חודש פברואר: צללים

194 18 20
                                    

ברוכים הבאים לתחרות של חודש פברואר! שמחה לראות שבאתם אחרי הזעזוע של החודש הקודם!

ולחודש הזה

טאמטאמטאם:

(לצערי וואטפד הורס לי איכות בגדלים האלו, אני אלמד לבאנר הבא, מבטיחה:') 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(לצערי וואטפד הורס לי איכות בגדלים האלו, אני אלמד לבאנר הבא, מבטיחה:') 

בנימההההההה זו - טוב, זה הנושא שהייתי צריכה לשמור לחנוכה: צללים. בין אם מדובר בצללים ממשיים או בכל משחק מתוחכם שיש לכם בראש. המשחק של האור מנגד לחושך. תנו לדמיון שלכם להתפרע ותנסו לשפוך עליו קצת אור (סטא-גא-דיש). כמובן, כמו פעם שעברה החופש היצירתי בידיכם בלבד, והכל תלוי בכם בפירוש של הנושא החודשי.

מה שכן - כפי שראיתם באתגר הקודם הכל תלוי בפרשנות אישית, אבל לא רק הפרשנות האישית שלכם: נושא החודש צריך להיות עניין שלא עובד רק בשבילכם, אלא גם בשביל אחרים. כזה שאם תאמרו "הנושא של הכריכה הזאת הוא צללים כחלק מתחרות", אנשים יאמרו "טוב, זה לא מפתיע". אני בטוחה שחלק מכם חוו את זה על בשרם.

בגלל עכבות אישיות אני לא אהיה פה כמעט בכלל למשך שלושה שבועות בין פברואר למרץ (ה17.2 עד ה7.3), אז את הכריכות יש להגיש עד ה16 לחודש עד שמונה בערב. במידה ויש בעיות דחופות דברו איתי, אבל מעבר לזה אני כנראה אאלץ לפרסם את הכריכות ב17 מאחר שצה"ל חוטף אותי ואעדיף להשתמש במחשב<: זה קצת יותר משבועיים, אז אני מאמינה בכם! החודש פשוט תצטרכו להיות משתתפים טובים ולהפקיד הכל בזמןXD

את ההצבעות אתם צריכים לכתוב עד ה28 בשעה שתיים, ואם אני לא אספיק באותו היום (מה שכנראה יהיה המצב) התוצאות יעלו בראשון למרץ, שזה גם יום שישי, תודה לאל.

אז שוב, דרכי שליחה:

א - לשלוח לאימייל bksj1606@gmail.com

ב - לפרסם במקבץ גרפיקות אישי שלכם ולתת לי לקחת צילום מסך.

שתי הערות: אתם צריכים לתייג את המשתמש של התחרות ולא את המשתמש הפרטי שלי במידה ואתם מפרסמים את הכריכה פה בוואטפד, ובנוסף: אחרי שאתם עושים אחת מהאופציות הבאות אתם נדרשים לשלוח לי הודעה בפרטי ששלחתם את הכריכה של חודש פברואר ובאיזו צורה, מאחר שאני לא רוצה להשמיט אף אחד בטעות. בבקשה, שימו לב ששלחתם הודעה בפרטי של המשתמש ה ז ה! 

אני אוסיף ואזהיר: אם אני אצטרך לקחת צילום מסך רוב הסיכויים שהאיכות של הכריכות שלכם תהיה גרועה יותר, אז שוב, קחו את זה בחשבון לפני ההגשה!

תמיד פה כדי להגיב על כל השאלות והרצונות והמה לא שלכם~ 

בנוסף, אנא, משתתפים מכוונים, תכתבו פה תגובה אם אתם מעוניינים להשתתף, גם אם אתם לא בטוחים שתספיקו!

-אנג'י

2019 The Graphics Throne/תחרות גרפיקותWhere stories live. Discover now