ינואר - פרק מנהלת

252 15 40
                                    

אוקיי, לפני שנתחיל בפרק הזה רציתי לומר תודה אדירה לכם על ההיענות! עשיתם עבודה נהדרת^~^ בהקשר הזה, מחר תעלה רשימה עם האנשים שעדיין צריכים לסיים להצביע, אז אנא תפחדו ממני ותסיימו להצביע או שאני אשלח עליכם אמוג'ים מפחידים.

תזכרו - ההצבעות הן עד ב31 בשתיים עשרה בצהריים, והתוצאות יעלו בערב אותו היום. כמובן שהסבב החדש יעלה בשישי!

.

1 - Penguin_angel

רעיון - 8: כמו אחרים לפני ממש חיבבתי את המחשבה שלך על אריות באווירה קצת יותר קרירה וניטרלית. בנוסף, אהבתי את המחשבה להעלות את הירוק שהוא פחות חד גוני ומובן מאליו. נתתי שמונה כי אני באמת מרגישה שחשבת על זה. 

ביצוע - 4: אני מרגישה כאילו הביצוע שלך פחות עבד מבחינת הכריכה. כמו שאחרים אמרו, שילוב התמונות יצא לא כל כך טוב והצבעים יצאו קצת מביכים. בהתחשב בעובדה שאריות שייכים בעיקר לסוואנה הדשא הכל כך שופע הרגיש לא רלוונטי אליהם והוציא אותם עוד יותר מהקשר הכריכה, וחומת האבן לא מרגישה רלוונטית במיוחד. אני מניחה שהם בגן חיות או משהו, אבל זה עדיין לא כל כך עובד לי.

התאמה - 3: הבנתי את המחשבה מאחורי הכריכה אבל בפועל היא פחות עבדה לי מבחינת ההקשרים וההתאמה לאתגר. יש פה כמה כריכות שאם יאמרו את האתגר אנשים ישר יבינו שהן שייכות לפה, אבל אני מאמינה שזאת לא אחת כזאת.

2 - aiko2u

רעיון - 8: מצד אחד הרעיון ממש פשוט ומצד שני הוא פשוט מקסים. אין לי יותר מידי מה להרחיב עליו~

ביצוע - 9: זאת עבודה נהדרת שלך, אבל הייתה לי בעיה אחת שפשוט הפריעה לי: חוסר השילוב של הילדה לרקע. אני כן מבינה את העובדה שרוצים שהיא תבלוט, אבל אני העובדה שהיא כל כך מוארת מצד אחד ולא קשורה בכלל לשאר הצבעים של הרקע פשוט ביאסה אותי. חוץ מזה ממש אהבתי את העבודה שלך, ובחירת הצבע של הכותרת היה לי מגניב.

התאמה - 9: העביר את הקור של החורף בצורה מאוד חדה ומובהקת אבל לא באותה מיטביות של כריכות אחרות.

3 - HilaWrites

רעיון - 7: מצד אחד הוא לא היה מורכב במיוחד ומצד שני הוא נתן וויב מאוד מפואר ונחמד. אהבתי את העוצמה שלו, אבל מלכת קרח זה כאילו... קצת חרוש. סורי.

ביצוע - 7: עקבתי אחרי העבודות שלך המון זמן ואני בהחלט חושבת שזאת אחת מהכריכות היותר מוצלחות שלך, אבל שילוב התמונות פה נעשה קצת מסורבל והדמות מרגישה אולי קצת חרוכה מידי בעיני לעומת הרכות של השלג מתחתיה. בנוסף, הצבע הכל כך חזק של הדמות, שהוא ממש צעקני כמעט, פשוט לא עומד טוב מספיק לדעתי כשמשווים אותו ללבן מתחת. לצערי, זה ממש צורם לי באופן אישי. בנוסף, אני מצטערת, אני מצטערת, אבל הפונט לא היה מוצלח במיוחד לדעתי. סורי, אני יודעת שסבלת ממני המון בקטע של פונטיםXD

2019 The Graphics Throne/תחרות גרפיקותDonde viven las historias. Descúbrelo ahora