פרק 12

148 7 1
                                    

הימים הבאים היו קשים מאוד, לאור הוידוי של פיט אריאנה שינתה את השם של השיר ״פיט דיווידסון״ לשם ״האפי״, מה שגרר המון סיקור תקשורתי. אריאנה אמרה שזאת הפעם האחרונה שהיא תתעסק בסוויטנר/טנקיו נקסט ארה. ושהיא רוצה להשאיר את התקופה הזאת מאחוריה. כמה שעות לאחר מכן היא שיחררה את אלבום הכריסמס בצורה חינמית לאתר סאונדקלאוד.
לטום היה קשה מאוד בצילומים, אבל הוא ניסה כמה שיותר להדחיק את מה שקרה. הם בקושי דיברו אחד עם השניה, הבשורה שהפיל עליהם פיט הייתה קשה מידי. והם החליטו שאת החופשה שלהם לברלין עדיף לדחות למועד שמח יותר. ככה עברו ימים שהתחלפו לשבועות ומבלי לשים לב חודש מרץ הגיע. הם כבר ההבינו שהכי נוח להם בניו יורק ונשארו גם אחרי שטום כבר סיים את הצילומים.
אריאנה ישבה באולפן ועשתה תיקונים לשיר שעבדה עליו, טום נכנס. ״על מה את עובדת?״ הוא שאל אותה. מבלי לדבר היא שמה באוזניו אוזניה והשמיעה לו את השיר. ״אז זה השיר?״ הוא שאל כשדמעות עלו בעיניו. ״כן,״ היא ענתה בשקט, ״זה ריממבר.״ התקופה האחרונה הייתה קשה להם מאוד, וטום חשב שהשיר אישי מידי בשביל שהיא תשחרר אותו. ״את מתכוונת להוציא אותו?״ שאל אותה, הוא חשב שהשיר יחזיר אותה לתקופות לא טובות. ״מחר״ היא אמרה.
עבר אליהם לילה קשה, אריאנה חשבה איזה סוג תגובות השיר יגרור. שליליות? חיוביות? המשפחה של מאק אהבה את השיר. אמא שלו אמרה שזה שיר חשוב, שישאר לנצח כזיכרון ממאק.
טום לא ישן, הוא שמע דרך המחשב שלו את שאר האלבום שאריאנה הקליטה. ותכננה להוציא בקיץ. הוא עדיין לא עיכל את מה שקרה. מרמת החוצפה של פיט לבוא לבית שלהם ועד ועובדה שהוא הראה בפומבי תמונות אינטימיות של אריאנה. ״מי הוא חושב שהוא?״ שאל טום בליבו וידיו התקבצו לאגרופים. הוא סגר את המחשב והלך לישון. ובליבו קיווה שלא יראה את פיט לעולם.

עד הירח ובחזרהWhere stories live. Discover now