FARREL'S BOO©️

By nabilllss

4.1M 227K 23.2K

KF SERIES VOL 1 [ karya pertama yang mengandungi banyak kesalahan & takkan di-edit semula sebabnya malas ] ↳... More

𝐅𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥'𝐬 𝐁𝐨𝐨
°∘∘1∘∘°
°∘∘2∘∘°
°∘∘3∘∘°
°∘∘4∘∘°
°∘∘5∘∘°
°∘∘6∘∘°
°∘∘7∘∘°
°∘∘8∘∘°
°∘∘9∘∘°
°∘∘10∘∘°
°∘∘11∘∘°
°∘∘12∘∘°
°∘∘13∘∘°
°∘∘14∘∘°
°∘∘15∘∘°
°∘∘16∘∘°
°∘∘17∘∘°
°∘∘18∘∘°
°∘∘19∘∘°
°∘∘20∘∘°
°∘∘21∘∘°
°∘∘22∘∘°
°∘∘23∘∘°
°∘∘24∘∘°
°∘∘25∘∘°
°∘∘26∘∘°
°∘∘27∘∘°
°∘∘28∘∘°
°∘∘29∘∘°
°∘∘30∘∘°
°∘∘31∘∘°
°∘∘32∘∘°
°∘∘33∘∘°
°∘∘34∘∘°
°∘∘35∘∘°
°∘∘37∘∘°
°∘∘38∘∘°
°∘∘39∘∘°
°∘∘40∘∘°
°∘∘41∘∘°
°∘∘42∘∘°
°∘∘43∘∘°
°∘∘44∘∘°
°∘∘45∘∘°
°∘∘46∘∘°
°∘∘47∘∘°
°∘∘48∘∘°
°∘∘49∘∘°
°∘∘50∘∘°
°∘∘51∘∘°
°∘∘52∘∘°
°∘∘53∘∘°
°∘∘54∘∘°
°∘∘55∘∘°
°∘∘56∘∘°
°∘∘57∘∘°
°∘∘58∘∘°
The End | 59
°∘ Special chapter∘°

°∘∘36∘∘°

56.5K 3.1K 366
By nabilllss

"Kau tak berhenti menangis kan?!" Ricky mendekati dimana arah Aisy terikat.

"Ja-jangan apa-apakan saya.." Bagaimana Aisy tidak nangis? Sudahla pula dikasari oleh lelaki itu. Ditengking, diugut, adakalanya dia diseksa.

"Aisy i..ingat pesan Farrel..." Wajahnya ditundukkan. Bajunya mula dibasahi dengan air mata. Kepala pula terasa berdenyut yang tidak dapat diungkap. Mungkin kerana dia tidak diberikan makanan sejak petang semalam.

"Siapa? Berani kau sebut nama dia depan aku?!" Dengan pantas Ricky mengeluarkan Beretta M9 yang terselit dipinggang. Senjata api tersebut kemudiannya diacukan ke arah Aisy.

PANGG PANG

"FARREL!" Serentak itu tubuh Aisy mula menggeletar kuat akibat ditembak pada bahagian peha. Tangannya tidak mampu meronta lagi. Kudratnya kian lemah tidak bermaya. Dua kali ganda rasa sakitnya apabila kedua-dua tangan terikat.

"Far..Farrel. Sakit...Aisy tak tahan." Aisy mengerang kesakitan. Wajahnya memucat sekelip mata. Air mata berjurai tanpa henti.

Ricky mula merapatkan jaraknya bersama Aisy. Dagu gadis itu didongakkan menggunakan jarinya sahaja.

"Mesti suami kau suka, kau diseksa macamni. Sebab tulah dia tak cari kau--" Ricky mengukir senyuman senget.

"Fa-Farr.." Kelopak mata Aisy yang baru saja hendak tertutup tadi kembali terbuka, apabila dengan secara tiba-tiba Khalaf muncul menapak ke arah mereka.

Khalaf menunjuk isyarat senyap pada isterinya yang semakin lemah itu. Jari telunjuknya diletakkan pada bibir. Pandangannya kemudian beralih ke arah Ricky yang masih membelakanginya.

"Your smile like you look so much fun shooting my wife, huh--" GLOCK 17 miliknya telahpun diletakkan pada berlakang kepala Ricky. Sesaatpun lelaki itu bergerak, sekelip mata kepalanya berkecai.

"She's mine. If you make me repeat that words I don't speak with my mouth, but with my hands." Khalaf bertutur tenang.

"Ugh." Senyuman Ricky memudar serta merta. Suara serak basah lelaki yang berada di belakangnya sekarang sangat dikenali dan dia pasti itu Khalaf.

Beretta M9 yang dipegang oleh Ricky telahpun ditendang menggunakan kakinya sahaja. Pergerakan Khalaf semakin mudah kerana dia sedang berdiri, manakala Ricky mencangkung di atas lantai.

"Aku puas."

"Aku puas seksa dia." Lagak Ricky menjawab.

"I swear to myself, aku akan bunuh satu keluarga bala kau, Ricky. I will."

"YOU KNOW ME DON'T YOU? AKU AKAN BUAT APA YANG AKU CAKAP!" Rambut Ricky disentak menggunakan tangannya lalu ditarik ke atas. Menyuruh agar berdiri.

Serentak itu, automatik Ricky mula berdiri dan berpusing menghadap Khalaf.

"Belum sempat kau bunuh aku, kau mampus dulu Khalaf---"

"SEKARANG!"

PANG PANG PANG

Sedetik pun tidak bergerak tubuh Khalaf walaupun dia ditembak tiga kali dari berlakang.

"Farrel!" Terjerit kecil Aisy melihat adegan itu. Pandangannya beralih ke arah Ammar. Air mata semakin lebat dikeluarkan.

"Hold on, sayang." Tidak Khalaf hiraukan peluru yang sudah menembus masuk kedalam bahagian pinggang kirinya.

Tanpa disedari oleh Ricky, Khalaf mengeluarkan pisau tajam dari poket seluar.

Folding knife kegemaran miliknya itu terus ditusuk kedalam perut Ricky.

"Sii-Sial!"

"ARGHHH---" Ricky mengerang sakit apabila perutnya ditikam tanpa sedar.

Baru saja Ammar menerpa ke arah Khalaf, lehernya terlebih dahulu dirangkul oleh Evren yang baru saja muncul memasuki ruangan itu.

"Kill him Khalaf!" Evren merampas senjata api yang dipegang oleh Ammar dan diletakkan pada leher lelaki itu.

Ricky sedaya upaya menolak dada Khalaf agar berjarak dengannya, namun tidak berjaya. Khalaf semakin menekan tusukan pisau tersebut sedalam-dalamnya.

Melihat tubuh Ricky menggeletar seluruh, Khalaf menolak kasar tubuhnya. Ricky serta merta terhempas di atas lantai.

Folding knife tersebut kemudiannya Khalaf tarik sehingga kembali terkeluar dari perut Ricky.

Tidak lama kemudian Khalaf memijak bahagian kepala Ricky menggunakan sebelah kakinya sahaja. GLOCK 17 turut dihalakan ke arah tangan musuhnya itu. Dada Khalaf berombak menahan marah. Sesiapa saja yang mengganggu kerjanya sekarang boleh mati.

"Let me shoot your dirty hands, Ricky--"

PANG PANGG

Kedua-dua tangannya ditembak serentak oleh Khalaf. Meskipun terpancut darah lelaki itu pada T-shirt, langsung tidak dia endahkan.

Khalaf bercangkung ditepi baringan Ricky. Akibat marahnya yang tidak dapat dikawal, folding knife tadi ditusuk pula pada leher lelaki itu.

"Ff-Fuck.. Khal---" Ricky bertutur tidak bermaya. Saluran pernafasannya sekarang terasa dalam beberapa saat saja lagi akan terhenti.

"Non sfidarmi mai." (Never challenge me) Sekali lagi tusukan tersebut ditekan sebelum dia mengeluarkan kembali pisau tajam itu.

Sisa darah yang melekat pada folding knife Khalaf bersihkan dengan mengelapnya dibaju Ricky.

Melihat tubuh Ricky yang sudah bergelumang dengan cairan darah itu, Khalaf terus bangun lalu mendekati Aisy.

Kelopak mata Aisy terasa memberat hendak dibuka. Hanya bayang susuk Khalaf saja yang dapat dilihat. Dia tidak bermaya. Seluruh tubuhnya berpeluh hendak pitam.

"It's over, sayang." Ikatan tali pada lengan Aisy telahpun dibuka menggunakan pisau tadi.

Apabila tubuh gadis itu baru saja hendak tertekup ke lantai, pantas Khalaf menahan bersama tangannya. Bibir diketap, tidak mampu melihat isterinya lemah seperti itu.

Tanpa sepatah kata, tubuh kecil Aisy terus diangkat lalu dicempung. Khalaf membawa gadis itu keluar dari ruangan tersebut.

BUSHH BUSH

"Arghh.."

Sementara itu, Evren membelasah Ammar tanpa henti. Khalaf yang lalu dihadapan mereka berdua menarik kepala Aisy agar rapat ke dada.

"Aa-Aisy sa-sakit Farrel..." Aisy mengadu tanpa henti kerana tidak dapat menahan sakit. Namun dia terasa dilindungi setelah berada didakapan suaminya.

"Aku dengar sayang. Aku dengar."

"I'm here. Nothing gonna hurt you."

Semakin laju Khalaf mengatur langkah. Dahi isterinya dikucup beberapa kali, menenangkan Aisy.

"How's her condition Irene?" Khalaf mendekati doktor peribadi yang bernama Irene itu. Aisy yang berbaring di atas katil wad itu dipandang sekilas.

"Tuan Muda--" Irene segera mengalihkan pandangan keberlakang. Dia turut mendekati Khalaf.

"She's not totally fine. But her condition will recover quickly, Tuan Muda Khalaf."

"Luka bekas tembakan tu tak teruk. Tapi Cik Aisy kekurangan air. Lebih-lebih lagi kandungan Cik Aisy dah masuk lima minggu." Irene membaca setiap penjelasan yang ditulis pada buku kerjanya.

"Hah?" Berkerut dahi Khalaf mendengar pernyataan gadis itu. Riak wajahnya bertukar hairan.

"Repeat your last words Irene?" Tegas nada suara Khalaf meminta agar ayat terakhir didengarinya itu diulang oleh Irene.

"Kandungan Cik Aisy dah masuk lima minggu, Tuan Muda."

"She's pregnant." Irene automatik tersenyum nipis. Dia tahu yang Tuan Mudanya tidak tahu akan hal itu.

"Saya keluar dulu. Tuan Muda jangan kejutkan Cik Aisy ya. Let her rest. Cik Aisy pitam, dan mungkin dia akan lambat sedarkan diri."

Melihat Khalaf hanya membisu sambil anak matanya fokus memerhati Aisy, Irene mula mengatur langkah keluar dari wad peribadi tersebut.

Usai pintu bilik wad itu ditutup rapat, Khalaf mendekati katil yang menempatkan isterinya. Tidak terkata dia mendengar penjelasan Irene sebentar tadi.

Jika dia lambat mahupun sesaat sewaktu menyelamatkan Aisy, sudah pasti dia akan kehilangan anaknya sendiri.

Kening Aisy disentuh lembut menggunakan jari kasarnya. Bibir Khalaf mengukir senyuman lebar sehingga jelas baris gigi hadapannya terlihat.

"Patutlah manja.." Usapan pada kening isterinya masih diteruskan.

"Wake up later okay? I miss you damn much, sweetheart." Bibir pucat Aisy dikucup lembut melepaskan rindunya. He misses his precious wife.

And he really hated to see his wife cry because she was hurt by someone.

T-shirt hitam yang dipakai ditarik sedikit ke atas. Balutan pada pinggangnya yang tertembus darah itu diperhatikan sekilas.

"Dude, ssshh..." Balutan tersebut segera ditanggalkan. Dia terasa tidak selesa kerana balutan itu agak nipis. Nak dibandingkan dengan luka dipinggangnya, sangat dalam dan mengambil tempoh yang lama untuk sembuh.

Continue Reading

You'll Also Like

548K 30.2K 45
⚠️ WARNING ⚠️ - CERITA INI TIDAK SESUAI UNTUK BUDAK BAWAH UMUR SEBAB DALAM STORY NI ADA SCENE YANG TIDAK ELOK! *BUKAN SCENE L*CAH YA 🥹* - KALAU AWAK...
1.1M 54K 76
𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 | 𝐇𝐌 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟏 "Kalau ini yang boleh bahagiakan ibu, Sara sanggup" - Sara Lyana Erlich "Dia adalah tanggungjawab ak...
8M 273K 63
Badboy series volume 1 Completed (Unedited version) Tengku Adrian Benjamin | Reanne Az Zahraa "I takkan macam ni kalau you does...
118K 11.5K 40
"Aku gilakan kau!" Ayat yang sama namun diungkapkan daripada dua orang lelaki yang berbeza. Kim Taehyung , obses dengan cinta Hyemin. Jeon Jungkoo...