56∘∘°
°∘∘57∘∘°
°∘∘58∘∘°
The End | 59
°∘ Special chapter∘°

°∘∘43∘∘°

55.1K 3K 167
nabilllss tarafından

"Emir? Kenapa dengan dia?"

"Apa kaitan dia dengan kau?" Anak mata Khalaf tepat merenung ke arah Rykarl yang duduk berhadapan dengan meja kerjanya.

"Nothing. Aku cuma nak tahu apa jadi dekat dia lepas kau—"

"Penting ke kau nak tahu apa aku buat dekat dia?" Belum sempat Rykarl menghabiskan ayat, terlebih dahulu Khalaf membidas.

"Cara kau bercakap macam tak suka aku Khalaf." Rykarl menghembus nafas kasar.

"Yes I did."

"Kenapa kau anti sangat dengan aku ni?" Rykarl mengerutkan dahinya beberapa saat.

"Aku tak percaya sesiapa. Faham? Banyak masalah pulak aku lepas ni. Silap-silap kau menyamar juga atas arahan seseorang. Macam Emir—" Khalaf bertutur tenang bersama riak wajahnya yang mendatar.

"Can you accept the fact that I'm not like Robert, Ricky and even a stupid boy like Emir?"  Panjang lebar Rykarl membalas. Rambut perang kemerahannya diraup kasar.

"Ada sebab tak untuk buat aku percaya dengan kau? Kalau takda, kau pergi balik."

"Dendam aku dah cukup terbalas, Karl. It's fair enough. If my family is ever touched by Robert, I will make sure that his family will not be safe in my hands."

"I repeat the last words. Keluarga bala dia takkan selamat. Got it Rykarl?" Bidas Khalaf. Rahangnya diketap.

"Aku dah keluar dari The Russian R'. Is it enough untuk buat kau percaya aku?" Setelah mengambil beberapa minit Rykarl berdiam diri. Dia lepaskan jua apa yang hendak disampaikan.

"Semuanya dah dibubarkan sejak Robert dengan Ricky mati."

"Bello sentirlo." (Nice to hear that) Khalaf mengukir senyuman sinis mendengar pernyataan tersebut.

"Tapi takkan sesenang tu untuk aku bagitahu kau, dekat mana aku simpan Raiyan Emir."

"Dia masih budak mentah Khal—"

"Macam yang aku cakap, kau nak bela budak bodoh tu!" Belum sempat Rykarl menghabiskan ayat, Khalaf terus bangun dari duduknya serentak menolak kasar kerusi keberlakang.

"Fine.. fine." Pantas Rykarl bangun apabila melihat riak wajah tegang lelaki dihadapannya itu.

"Mentah tak mentah lah! Kalau bukan disebabkan dia jadi spy Ricky, isteri aku tak masuk hospital lah sial—"

"Bro, sorry." Hanya itu yang mampu dibalas oleh Rykarl. Dia tidak mahu memanjangkan lagi ketegangan Khalaf.

"Shut up—" Khalaf menumbuk kuat meja kerjanya.

PRAKK

Sudahlah pula meja kerjanya itu lapisan berkaca. Tindakan Khalaf itu buatkan meja tersebut retak sehingga buku jari tangannya mengalirkan cecair darah.

Usai itu, Rykarl membisu tidak tahu bagaimana hendak mulakan perbualannya lagi. Lelaki itu hanya merenung ke arah tangan Khalaf yang luka tadi.

Pintu bilik dikuak perlahan oleh Khalaf. Sekilas saja dia memandang ke arah Aisy yang sedang duduk di atas katil.

Khalaf menapak ke arah sebuah sofa empuk yang berada di sudut bilik. Lelaki itu melabuhkan punggungnya serentak menghembuskan nafas berat.

Aisy yang melihat suaminya itu membisu sedikit hairan. Namun pandangannya tertumpu pada buku jari Khalaf yang berdarah. Baru lepas bergaduh ke?

Dia mengusap perutnya yang terasa sedikit senak itu. Time ni jugalah kan nak terasa senak. Aisy gagahkan juga bangun dari katil.

Apabila dia duduk bersebelahan Khalaf, terasa sedikit janggal pada ketika itu apabila raut wajah lelaki itu tampak beku semacam. Namun Aisy cuba memberanikan diri duduk bersebelahan suaminya.

"Boleh saya tengok tangan awak?—" Aisy memegang lembut lengan kiri Khalaf sebelum dia menariknya dan dibawa lebih dekat.

Lebih kekok rasanya apabila Khalaf tidak bersuara. Dia hanya merenung ke arah tangannya yang sedang diperhatikan oleh Aisy.

Aisy menarik laci almari kecil yang berada disebelah sofa. Sebotol ubat dan juga kapas dikeluarkan. Taktahu nak mulakan bercakap dengan apa bila mamat ni diam.

Selesai membersihkan darah, ubat tersebut disapu menggunakan kapas pada setiap lekuk buku jari Khalaf. Dengan penuh lembut Aisy mengubati luka itu sehingga selesai.

"Farrel taknak cerita apa-apa ke dekat Aisy? Aisy cuba memecahkan suasana yang sepi tadi. Wajah suaminya direnung lama dari tepi.

"Aku okey." Hanya itu yang dibalas.

"Err—"

"Ta-tadi tu siapa?"

"Tak penting untuk kau tahu." Sepatah yang ditanya, sepatah yang dijawab oleh Khalaf.

Apabila keadaan sepi itu berterusan, senak diperutnya semakin terasa. Bila dah masuk 6 bulan ni, makin lasak la pula budak kecik yang dalam perut ni kan.

"Sssk.." Aisy mengusap perutnya perlahan. Dahinya berkerut beberapa saat.

"Come.." Melihat Aisy resah seperti itu, pantas Khalaf menarik pinggang Aisy lebih rapat dengannya.

Lengan kiri Khalaf melingkari kemas pada pinggang Aisy manakala tangan kanannya mula menyentuh babybump.

"Don't make mama hurt please little boo."

Tindakan Khalaf buatkan Aisy tersentak mengejut. Mood suaminya itu tampak jauh lebih beza dari tadi. Direnung lama tangan lelaki itu yang turut mengusap perutnya. Eh hilang pulak senak.

"Aku tak boleh tengok dia sakit. Aku tak boleh little boo." Tanpa sedar Khalaf seperti meluahkan perasaan yang dipendamnya. Pandangan lelaki itu langsung tidak beralih dari babybump.

"Farrel betul-betul okey ke ni? Tangan awak tak sa—"

"Tangan aku tak sakit, sayang." Khalaf membalas tenang.

"Aku tak tahu kenapa aku mudah benci diri aku sendiri."

"Ke-kenapa Farrel cakap macamtu?" Automatik Aisy menaikkan wajahnya memandang Khalaf.

Ternaik alis keningnya apabila Khalaf buat pernyataan itu. Tidak pernah dia mendengar suaminya berkata sebegitu pada diri sendiri. Khalaf Farrel yang dia kenal adalah seorang yang tegas dalam pendiriannya.

"How can I be strong like you? Alone without parents. Aku cuma hilang papa, tapi aku rasa gagal jaga keluarga sendiri. Tak semudah tu untuk aku terima kenyataan yang papa dah takda."

"And I don't want to lose anyone for second time. Especially losing you. Cukup sakit dah aku tengok kau disiksa depan mata, Aisy."

Mengambil masa beberapa minit, Aisy sedikit sayu mendengar luahan Khalaf. Tampak saja lelaki ini dingin, namun jauh didalam dirinya ada sifat penyayang dan bertanggungjawab pada keluarganya sendiri.

"Aisy redha dengan pemergian ibu dan ayah. Se-sebab semuanya hanya untuk dipinjam sementara."

"Macam mana Aisy terima Sumayyah pergi dari hidup Aisy, macam tu juga Farrel kena terima yang papa dah takda." Tangan Khalaf digenggam lembut. Aisy cuba mengukir senyuman nipis bagi menghilangkan rasa tekanan suaminya.

"The smile that makes me obsessed.."

Apa yang dibalas oleh Aisy buatkan Khalaf berasa kembali tenang. Hanya isterinya yang mampu menjadi penenang juga ubat bagi otaknya yang berserabut tadi.

"Aku sayang kau, Aisy. Be mine forever."  Khalaf meletakkan kepalanya diatas bahu Aisy. Namun wajahnya tertekup disebalik leher isterinya.

Tersentak Aisy apabila terasa lehernya dikucup beberapa kali oleh Khalaf. Pergerakannya terbatas kerana lelaki itu memeluknya walaupun dengan sebelah tangan.

"Geli la Farrel.." Aisy bergerak-gerak kegelian menahan kucupan yang dihadiahkan oleh Khalaf pada lehernya.

"Just stay, boo. Jangan buat aku gelikan kau sampai esok."

Okumaya devam et

Bunları da Beğeneceksin

550K 30.3K 45
⚠️ WARNING ⚠️ - CERITA INI TIDAK SESUAI UNTUK BUDAK BAWAH UMUR SEBAB DALAM STORY NI ADA SCENE YANG TIDAK ELOK! *BUKAN SCENE L*CAH YA 🥹* - KALAU AWAK...
1.1M 54K 76
𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 | 𝐇𝐌 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟏 "Kalau ini yang boleh bahagiakan ibu, Sara sanggup" - Sara Lyana Erlich "Dia adalah tanggungjawab ak...
823K 33.1K 95
Pertemuan yang tidak disengajakan antara Damian dan Kaisara telah merubah hidup mereka berdua. "Do i look like a murderer to you?" Soal Damian. "To...
4.4K 164 18
seorang gadis yang dikenali sebagai echaa seorang student yang sangat ceria tapi penakut sedikit kat highschool telah berjumpa seorang lelaki yang po...