⁦❤️⁩ البارت الخامس والعشرين ⁦❤️⁩

12.5K 572 189
                                    

خرج مالك من المرحاض متهجم الوجه ويرتدي سروالا رياضى من اللون الاسود فقط .. نظرت له ميار بخجل ولكن ما جعلها تتعجب هي تلك نظرة الاحتقار التي يرميها بها .. نظرت له بتعجب وسألته بإستغراب

ميار بتعجب : في ايه يا مالك !! بتبصلي كده ليه !!

لم يجيب عليها مالك بل زادت نظرة الاحتقار في عينه .. هبت من مكانها قائلة بغضب : في ايه يا مالك بقولك !!؟

صرخ بها بغضب قائلا بحدة : صوتك ده بعد كده ميعلاش عليا تاني انتي فااااااهمة

نظرت اليه بتعجب من تغيره المفاجئ .. رأته وهو يذهب الي احد الادراج وأخرج منها رزمة من المال فرماها بوجهها بإحتقار قائلا : دي حق الليلة اللي قضتها معاكي امبارح ....

شل لسانها عن الحديث وتوقف عقلها عن العمل ونظرت اليه بصدمة وتجمد جسدها ولم تستطيع الحراك ،، فهي صدمت منه ومن فعلته تلك

ميار بتلعثم : اا..اايه .. انت بتقول إيه؟

مالك بكره : قولت اللي سمعتيه ،،دي حق الليلة اللي انا قضيتها معاكي وياريت بعد كده يا شاطرة متنسيش نفسك ،، انت دلوقتي مش اقل من اي واحدة نمت معاها .. بس للأسف مراتي..

ميار بصراخ : وده كله ليه !! هاااا رد علياا

اقترب منها مالك ببطئ قاتل قائلا : عشان القلم اللي انتي ضربتهولي وقولتلك اني مش بنسي حقي ابدا ...

ميار بصدمة : كل ده عشان القلم إللي اديتهولك يأخي كنت اديتهولي وخلصت ..

ابتسم بسمة مخيفة تراها ولأول مرة : مش بالسهولة دي يا قلبي .. انا هخليكي تندمي انك فكرتي تمدي ايدك عليا اصلا .. هخليكي تكرهي اليوم اللي شوفتيني فيه ..

نظرت له ميار بأستحقار قائلة : مكنتش عارفة انك وسخ وزبالة للدرجادي ..

امسكها مالك من شعرها بشدة قائلا بغضب : لسانك الحلو ده لو طول عليا تاني هندمك وهخلي ايامك سودة .. قال جملته تلك ثم رماها علي فراشها وتركها وذهب من الغرفة لا بل من الفيلا بأكملها..

أما هي كانت لا تقدر علي الحراك .. شل جسدها تماما وسرت البرودة في جسدها .. لحظة أخري ثالثة ثم أنفجرت في بكاء مرير لم تستوعب ما حدث لها .. ظنت ان مالك حبيبها ومعشوقها قد تغير من اجلها ولكن كل ذلك كان مجرد فكرة للانتقام منها .. قام بكسرها حتي ينتقم فقط .. لم ينظر لروحها المنكسرة ..

ولكن حسنا مالك لن ادعك تنتصر ابدا .. قامت بمسح دموعها بقوة وقالت بقسوة : ماشي يا مالك الانتقام هيبتدي من عندي انا المرادي وهخليك تندم عاليوم اللي فكرت تهني فيه .

**********************

في المشفي

كان هناك حالة من الهرج والمرج بسبب تلك الحادثة التي اكتشفها مجموعة من الشباب وهم في طريقهم الي احدي المدن .. وجدو السيارة محطمة بالكامل ومن بداخلها منقطعة انفاسهم ووجوههم مليئة بالدماء .

إنتقام الإناث والجبابرة (جاري تعديل السرد والحوار): Where stories live. Discover now