סימנים רעים vs סימנים טובים

25 2 3
                                    


בחלק מהקטעים שכתבתי פה אני רק המצאתי. יש לי כישרון לקליטת מצבים ורגשות כך שאני יודעת לתאר חוויות ורגשות גם אם לא חוויתי אותם באמת.

הפרק הזה לא יהיה מהפרקים האלה. הפרק הזה על דברים שחוויתי היום ועכשיו לפי הסדר שדברים קרו לי היום. זה יהיה יותר כמו סיפור כזה לפי שלבים.
בפרק הבא אני ארחיב על אותם דברים (כי במילא הפרק הזה ארוך מידיי אני לא רוצה להעמיס)


כדיי שתבינו את הדברים אני אעשה לכם קצת הקדמה-

אני משתתפת בתחרות במגוון תחומי אומנות שמתרחשת בין תיכונים בשם ביכורי יצירה.

שלחתי לשם שני שירים וצילום אחד.

לכול קטגורייה (ציור, צילום, כתיבה, פיסול, וכו') יש גם תת קטגוריות- לדוגמא בציור יכולות להיות תת קטגוריות של ציור בפחם, ציור בעיפרון, ציור באקריליק ועוד.

רק דבר אחד מכול תת קטגוריה נבחר לייצג את בית הספר באותה התת קטגורייה.

הדברים שינצחו בשלושת המקומות הראשונים בכול תת קטגוריה יוצגו באיזשהו תיאטרון לא זוכרת איזה למשך חודשים בתערוכה ענקית.

שהבעתי חששות עם הדברים ששלחתי לתחרות ייבחרו לייצג את בית הספר  המורה שלי- שהיא נציגת בית הספר בתחרות- (בכול בית ספר שמשתתף בתחרות יש נציג אחד של התחרות בבית ספר שאחראי להביא את הדברים שכול בית ספר שולח לתחרות) אמרה לי בוודאות שהצילום שאני אשלח (עוד לא שלכתי אותו אז באותה תקופה) ייבחר לייצג את בית הספר אותו דבר לגביי השירים.
ששאלתי אותה כמה דברים מכול דבר יש לה בכלל אז היא סיפרה לי שיש לה מלא ציורים, עוד איזה שניים שלושה ששלחו שירים ורק איזה אחד שמתלבט אם להביא צילום אז לא בטוח. ששמעתי שאין לי תחרות זה הרגיע אותי וקיוותי שגם בבתי ספר אחרים לא יהיו הרבה צילומים ככה שיהיה לי יותר סיכויים לנצח.


אז הדפסתי את הצילום על קנבס דרך חנות. קיבלתי את זה אתמול.

שחתמתי על הציור היד שלי כול כך רעדה. ידעתי שכול תזוזה קטנה לא רצונית יכולה להרוס את התמונה. ומועד ההגשה הסופי הוא בקרוב יכול להיות שאני לא אספיק להגיש תמונה חדשה עד אז ואפספס את התחרות. היד שלי רעדה בטירוף. ציפיתי מהיד שלי לרעוד קצת אבל אף פעם לא רעדתי ככה. מרוב שרעדתי כהחתימה שלי כמעט נהרסה. לא הייתי בטוחה אם אני אצליח לעשות אותה כמו שצריך.

אז אחריי שחתמתי מסתבר שהלחץ האמיתי היה רק לפניי.



ועכשיו מתחיל הסיפור האמיתי:

הבוקר שלי היה רק רצף אחד של סימנים רעים אחד אחריי השני.

קטעי כתיבה שירים ומחשבות על החייםحيث تعيش القصص. اكتشف الآن