אוקטובר - פרק מנהלת

77 11 2
                                    

שלום לכולם~ זה פרק המנהלת לחודש אוקטובר.

לכל מי שלא הצביע, יש לכם עד מחר. בבקשה שימו לב, כי לא אוכל לחשב תוצאות אם לא.

.

1 - aiko2u

רעיון: 10. זה רעיון מאוד טוב, הוא מאוד מדבר אל הקהל, קל להבנה ונוח. אהבתי את הטוויסט על דבר שכל כך צפוי בדרך כלל. עבודה נהדרת.

ביצוע: 7. 

אז, את יודעת לצייר וזה ברור לי מאוד. אבל זה פשוט... זה כמו שאמרתי לך כבר כמה פעמים - הכריכה היא לא כריכה טובה, היא ציור טוב. ציור מאוד טוב, באמת, אבל ציור שלא מתורגם טוב בתור כריכה.

אני ארחיב הפעם, כי באמת חזרתי על זה הרבה פעמים. אז, כל פעם שאני מסתכלת על היצירות שלך ברור לי מאוד שהאספקט של ה"כריכה" בהגשות שלך זה הדבר שחשבת עליו אחרון. לפעמים זה מפריע יותר ולפעמים זה מפריע פחות, אבל כשזה מפריע יותר, זה ממש מפריע. זה עובד בכמה מישורים (רק להבהיר, אני מדברת על הכריכות הפחות טובות שלך): למשל, הכתב כמעט תמיד נראה לא שייך ולא משתלב כהלכה. הרבה פעמים יש צפיפות קצת לא נוחה - כנראה בגלל הגבלת הגודל של כריכה - שאני מניחה שפה יכולה להיות מכוונת אבל יותר גרמה לי להרגיש ממורמרת לגבי הכריכה יותר מאשר הסיטואציה שמתוארת בה. בהרבה מקרים (קצת פחות פה) הכריכה פחות ידידותית לקורא וכו' וכו'. 

אני חושבת שלהבא הייתי ממליצה לך לנסות לתת קצת מרווח נשימה לכריכה שלך. לא להכות את האנשים עם כל האלמנטים שנמצאים בה. עוד משהו שמגביל מבחינת הציור זה שאת מציירת את זה, אז לפעמים הגודל קצת בעייתי - אבל אל תפחדי להקטין דברים. לנסות לנטות יותר למשהו קצת יותר רך.

התאמה: 10. בלתי ניתן לויכוח מהבחינה הזאת.

2 - GingerAladdin

רעיון: 8. זה רעיון מאוד פשוט ומופשט באותו הזמן, אז אין יותר מידי על מה לשים את האצבע.

ביצוע: 9. לדעתי זה בכנות היה קרוב כל כך להיות ביצוע מושלם, אבל שילוב הפונטים קצת הרג לי אותו. המילה "מעלות" בכלל לא השתלבה עם הביצוע העיקרי והקרדיט קצת יותר מידי גנב את ההופעה. מעבר, לדעתי הכריכה נראתה מלוטשת לחלוטין. הכל בה נראה מאוד אסטרטגי ומאוד מגובש. הרגיש מאוד מקצועי לדעתי.

התאמה: 10. רעיון שמגובש היטב מסביב לגיאומטריה, אפילו עד השם. אהבתי.

3 - Roz1407 - אם לא תסיימי להגיב התוצאות שלך לא יחושבו

רעיון: 9. אני יכולה לראות את הרעיון פה, וזה דווקא רעיון ממש חמוד ומעניין. כן הייתי מעוניינת שהוא יצא לידי ביטוי בצורה קצת אחרת, וזאת הסיבה העיקרית שהוא לא מקבל ניקוד מלא.

2019 The Graphics Throne/תחרות גרפיקותWhere stories live. Discover now