~פרק5~

1.2K 47 2
                                    

-נקודת המבט של קייט-

הוא שיחק לי בשיער בזמן שהוא חיבק אותי קלות , זה היה רגע מרגש שלמישהו כן אכפת ממני ...''קאי,הייתה לך חברה רצינית?''שאלתי בביישנות ולא הראתי את הסקרנות שלי ''האמת שלא .. רק עכשיו אני התחלתי להבין שסטוצים זה לא בשבילי ושאני צריך לקחת את עצמי בידיים בעניין הזה '' ...רציתי כל כך להגיד כל מה שאני חושבת עליו ..שהוא מתוק וחמוד וחתיך .השפתיים שלי כל כך רצו לפגוש את השפתיים היפות שלו , היו לו ידיים חמות כל כך ...''אני חושבת שאני אזוז עכשיו '' הגבתי וישר הלכתי מהשירותים , יצאתי מבית הספר והאנה באה לאסוף אותי למשמרת ראשונה במקום העבודה הראשון שלי בחנות שמוכרת קאפקייקס טעימים מאוד . ''אז איך היה היום ?משהו חדש ?''שאלה האנה בחוסר ריכוז על הכביש ''.''את זוכרת את הנער הזה שהציל אותי במסיבה?'' והיא כמובן ישר קפצה ..''כן יאו משהו בסוף קרה איתו ואיתך ואת יודעת, אהבה ?'' היא שאלה בהתרגשות.''ליאם היום השתגע שוב והרים עליי ידיים,מרוב מלחץ וכאב ברחתי לשירותי הבנות וקאי בא ..הוא ניחם אותי וקצת דיברנו,''אני כל כך שמחה בשבילך קיייט''..''אה , והוא הזמין אותי למסיבה בבית שלו ..גם את יכולה לבוא '' .חזרתי הביתה מהיום הארוך הזה והרגשתי יחסית טוב הרי קיבלתי מקאי חיוך ,חיבוק, וניחום מה יכול להיות יותר טוב מיזה ?

-לאחר יומיים-

לא הצלחתי להירדם כל הלילה , רק חשבתי על המסיבה בבית של קאי ומה אני הולכת ללבוש והאם בכלל יצא לי מיזה משהו .קמתי והתארגנתי וירדתי למטה ,ראיתי את דין נוחר על הספה וכבר ניחשתי בעצמי שהוא בילה לילה ארוך מאוד על הספה הזאת..לא הייתי רוצה לשבת עליה עכשיו .אכלתי קורנפלס בריא כי אני רוצה להישאר בגיזרה והכנתי לי פרוסה עם קוט'ג ובצד סלט , בריאה או לא ? 

האנה ואני נפגשנו בבית ספר ולא דיברנו הרבה ... יצאנו לבחוץ לשיעור ספורט ורצנו סביב בית הספר ואת מי אני רואה בדרך ? כן את קאי .. לי ולהאנה יש מקום שאף אחד לא יודע עליו שאנחנו שותות בו מים ,אחרי שאנחנו רצות ומתעייפות ,אז עצרתי שם והייתי לבד כי האנה לא יכלה לרוץ וכמו שהזכרתי קודם לכן ראיתי את קאי , הוא היה בלי חולצה וגם הוא עצר לשתות שם וגיליתי את זה אחרי שהוא אמר לי כשהיה מאחוריי''שוב את ? אנחנו לא מפסיקים להיפגש זה הגורל '' הוא אמר וציחקק לו צחוק מבוייש .''כניראה .. ''אמרתי כשקשה לי לנשום מהריצה.''אז את באה למסיבה היום בערב ? '' הנהנתי לחיוב והשארתי לו טעם של עוד כשיצאתי בריצה בדרך לנקודת הסיום ...רצתי לי בשקט שלי וכל כך היה לי כיף ועוד יותר היה לי כיף שאחרי כמה דקות שמעתי מאחורה''חשבת שניפטרת ממני ? אני רץ מהר '' הוא חייך אליי עם החיוך היפה שלו .''ניראה אם אתה יכול להשיג אותי ''ציחקקתי בעודי נותנת תנופה ומנסה לעקוף אותו.

טוב אז .... כמו שכבר ניחשתם הוא עקף אותי ואחר כך הביא לי לשתות קצת מהבקבוק שלו כי שלי ניגמר .. כל הריצה רק הסמקתי במחשבה שהוא ואני עושים תחרות ושהוא בכלל דיבר איתי מיוזמתו . האהבה . 

-שמונה בערב-

''אוף האנה אין לי מה ללבוש מה אני יעשה ? אני לא רוצה להיראות זולה '' ..

בין רגע היא הוציאה מהארון שלה את השמלות הצמודות שלה והלבישה אותי בצורה מהממת ..היא לקחה את האודם הבוהק המסורתי והידוע שלה ומרחה לי אותי ואיך לא ?שמה לי מסקרה , האנה ממש אוהבת להתאפר ולהתארגן ואני שמחה שיש לי חברה שיודעת לעשות את זה בעוד שאני מורחת לי את האודם והמסקרה בטעות על כל הפרצוף .

ניכנסנו לבית שלו והייתה מוזיקה מאוד חזקה ורק בעיניים שלי חיפשתי את קאי .. איפה הוא יכול להיות ? שמעתי רעשים מהשירותים וראיתי שאין אור שם אז חשבתי לבדוק מה זה , ניכנסתי לאט לאט לשירותים כשאני פותחת ומשתדלת לא לעשות רעש, ובדיוק שכבר ראיתי משהו זה היה המחזה הכי לא נעים שראיתי אי פעם .. כן ראיתי לו את ה *** וזה היה רגע מביך במיוחד.''אוי לא קייט את רצינית ? אני לא יכול להשתין בשקט'' הוא צחקק במבוכה .

אנחנו משאירות אתכן במתח בכוונה לגבי התגובה שלה  :) מקוות שנהנתן ... 

I need you-עבריתWhere stories live. Discover now