~פרק 15~

933 36 6
                                    

הייתי בחדר במשך כל היום. בערב קיבלתי הודעה מהאנה, ״את באה היום למסיבה..?״ לא רציתי לבוא למסיבה, פשוט לא היה לי חשק עם כל מה שקורה אז לא עניתי לה. אחרי כמה זמן הפלאפון שלי צלצל וזאת הייתה האנה, היא התקשרה כמה פעמים ובסוף נכנעתי ועניתי. ״היי״ אמרתי בלי חשק. ״היי?! היית אמורה להיות אצלי לפני עשר דקות כדי להתארגן!״ היא אמרה לי בעצבנות. ״האנה.. לא נראלי שאני באה טוב?״ אמרתי לה כשאין לי ממש כוח לדבר. ״מה זאת אומרת? מה קרה?״ היא שאלה בסקרנות. ונאלצתי לספר לה.. למרות שלא רציתי ממש לדבר על זה אבל היא חברה שלי ומחובתי לספר לה דברים עליי. ״אומייגאד קייט! אני לא מאמינה.. אני לא ידעתי שזה מה שעובר עלייך.. את בסדר?״ היא אמרה לי אחרי שהסברתי לה מה קרה עם אמא שלי ואבא שלי. ״כן אני בסדר״ אמרתי לה ואת האמת ששיקרתי.. ״יש לי רעיון!״ היא אמרה לי ואז ניתקה את הפלאפון. זה היה מוזר.. ידעתי שהיא הולכת לעשות משהו אבל לא הבנתי למה היא התכוונה. בינתיים ישבתי בסלון וראיתי סרטי רומנטיקה.. ואיכשהוא הכל הזכיר לי את קאי פשוט לא יכולתי להפסיק לחשוב עליו..
-נקודת מבט קאי-
הייתי בבית והתארגנתי למסיבה של אליסון, אדם החבר שלה שהוא במקרה גם החבר הכי טוב שלי בזמן האחרון הכריח אותי לבוא למסיבה הזאת, אין לי כוח עכשיו לראות אנשים שיכורים מתמזמזים ואין לי כוח שכמה בנות יתחילו להימרח עליי. לא הפסקתי לחשוב על קייט במשך כל היום, לא רציתי להיפגש איתה היום וליצור מצב לא נעים אז לא הלכתי לבית הספר.. התלבשתי וסידרתי את השיער, ישבתי בסלון ודפדפתי בתמונות בפלאפון שלי סתם משעמום, ואז ראיתי תמונה שלי עם.. קייט. היה לי קשה להסתכל על זה, התגעגעתי למגע של השפתיים שלה, לחיוך שלה, לחיבוק שלה, לריח שלה, פשוט התגעגעתי אליה. עשיתי טעות שלא סיפרתי לה כבר בבית חולים מה קרה.. אני אוהב אותה, אני חושב שאני אספר לה כבר מחר בבית הספר. קיבלתי שיחת פלאפון מאדם והוא בא כדי להסיע אותי למסיבה אז יצאתי לבחוץ ונסענו ביחד.
-נקודת מבט של קייט-
באמצע צפייה בסרט שמעתי דפיקה על הדלת והלכתי לפתוח, ראיתי את האנה עם תיק גדול. ״מה את עושה פה?״ שאלתי אותה כשאני לא מבינה בשביל מה התיק הזה. ״את לא באת אליי.. אז אני באתי אלייך״ היא אמרה וחייכה. נאנחתי והבנתי שהיא לא תוותר לי בנוגע למסיבה. ״קייט זה רק ישפר את מצב הרוח שלך״ היא אמרה לי וחיבקה אותי. ״טוב בסדר״ אמרתי לה והתנתקתי מהחיבוק. ״יאיי״ היא אמרה ומחאה כפיים. היא פתחה את התיק והוציא משם מלא בגדים ואיפור.. ״אין מצב שהצלחת לסחוב את הכל עד כאן״ אמרתי לה כשאני המומה מכמות הדברים שהיא שמה בתיק. ״מה לא עושים בשביל חברות״ היא אמרה וחייכה ולא יכולתי שלא לחייך גם. האנה הוציאה בשבילי כמה שמלות ולבסוף בחרתי באחת השמלות שהייתה בצבע לבן, היא הייתה צמודה מלמעלה ומשוחררת מהמותניים עד מעל הברכיים. עשיתי בייביליס השיער והתאפרתי באיפור עדין לעומת האנה שהתאפרה ממש בצורה מוגזמת. ״אז מי לוקח אותך? או שאת הולכת לבד?״ האנה שאלה אותי כשהיינו בחדר שלי. ״אני הולכת עם ליאם..״ אמרתי לה כשאני מסדרת את השיער עוד קצת. ״אה״ היא אמרה בחוסר התלהבות ויכולתי לראות מהמראה את פרצוף הבוז שהיה לה על הפנים. ״מה?״ אמרתי לה כשהסתובבתי אליה בעצבנות. ״כלום״ היא אמרה בתמימות. ״זה פשוט ש..״ היא התחילה להגיד כשהיא מסתכלת על הרצפה. ״עזבי תשכחי שבכלל אמרתי לך משהו״ היא אמרה וחייכה אליי חיוך מזויף. ״לא! תגידי לי..״ אמרתי לה בחוסר סבלנות. ״אני חושבת שקאי לא באמת עשה לך את זה בכוונה.״ היא אמרה כשהסתכלה עליי ואז על הרצפה. ולפני שעוד הספקתי לענות הייתה דפיקה בדלת, הלכתי לפתוח וראיתי את ליאם עומד שם ומחייך אליי ״היי״ הוא אמר כשהוא מחויך. ״היי״ חייכתי חיוך מזויף. ״שנלך?״ הוא שאל אותי. ״כן רק רגע״ אמרתי לו כשרציתי ללכת להגיד להאנה שאני הולכת. אבל היא לא הייתה שם. ואז ראיתי שהיא שלחה לי הודעה ״יצאתי מהדלת האחורית.. נתראה במסיבה״ היא כתבה ועדיין חשבתי על מה שהיא אמרה על קאי..
אני וליאם יצאנו למסיבה, כשנכנסנו ראינו המון זוגות מתמזמזים ונמרחים אחד על השני. לקחתי כוס אחת קטנה של טקילה ואז ראיתי את ליאם לידי, הוא הסתכל עליי וחייך. ״מה?״ שאלתי אותו כשאני לא מבינה למה הוא מסתכל עליי ככה.. ״כלום״ הוא אמר והתקרב אליי, הוא נישק אותי ולא הרגשתי כלום.. כלום. ניסיתי להרגיש משהו ניסיתי להעצים את הנשיקה ועשיתי את כל זה כדי לשכוח מקאי אבל שום רגש לא פגע בי. התנתקתי מהנשיקה וראיתי שליאם מחייך חיוך ענק, ואני התאמצתי כדי לחייך, אני שונאת לעשות את זה, סובבתי את הראש הצידה וראיתי את קאי הוא הסתכל עליי כל כך בעצבנות ואני ניסיתי לא להסתכל עליו ודיברתי עם ליאם. שתיתי עוד כוס קטנה של טקילה והלכתי לראות מה מצב האיפור אבל כשבאתי לצאת מהשירותים ראיתי את ליאם מתמזמז עם איזה ילדה בלונדינית והוא פשוט לא שם לב שאני הייתי שם, אבל זה לא פגע בי, זה לא גרם לי להיות עצובה או משהו. ברחתי כמה שיותר מהר משם ואז הרגשתי שמישהו מכסה לי את העיניים ניסיתי לצעוק לעזרה אבל הוא גם סתם לי את הפה. הוא הוביל אותי לאיזשהו מקום. הרגשתי משב של רוח נושב עליי. מי שהחזיק בי מקודם הוריד את הידיים שלו מהעיניים שלי ומהפה שלי,ראיתי שאנחנו במרפסת. הסתובבתי כדי לראות מי זה והופתעתי לראות את קאי. ״קאי?״ שאלתי אותו כשאני לא מבינה למה הוא משך אותי לפה. ״תקשיבי, אני חושב שאת צריכה לדעת משהו..״ הוא אמר ונאנח. ״אני פגעתי בך, זאת אומרת, אני נפרדתי ממך בהתחלה בגלל ש.. בגלל שאלכסה וליאם איימו עליי.״ הוא אמר כשהוא מסתכל על העיניים שלי. ״מה זאת אומרת איימו עלייך?״ שאלתי כשאני לא מבינה על מה הוא מדבר. ״ביום הזה כשהייתי בבית המרקחת ראיתי את אלכסה והיא אמרה לי להיפרד ממך ואם לא אז ליאם יפגע בך.. אני לא יודע ברזי דרך הוא התכוון לפגוע בך אבל.. פחדתי שיקרה לך משהו אז נפרדתי ממך״ הוא אמר והסתכל על הרצפה. ״ואני יודע שכשנפרדתי ממך אז גם פגעתי בך..אבל באמת שלא התכוונתי..״ הוא אמר כשהוא מניח את השיער שלי מאחורי האוזן. לא ידעתי מה להגיד.. הרגשתי כל כך אשמה וכל כך כעוסה על ליאם ואלכסה. התקרבנו אחד אל השני, הוא הצמיד את השפתיים שלנו ביחד, יכולתי להרגיש את חום גופו, הנשיקה הייתה קצת אגרסיבית אבל עדיין נעימה ועדינה. רציתי להישאר ככה לתמיד, הבטן שלי התהפכה ולא רציתי להתנתק ממנו. ההוא החזיק במותניים שלי והרים אותי למעלה אליו. התנתקנו מהנשיקה והסתכלתי לו בעיניים היפות והירוקות שלו. ״אני מצטערת״ אמרתי לו כשאני מלטפת לו את הלחי ומסתכלת לו בעיניים. ולפני שהוא הספיק להגיד משהו שמענו קולות מהדלת של המרפסת..

היי כולן, מקוות שאהבתם את הפרק, תגובות יתקבלו בברכה. אם יש לכן רעיונות לסיפור אתן מוזמנות לכתוב בתגובות.
נועה ונוראן.

I need you-עבריתOn viuen les histories. Descobreix ara