פרק 36- מה שבחורה רוצה

710 61 168
                                    

תודה, תודה תודההההה על 9K צפיות (נון להיום 41K)!

ואחרי שהודיתי...

היי אהובים שלי!!!!

מה שלומכם? אני מקווה שטוב כמו האושר שמילאתם אותי בו!

אז כמה דברים לפני שאתם מקבלים את הפרק.

אני ממש מצטערת על העיקוב בפרקים. אני לאחרונה שוב במצב רע.... וגם מי שאולי ראה בספר חפירות שלי, אמא שלי עברה ניתוח. הדבר הטוב שעיקב אותי הוא שאני מתכננת להשיק את האינסטגרם שלי שבוע הבא ותכננתי דברים נחמדים (ה16.6 יהיה נהדר, אייקו תאשר) אז מומנים לעקוב אחרי shinyshahaf.writing

דבר שני... מגיע לכם לדעת את זה... 🥁🥁🥁

לספר נשארו שמונה פרקים!!! כן כן, יהיו לו בסך הכל 43 פרקים (לא יודעת איך במקור נכתב 40....). 

אז רציתי לדעת מראש בשביל הפרק סיכום שאני בקרוב אתחיל לעבוד עליו, תרצו פרק של שאלות תשובות? 

ובאמא שלכם תשמעו את השיר, אני שומעת אותו כבר יותר מידי זמן והוא מרגש אותי! (אם אני אהיה יותר מידי עם איפוק דג, אני בפרק סיכום אשים את המילים בתור דיאלוג 🤣🤣🤣 אגב השומעת יותר מידי זמן עדיין רלוונטי שנתיים אחרי)

טוב בלי עיקובים נוספים לפרק! 

אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים שאני מעלה בפרופיל שלי באופן תדיר.

אוהבת המון
Shiny 🧡
_______________________________________

ברוק ושון יצאו מביתו של רובין לאחר שנפרדו לשלום מאדלין אימו.

ברוק קיוותה בכל ליבה שרובין אכן יסלח לה. הוא היה כל כך חשוב בחייה שהסכימו להתחיל להסתדר סוף כל סוף לאחר תקופה ארוכה מידי. היא הייתה במערכת יחסים מתפקדת עם גבר סטרייט שאהב אותה, היא דחפה את עצמה לחיים קצת יותר טובים ובריאים, היא זכתה גם לראות את החיים של שון מתחילים להסתדר וזה מילא אותה באושר. אך רובין פשוט התעקש לדפוק לעצמו את החיים שוב. אז כששון סיפר לה שהוא ופליקס מתכננים להחזיר את רובין ומייקל, וביקש שתפסיק לנסות לדחוף אותו לאנשים אחרים, היא הסכימה. וככל דבר אחר בחייה היא החליטה לקחת זאת ברצינות וללכת עם זה עד הסוף, בכל מחיר.

שון והיא יצאו מהבניין והלכו ביחד. היא הייתה שקועה במחשבות שלה ורק נתנה לרגליה להוביל אותה, אך למזלה היא זיהתה את הנקודה בה היא הייתה צריכה לפנות ימינה לכיוון בית הקפה אליו שלחה את כריס ורוב. "אני אראה אותך יפה." אמרה לשון בחיוך שהסתיר את הסערה שהתחוללה בתוכה ופנתה לכיוון הרצוי.

היא חזרה לשקוע במחשבות לאורך כל הדרך, והחליטה עם עצמה שאם צריך היא תתנצל בפני רובין בכל דרך אם הוא באמת לא יסלח לה. הוא היה חלק כל כך משמעותי בחייה והמתולתלת לא יכלה לדמיין אותם בלעדיו, מבחינתה זה היה כמו לחיות בלי יד או רגל.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now