מרץ - פרק מנהלת

128 12 10
                                    

שלום שלום.

לפני שאתחיל - לצד כל אחת מהביקורות אני אציין אם מישהו הצביע או לא. במידה והוא לא הצביע, יש עד שתיים מחר. מי שלא יצביע לא יזכה לחישוב תוצאות. במידה ומשתתף לא יצביע במשך שני חודשים (כמובן, במסגרתם הוא שלח כריכה), הכריכות שלו לא יתקבלו עוד. זה לא הוגן, כי אנשים אחרים מביעים את דעתם על הכריכות שלכם ואתם זוכים לחוות דעתם. אל תתנו להם לעשות עבודה בשבילכם סתם.

בבקשה, אל תגרמו לי להתעסק עם משמעת, להצביע לכריכות יכול לקחת גם עשרים דקות. תודה רבה.

.

1 - AmoraTheEnchantres

רעיון: 11. מבחינת רעיון, זה בבירור הרעיון הכי מגובש ומורכב מבין כל שאר הכריכות פה, משהו קטן שאומר הרבה. זה אמנם נעשה די הרבה, אבל מרגיש לי כאילו הצורה בה הוא הונח עבדה. עבודה נהדרת בהעברה שלו.

ביצוע: 8. אני ממש מעריצה של הביצועים שלך בדרך כלל אבל א', אני ממש שונאת את הפונט (משהו אישי שלי יותר ממשהו שקשור אלייךXD), ב' שם המשתמש אכן לא כל כך מובהר, וג', השחור החלק צרם לי קצת.

התאמה: 8. הייתי אומרת שזה די מתאים למינימליזם, אבל יש תחושה שיותר מידי קורה בשביל קונספט מינימליסטי במאה אחוז.

2 - Penguin_angel - הציון שלך לא יחושב אלא אם כן תצביעי

רעיון: 3. הרגשתי כאילו לא ממש הושקעה מחשבה בכריכה וברעיון מאחוריה, וזה היה בתכל'ס העיקר של כל האתגר החודש.

ביצוע: 6. זאת כריכה חמודה, אבל המשחק עם הקווים העבים והדקים+ שינוי הצבעים הרגיש לי מוזר ולא כל כך שייך. בנוסף, הכתב קצת גס מידי לטעמי ולא תמך בכתיבה כמו שצריך.

התאמה: 7. מרגיש כאילו קצת יותר מידי הולך בכריכה מכדי שהיא תיחשב מינימליסטית.

3 - HilaWrites

רעיון: 9. זה כן רעיון שמביע הרבה, אבל מרגיש קצת overdone בשבילי.

ביצוע: 8. הבעיה העיקרית שלי היו הפונט (שהרגיש קצת צורם) והצבע האדום הזועק, שקצת הכאיב בעיניים. חוץ מזה אני חושבת שזאת עבודה לא רעה.

התאמה: גם הייתי אומרת 8. מרגיש כאילו מצד אחד מתרחש הרבה, ומצד שני הוא יחסית מנוטרל. עדיין לא הייתי אומרת שזה מתאים במאה אחוז.

4 - GingerAladdin

רעיון: 7. אני אוהבת איך כולם נתפסו על שואה מתגובה אחת לא רלוונטיתXD בכל מקרה, אני לא מרגישה כאילו זה הועבר בצורה המיטבית. אלה פשוט ציפורים שיושבות שם, ואין שום קשר ביניהן לבין הכותרת. אם אלו היו ציפורים בתעופה או מאחורי כלוב אז הייתי מרגישה את ה"חופש" מובהר הרבה יותר. אני מרגישה כאילו עם הכותרת "לצאת אל החופש" אפשר לעשות הרבה יותר, מרגיש לי קצת כמו הקטנה. חבל.

2019 The Graphics Throne/תחרות גרפיקותWhere stories live. Discover now