פרק 6

177 25 3
                                    

אחרי השבוע הקשה אנחנו מחליטות לצאת לבלות. אני אספן ואלכס, שאותה לא ראיתי מלא זמן. אז לקראת הערב אנחנו מתחילות להתארגן לקראת היציאה שלנו. אני ממלאת לי אמבטיה חמה ומוסיפה לה קצת שמן שקדים. המים החמים עושים לי כל כך טוב. הם מרגיעים את כל השרירים התפוסים בגב ובשכמות שלי ומאפשרים למחשבות שלי להשתחרר מכל המשקעים של התקופה האחרונה. אחר כך אני מתעטפת בחלוק והולכת לחדר שלי.אני שמה מסכת פנים ובזמן שהיא מתייבשת אני מתחילה לעסות את הרגליים שלי בקרמים. עבר כל כך הרבה זמן מאז שעשיתי משהו בשביל עצמי, כמו למרוח קרם או לצאת לבלות. אחרי שאני כבר יבשה אני שוטפת את המסכה מהפנים, נעמדת מול הארון ומנסה להחליט מה ללבוש. אני לא יוצאת מספיק, אז אין לי הרבה בגדים מתאימים, ובכל זאת יש לי מספר לא מבוטל של אופציות. בסוף אני בוחרת בשמלת קטיפה כחולה בעלת שרוולים ארוכים שמגיעה לי קצת מתחת לאמצע הירכיים. אני משחררת את השיער שלי מהפקעת המבולגנת שבה אספתי אותו לפני המקלחת, ונותנת לו ליפול חופשי בגלים על גבי. לרגע קצר אני מתלבטת איזה נעליים לנעול אבל בוחרת בסנדלים שחורים עם עקב נמוך ורחב. אני לא אוהבת עקבים גבוהים. הם נותנים לי הרגשה שאם יקרה משהו אני לא אוכל לברוח מספיק מהר. אני שמה קצת מסקרה ומציירת לי בעדינות קו קטן שחור על העפעף מעל הריסים עם כנף קצרה מחודדת שנמשכת לכיוון הרקה.

אני אמנם מוכנה אבל יש לי הרגשה שאספן רחוקה מזה. אני דופקת על החדר שלה והיא פותחת לי. היא, כמו שציפיתי, עדיין בחלוק.

"רייב! את מהממת!" היא אומרת כשאני מתיישבת על המיטה המבולגנת שלה.

"כן גם את" אני עונה לה. "מאיפה השמלה הזו? היא נראית ממש יקרה" אני מגחכת.

היא שולחת לי מבט שאומר 'הבדיחה שאמרת ממש הצחיקה אותי אבל אני לא יכולה לצחוק כי הבדיחה היא עלי'. זה המבט האהוב עליה.

"עבר מלא זמן מאז שיצאנו ביחד. אנחנו צריכות לעשות את זה יותר!" אספן מתלהבת

אנחנו מאוד קרובות- אספן, אלכס ואני. מכורח הנסיבות הן החברות הכי טובות שלי. ואני שלהן. בגלל כל החוקים של פרויקט אסווד גם להן אסור לגלות לחברות שלהן את הסוד של המשפחה שלנו. לכן להן, כמוני, אין חברות טובות. אלכס הצליחה להערים על המערכת והיא יוצאת עם המאמן שלי מייקל. שהוא מתוקף תפקידו מוכנס בסוד העניינים.

לא הייתי מחליפה את הקשר שלנו בשום הון שבעולם.

בסופו של דבר אספן מוכנה. היא לובשת שמלת תחרה לבנה מהממת שממש מחמיאה לה. השיער שלה אסוף בחציו עם קליפס קטן מאחור והיא נראית ממש זוהרת.

אנחנו פוגשות את אלכס במועדון. היא לובשת שמלת מעטפת שחורה שמתאימה לגילה ושיערה הקצר פזור.

"רייבי!" רק היא קוראת לי ככה... "התגעגעתי אלייך בטירוף! האמת שקצת מדכדכת אותי העובדה שאני מפסידה את כל התהליך המרגש הזה..."

אגדת השמשWhere stories live. Discover now