פרק 15

131 4 0
                                    

חודש יוני הגיע, והסרט ״ספיידרמן - חסר בית״ היה עתיד לצאת בעוד כשבועיים. טום ואריאנה תכננו לצאת לפרימיירות, אחת בלוס אנג׳לס והשניה בלונדון. במקום לחזור ולעבור רק ביולי, הם תכננו להשאר שם עד סוף הצילומים. הם עדיין לא סיפרו לאף אחד על ההחלטה. כל חייה של אריאנה היו פה, החברים שלה, המשפחה.. לפחות הכלבים באו איתה. אבל היא ידעה שטום רוצה את התפקיד הזה, וגם היא רוצה לגור בחו״ל לקצת זמן. לקחת חופש ולקבל קצת השראה חדשה. היא החליטה להקפיא את התכניות על אלבום חדש בקיץ, כדי שתוכל לעבוד עליו עוד בלונדון, לקחת משם השראה ולעשות משהו שונה וחדש. ובמקומו תכננה לעבוד על אלבום אחר, היא לקחה כמה שירים לא משוחררים, שיפצה אותם והכניסה את כולם לאלבום אחד, שיקרא ׳הפרויקט׳ ואותי היא תשחרר בספטמבר. טום מצדו נורא התרגש לקראת הפרימיירה, אמנם הוא עבר השקות וראיונות אבל זאת תהיה הפעם הראשונה שלו ושל אריאנה על השטיח האדום. ואחרי שנה וקצת ביחד, הוא חשב לקחת את זה לשלב הבא. ״אתה באמת מטורף שאתה עושה את זה״ אמר לו הארי, אחיו הקטן בטלפון. ״אתה עוד מעט בן רק 24, אתה בטוח במאה אחוז שהיא האהבה האמיתית שלך?״
״כן, ומה אם תתחרטו? זה כבר קרא לה פעם״ הזכיר לו סאם, האח התאום של הארי. ״אני בטוח במיליון אחוז, וזה לא אומר שנעשה אז זה עכשיו, נחכה כמה חודשים, ניתן לזה לשקוע״ ניסה טום לשכנע אותם. ״אם אתה בטוח בזה, אנחנו איתך.״
בינתיים אריאנה התחילה לקדם שיר חדש שיצא לה בעוד כשבוע, בסמוך ליציאת הסרט של טום. היא למדה כמה שיותר על מפיקים באנגליה, על התרבות שלהם וסגנון המוזיקה שלהם. והתחילה לשמוע זמרים בריטיים כדי ׳להכנס לאווירה׳ כפי שהגדירה את זה כשטום שאל אותה על המהלך הזה. לשיר כבר היה קליפ, ולכן היא רק הייתה צריכה לעשות טיזרים באינסטגרם וזהו.
העובדה שהם עוברים לגור ביחד בלונדון הלהיבה אותה, הם כבר קנו בית ביחד והמעבר היה קרוב.
״אז, מה את מתכננת לקחת איתך ללונדון?״ שאל אותה טום באחד הבקרים. ״אני באמת לא יודעת, יש כל כך הרבה דברים..״ היא אמרה. ובאמת, ההתלבטות הייתה קשה. היא תכננה את כל הבגדים שלה, והיא וויתרה על הרהיטים, הם יחכו לה אחרי שתחזור.
טום אמר שהיא צריך לצאת לפגישה והשאיר אותה בעודה ממשיכה לארוז. מה שאריאנה לא ידעה, זה שהפגישה הייתה עם ג׳ואן, אמא של אריאנה, פראנקי, אחיה, ונונה, סבתה. ונושא הפגישה - בחירת טבעת.

עד הירח ובחזרהOù les histoires vivent. Découvrez maintenant