פרק 10

154 6 0
                                    

השעה הייתה 11:46 בלילה. הם היו בבית של אריאנה עם כמה חברים ודיברו. ״הגיע הזמן״ אריאנה אמרה לטום. ״את מוכנה?״ הוא שאל אותה. ״במאה אחוז״ היא ענתה לו בחיוך, פתחה את הטלפון שלה ונכנסה לאינסטגרם. מאז דצמבר 2018 הם שמרו את בסוד. רק בסביבות פברואר הם סיפרו לחברים ולמשפחה. והיה להם כיף ככה, אבל הם ידעו שכמפורסמים הם צריכים להוציא את הזוגיות הזאת לאור מתישהו. והחליטו שליל השנה החדשה, שפותחת גם עשור חדש, יהיה תזמון מושלם. זאת אומרת היה יכול, אלמלא ה״מקור האנונימי״ שדיווח לעיתונות על הזוגיות שלהם. טום ואריאנה בדקו עם כל מי שהם מכירים, אבל לא הגיעו לתשובה.
״אוקיי, אני מעלה״ אמרה לטום בלחץ וידה רעדה מעל כפתור ה׳פוסט׳. ויקטוריה חטפה ממנה את הטלפון והעלתה את התמונה. ״זהו, עכשיו כולם יודעים״ היא הכריזה ופתחה בקבוק שמפניה, הם צחקו ונהנו ובתזמון מושלם הגיע חצות. טום הסתכל לאריאנה בעיינים, חייך ונישק אותה. זאת הייתה הנשיקה המושלמת, על המרפסת בביתה, הם היו ככה דקות ארוכות, אחת בזרועותיו של השני. כשחזרו הביתה ונפרדו לשלום מחבריהם הם עלו למעלה לישון.
עד ששוב באחת בלילה, דפיקה על הדלת העירה את אריאנה. ״מי יכול לבוא בשעה כזאת?״ מילמלה לעצמה כשקמה מהמיטה והלכה בצעדים איטיים על המטבח ולקחה סכין חד. ״מי זה?״ היא קראה על הדלת. ״תפתחי ותגלי״ הקול אמר. הוא היה מוכר לה, ללא ספק. אבל היא הייתה כל כך מבולבלת מהשינה שלא הצליחה להזכר בו. בזהירות היא פתחה את הדלת וכשראתה את הפרצוף הסכין נשמט מידה. עכשיו היא הבינה מאיפה הקול הזה היה מוכר לה, עכשיו היא הבינה את הכל.
היא הצליחה להוציא משפט אחד מפיה;
״מ..מה אתה עושה פה?״

עד הירח ובחזרהWhere stories live. Discover now