Bab 22

70.6K 278 38
                                    


" Aahhhhhh... Lagi.... Jolok lagi.. Ahhhhhh... Sedaaapppp... Ahhhhh..." raungan kenikmatan terus keluar dari mulut Ustazah Zakiah. Kata-kata cabul dan lucah terus bergema, serentak dengan gerakan Hamid, menjolok batang pelirnya kedalam puki Ustazah Zakiah dari belakang. Mini skirt yg dipakai semata-mata untuk mengoda nafsu kekasih haramnya itu kelihatan tersingkap naik hingga ke bahagian pinggang, manakala kedua-dua tetek Ustazah Zakiah yg terkeluar dari halfcup bra yg dipakainya kelihatan berayun-ayun setiap kali jantan tua di belakangnya menolak dan menarik keluar batang pelirnya dari lubang puki betina itu. Bilik Panitia Agama yg biasanya menjadi tempat para ustaz dan ustazah berkumpul itu kini sudah menjadi lubuk maksiat diantara kedua-dua jantan dan betina sundal tersebut.

PAAAPP!!!!!!!!

Hamid menampar bahagian bontot Ustazah Zakiah yg terdedah, yg terpamer dihadapannya, dibalas dengan jeritan kenikmatan dari Ustazah Zakiah sendiri setiap kali tangannya itu menampar bontot tersebut. Hamid terus melajukan jolokan pelirnya, mahu mencapai kemuncak untuk kali ketiga untuk petang itu, seolah-olah mahu mengantikan kembali sepanjang 4 hari dia tidak menjolok lubang hamba seksnya itu. Hari ini, dia mahu memberi upah kepada hamba seksnya itu kerana melakukan tugas yg diberikan olehnya semalam dengan sempurna. Dan dia sendiri sebenarnya sudah gian untuk menjolok lubang puki betina itu. Sudah tidak sanggup untuk berpuasa dari menikmati lubang sundal ustazah muda itu.

" Huuhh.. Huuuhh.. puki sundal ko memang sedap... Huuhhh.. Dasar ustazah gila seks...Huuhhh..." Hamid terus mengeluarkan kata-kata cabul sambil cuba mengatur nafasnya, serentak dengan gerakan pinggannya, menolak batang pelirnya keluar masuk kedalam lubang puki betina tersebut.

" Ahhhhh.... Yer.. Yer... emmmm... Puki aku nak batang... Nak batang jolok...Ahhhhhh..... Jolok puki aku kuat-kuat sial.... Ahhhhh.... Lagi... Lagi...." Ustazah Zakiah terus membalas setiap kata-kata cabul dari Hamid dengan erangan dan desahan lucah dari mulutnya sendiri. Dalam masa yg sama, tangannya menongkat kemas disisi meja, menahan badannya dari terjatuh dari setiap jolokan batang pelir Hamid, sambil dia cuba melentikkan tubuhnya dan menolak bontotnya kebelakang, memudahkan lagi kekasih haramnya itu untuk memenuhi lubang pukinya. Lututnya mulai terketar-ketar, penat. Dia sendiri sudah lupa, berapa kali dia mencapai kemuncak climax pada petang itu, namun kenikmatan duniawi yg dirasainya itu melebihi segala-galanya.

" Hehehe.. Dasar ustazah sundal... Huuuh... Huuuhhhh... Depan budak ko ajar..Huuuhh... bukan main baik lagi ko... Huuuh... Dapat pelir, macam betina pelacur... Huuuh... Huuuh... Arrghhh... Sedapnya puki ustazah sundal ni... Dasar betina gila pelir...Huuuh..." Hamid meneruskan carutannya, bersama dengan jolokannya yg semakin laju. Semakin mencapai kemuncak, sekali lagi.

" AAAHHH.... Pelir ko paling sedap... AAAAhhhhhh.... pelir paling sedap... Aku nak pelir jolok puki aku...AAhhhh... hari-hari.... Ahhhhh...." jerit Ustazah Zakiah. Bukannya marah dengan makian dari Hamid, malah gembira. Bagi Ustazah Zakiah sekarang, tiada yg lebih penting melainkan pukinya dijolok oleh pelir Hamid. Melebihi segala-galanya. Nafsunya mulai mencapai kemuncak climax lagi, entah buat kali keberapa untuk petang ni. Dinding pukinya mulai mengemut, mengepit kemas batang pelir yg sedang menjoloknya, memberi isyarat yg dirinya mahu mengeluarkan air puki sekali lagi.

" AARRGHHHHHH...." Jerit ustazah Zakiah, serentak dengan pancutan air pukinya, mencapai climax lagi. Badannya kembali mengejang, menyebabkan kedua-dua tangannya gagal menampung bahagian atas badannya, membiarkan kepala dan bahagian atas badannya terjatuh diatas meja tersebut.

Melihat Zakiah sudah terjelempuk, tersangkut di meja tersebut, Hamid mengemaskan pelukan tangannya dibahagian pinggang betina itu, sambil terus melajukan gerakan pelirnya. Dia sendiri sudah mula mencapai kemuncak, sudah mahu melepaskan sisa-sisa benih haram yg masih ada didalam kantung telur pelirnya.

Dendam dan NafsuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora