פרק 6

276 11 2
                                    

עברנו את אתמול בשלום אני וג׳אנקוק הצלחנו להתגנב בלילה אחד לשני בלי שאף אחד יראה. והיום זה היום של המסיבה. אני נרדמתי מוקדם בסביבות שתיים עשרה . אחרי לילה מושלם עם ג׳אנקוק עשינו שחייה לילית רק אנחנו מול הכוכבים והיה וואו.

נ.מ ג׳אנקוק :
היה לילה מושלם לקחתי את ג׳ני מהמיטה בלילה וזרקתי אותה לבריכה ושחינו ביחד מול הכוכבים. הצחוק שלה עשה לי צמרמורות. היא הייתה עם פיג׳מה בתוך המים אבל איכשהו זה לא הזיז לה היא פשוט חיבקה אותי במים וככה נשארנו כמה דקות. היא הרגישה נוח איתי . וזה מה שרציתי. אני מוכן למות רק לשמור עליה. היא הלב שלי. בבוקר קמתי לפניה וקראתי לאמיליה כי היא הייתה ערה וג׳ני עדיין ישנה. זה היום הולדת של ג׳ני היום וזה יוצא בדיוק על מתי שתכננו תמסיבה הענקית. אני ואמיליה נסענו להביא לג׳ני את המתנות שלה בלונים עוגה ואת הדברים למסיבה. בלילה בבריכה ג׳ני אמרה לי כמה בא לה יום הולדת פולמון בבריכה בלילה עם מלא אורות. וזה בדיוק מה שתכננתי לה. אז הלכנו לקנות מלא דברים של פולמון וקנינו בוקסה ענקית וקנינו לה מלא מתנות . אחת מהן זה שרשרת עם האות הראשונה והאות הראשונה שלי וטבעת חרוטה עם השם שלה. ועוד מלא מתנות . קניתי לה זר לראש ענק של פרחים והבאתי לה גם זר רגיל של כלניות אדומות מפוצץ. חזרנו הביתה סידרנו את הכל שהיא לא תראה ועלינו עם הזרים והעוגה הראשונה והטבעת והשרשרת ובאנו להעיר אותה. אמרתי לרותם שתחזיק את הדברים .קפצתי ליד ג׳ני במיטה ונישקתי אותה ( סיפרתי לג׳ני באוטו שאני וג׳ני ביחד, היא פרגנה והסכימה לשמור את זה בסוד) ואמרתי :״ בוקר טוב קטנה שלי מזל טוב״ היא ישר קמה וראתה את כל הבלונים והזר שהבאנו לה והמתנות. היא קפצה עליי וחיבקה אותי ונישקה אותי וראיתי כמה היא מאושרת. וזה עשה לי טוב לראות אותה ככה מאושרת ושטוב לה.

נ.מ ג׳ני:
קמתי לנשיקה של ג׳אנקוק ביום הולדת שלי הוא קנה לי טבעת ושרשרת והגיע לחדר שלי עם זר לראש ענק לבן וזר כלניות מפוצץ כמו שאני אוהבת. וקפצתי עליו נישקתי אותו וחיבקתי אותו. אני באמת אוהבת את הילד הזה הוא עושה לי טוב. למזלי אחים שלי לא נכנסו לחדר ולא ראו את הנשיקה . הוא סיפר שאמיליה יודעת ושהיא לא תספר כלום. ירדנו למטה אני עם הפיג׳מה שלי הזר על הראש הזר על הידיים והמתנות אצל ג׳אנקוק. הסכמנו שעד הערב שאחים שלי במסיבה לא להיות ביחד אלא כמו ידידים כדי שהם לא יגלו. ירדנו למטה ומלא בלונים גם שם ושמנו מוזיקה ואכלנו עוגה ואני ואמיליה רקדנו וצחקנו בלי הפסקה.  ״ מזל טוב קופיפה שלנו ״ אמרו אחים שלי .ככה זה היה במשך שעה וקצת. ואז אני אמיליה ג׳אנקוק ארם ויונגי לקחנו שתי מכוניות ונסענו לקנות דברים למסיבה בערב אחים שלי רצו את אמיליה איתם אז אני וג׳אנקוק נסענו באוטו שלי לבד. היה לנו קצת זמן להיות ביחד. אמיליה סימסה לי שהם רצו אותה בנסיעה כדי לתכנן משהו למסיבה בערב. הגענו למקום שנקרא : מסיבלנד מקום כזה של מלא דברים למסיבה וכולנו נכנסנו לבפנים ולקחנו כל מה שראינו בעין. בלונים משקפיים צמידים שרשראות הכלללל. כל מה שצריך. השכרנו דיג׳יי והלכנו לקנות שולחנות ושתייה וחטיפים. את השתייה אחים שלי קנו בגלל שרק להם מותר. הם אמרו:״ בגלל שזה היום הולדת שלך את תשתי אבל עד שנגיד לך.״ חזרנו הביתה סידרנו את הדברים וכמה שעות לפני המסיבה הגיעו הדּייג׳יי והתחלנו לסדר שולחנות בחוץ את הבלונים האורות הפולמון הכל ועליתי להתקלח גם אמיליה . הבנים נשארו למטה לסדר הם התקלחו והתארגנו לפנינו. אמיליה יצאה לפניי וכולם חיכו לי למטה במדרגות וצילמו לסטורי.
סיימתי להתארגן שמתי עקבים ושמלה ורוד בהיר כזה

סיימתי להתארגן שמתי עקבים ושמלה ורוד בהיר כזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ושמתי עקבים כסופים וירדתי למטה עם הזר על הראש וכבר יכלתי לשמוע את המוזיקה הרועשת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ושמתי עקבים כסופים וירדתי למטה עם הזר על הראש וכבר יכלתי לשמוע את המוזיקה הרועשת. התחלתי לרדת במדרגות וידעתי שמצלמים אותי אז ירדתי במין סטייל כזה עם חיוך . וכמה רציתי לחבק את ג׳אנקוק ושהוא יבוא לנשק אותי אבל לא יכלנו וזה הדבר שהכי כאב לי שהייתי צריכה להתרחק ממי שאני אוהבת. רק כדי לספק את הרצונות שלהם.

חשופה לעינייך jungkook btsWhere stories live. Discover now