אפריל - פרק מנהלת

152 14 1
                                    

שלום! בהמשך לחודש הקודם, לצד ההצבעות אכתוב אם מישהו לא הצביע ובמקרה בו הכריכות שלו לא יתקבלו עוד לתחרות אם הוא לא ישלח את הציונים שלו. שוב, תזכרו שאם אתם לא מצביעים התוצאות שלכם לא יחושבו. יש לכם עד ה30.4 בשעה שתיים בצהריים.

.

1 - JayAngelico - הציון שלך לא יחושב אם לא תצביעי

רעיון: 5. הרגשתי בכנות כאילו לא היה הרבה לכריכה הזאת מבחינת מחשבה, פשוט ורד שחור. אפילו השם לא נתן לנו משהו מורכב יותר להתעמק בו, זה קצת הפריע.

ביצוע: 7. הצל לא ריאליסטי במיוחד והיה עדיף בלעדיו מאשר איתו, משהו קצת מוזר הולך עם הורד המקורי ואני לא יודעת אם אני היחידה שמרגישה את זה, הוא פשוט נראה לי ממש לא טבעי וכמעט שרוף. בנוסף, אני מרגישה כאילו היה אפשר לעשות הרבה יותר - בגלל שהכריכה מורכבת רק מהורד והאותיות, אני אישית הייתי משלבת בין האותיות לבין הורד כדי להוסיף עניין. זה באמת היה דל מידי לעין.

2 - AmoraTheEnchantres 

רעיון: 10. כן, יש בו את הלקויות שלו, אבל אני באמת נהנית ממנו. לאורך כל ארבעת החודשים כאן עברו בערך ארבעים כריכות - וכריכה כזאת לא ראינו עדיין, וזה אומר המון. אני אוהבת במיוחד את המחשבה לעשות אימה בשחור לבן, בגלל שאימה זה קונספט שבדרך כלל צריך צבעים נורא חדים כדי להעביר. חוץ מזה שכדי ליצור כריכת אימה צריך אומץ, לא הרבה אנשים מאתגרים את עצמם עם הז'אנר.

ביצוע: 8.5. אז, חשבתי הרבה על כמה לתת... כמו שאת כבר יודעת יש כמה בעיות: הכותרת הלא קריאה, הקרדיט המעורפל, האיכות שקצת לא עבדה. בכנות שאם זה היה מישהו אחר כנראה הייתי נותנת לו יותר על אותה עבודה, אבל בגלל שזאת את אני כבר באה עם ציפיותXD סורי.

3 - GingerAladdin

רעיון: 11. ממש בדומה לזה של אמורה, אני פשוט אוהבת את העובדה שלקחת משהו כל כך מלא ברגשות, נטרלת אותו מכל צבע ועדיין הצלחת להעביר את כל החבילה המלאה שהיינו צריכים להעביר. כריכה כזאת שפשוט ישר שוטפת ברגשות. מצדיעה לך.

ביצוע: 10. הייתי מאוד קרובה לתת לזה 11 גם, אבל היה משהו אחד קטן שהפריע לי ומנע ממני: הצבע האפור מסביבו, שהיה לא אחיד ולא ברור, ונראה יותר כמו חתך לוקה מסביבו יותר מאשר הילה (שהייתה לי לא נחוצה) או משהו בסגנון. אם כבר צל/הילה, אז קצת יותר אחיד. זה ממש צרם ליXD

4 - talbook3 - הציון שלך לא יחושב אם לא תסיימי את ההצבעות שלך

רעיון: 9. אני מרגישה כאילו יש הרבה בשר לרעיון שלך, אבל אני לא מרגישה כאילו הביצוע הצליח לתמוך בו ולהעלות אותו לרמה הבאה באמת.

2019 The Graphics Throne/תחרות גרפיקותWhere stories live. Discover now