פרק 8

166 7 0
                                    

הימים עברו ועברו, אריאנה החליטה שהיא צריכה קצת עניין, והתחילה לצלם קליפ לסינגל חדש, חודש אחרי שסיימה סיבוב הופעות, וכמה ימים לפני שהיא רוצה לשחרר אלבום כריסמס. ״את לא חושבת שאת עובדת קשה מידי?״ שאל אותה טום בארוחת הערב. אריאנה הכינה להם פסטה. ״אני אוהבת את העבודה שלי, זה כיף לי לעשות מוזיקה. ואני גורמת שמחה לאנשים. למה לי לקחת הפסקה?״ אמרה לו. ״מה שתגידי, בייב״ אמר ולקח ביס מהפסטה. ״אז איך מתקדמים הצילומים לסרט?״ שאלה אותו, ״מעולה, עוד יומיים ואנחנו מסיימים את החלק בלוס אנג׳לס״. הם סיימו לאכול והלכו לישון.
השעה אחת בלילה, מישהו התקשר לאריאנה. היא לקחה את הטלפון והשתיקה אותו, שטום לא יתעורר. ״הלו?״ אמרה בשקט לטלפון, זה היה מספר חסוי. ״אז אתם ביחד עכשיו?״ שאל אותה קול מעוות, כמו בפילטר של סנאפצ׳ט. ״מה? מי זה?״ שאלה, אבל השיחה התנקתה. אריאנה נכנסה ללחץ, מי עוד יכול לדעת? ומאיפה הקול הזה מוכר לה? יכול להיות שזה..? ״לא, אריאנה, תתגברי. הוא כבר לא איתנו״ הזכירה לעצמה בעצב. היא העירה את טום. ״ארי, עכשיו איזה, שתיים בלילה״ אמר לה מתוך שינה. ״אחת שלושים ושבע״ תיקנה אותו, ״התקשרו עליי ממספר חסוי כרגע, מישהו גילה, ואני לא חושבת שזה יעבור בשקט.״
טום היה עייף, אבל הבין במעורפל מה היא אמרה. הוא קם ונישק אותה. ״הכל יהיה בסדר״ הוא הבטיח. למרות שלא היה בטוח בכך בעצמו. למה שמישהו יכעס על אריאנה בגללו? האם הוא הולך להדליף את זה לתקשורת? היו כל כך הרבה דברים שהם היו צריכים לדאוג אליהם, ״בבוקר״ חשב לעצמו, הוא חיבק אותה וביחד הם שקעו בשינה.

עד הירח ובחזרהWhere stories live. Discover now