פרק 13

138 4 4
                                    

לאחר ששחררה את רממבר, מצבה של אריאנה השתפר. היא לא קידמה אותו, היא הייתה צריכה עוד לאגור כוחות, אבל השיר הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד, ובעוד עשרים מצעדים ברחבי העולם. והסרט ״ספיידרמן - חסר בית״ כבר היה מוכן ליציאה לפני הזמן ותוכנן לצאת בחודש יוני. והם היו צריכים לצאת לכמה פרימיירות.
מערכת היחסים של אריאנה וטום עשתה הרבה יחסי ציבור לסרט, וההערכות היו שהסרט ירוויח הרבה בקופות. ״אני כל כך גאה בך, טום״ אמרה לו אחרי שראתה את הסרט בפעם הראשונה. עשית עבודה מעולה, הסרט היה אדיר!״
״שמח שאהבת אותו״ הוא אמר בעייפות, הם היו באמצע אריזות. ״אגב, קיבלתי הצעה חדשה לשחק בסרט..״ הוא אמר לה בהיסוס. עלילת הסרט הייתה אמורה להתרחש בלונדון, והתפקיד היה כרוך במעבר. והוא לא היה בטוח שאריאנה תרצה להעביר את חייה ללונדון. ״נשמע מעולה!״ היא התלהבה, ״איזה סרט?״ היא שאלה. הוא הסביר לה את עלילת הסרט, ״אבל אורך הצילומים הוא חצי שנה, והצילומים בלונדון״, עיניה של אריאנה נצצו ופרץ אדרנלין עבר בגופה, ״אז בוא נעבור ללונדון!״ היא הכריזה. היא חשבה כמה נחמד יהיה לגור באנגליה למשך כמה זמן, להתרחק קצת מהחיים העמוסים והמעייפים של אמריקה ולעבור לאירופה, שם הכל יותר רגוע וקלאסי. וחוץ מזה, טום חיי למשך תקופה את חייה באמריקה, זה הרי הוגן שהיא תנסה לחיות את חייו באנגליה. ״אז מתי הצילומים מתחילים?״ שאלה אותו, בהתלהבות יתרה. ״ביולי״ ענה לה. ״אז סגרנו, ביולי אנחנו בלונדון״.

עד הירח ובחזרהWhere stories live. Discover now