Part 05

1.7K 88 5
                                    

" Saya tibas ( potong ) kamu!!! " Bapa berteriak

Mama sama tu Lelaki terus kelam kabut belari keluar dari rumah. Saya masa tu automatik berkeras saja berdiri di sana. Nasib juga Bapa nda tibas saya. Bapa macam orang gila. Nasib itu jiran - jiran yang kira rapat sama Bapa pigi kasi sabar dia. Mama sama tu Lelaki entah hilang pigi mana sudah.

Lepas Bapa tenang sudah. Dia terus keluar dari rumah. Langsung nda cakap apa - apa sama saya. Seminggu juga Bapa macam sekijap balik rumah sekijap nda. Keadaan dia makin lama makin teruk. Kerja pun nda sudah.

Suatu malam, masa itu saya sedang mandi. Bapa macam biasa belum balik. Tapi masa saya keluar dari tandas. Tiba - tiba saya dengar lagi suara yang agak membuatkan bulu roma saya naik.

Saya perlahan - lahan berjalan masuk dalam bilik saya. Tapi bila saya mahu tutup pintu Bapa sudah berada di depan pintu bilik saya. Muka Bapa macam lain dari yang lain hari ini. Dia seperti macam nda kenal saya siapa. Dia mulai merapati saya.

Saya cuba mengelak, tapi Bapa tampar muka saya. Saya menangis dengan sepuas hati supaya Bapa berhenti dari meraba tubuh badan saya. Tapi Bapa seperti dirasuk syaitan.

" Bapa jangan!! Apa Bapa mau buat ni? " Saya

Bapa tidak bercakap pun. Dia mendorong badan saya ke tilam. Dan akhirnya Bapa merogol saya. Saya menangis kesakitan. Bila Bapa sudah puas dia terus keluar dari bilik saya. Apa yang saya takutkan akhirnya terjadi juga.

Pagi seperti biasa saya bangun dan bersiap ke sekolah. Walaupun masih sakit di bahagian intim saya tapi saya pigi juga sekolah. Sampai sekolah ada cikgu yang menyedari akan perubahan gerak langkah saya berjalan.

" Nana ( bukan nama sebenar saya ) kamu okaykah ni, kenapa macam lain saja cikgu tengok kamu berjalan? " Cikgu

" Okay Cikgu " Saya cuba menahan tangisan saya.

" Cakap betul - betul, kalau nda macam mana cikgu mau tolong " Cikgu

Pecah terus tangisan saya. Cikgu bawa saya masuk bilik kaunseling.

" Kau kenapa ni Nana? " Cikgu

" Bapa, kacau saya semalam... " Saya menangis lagi balik.

Cikgu diam sekijap. Lepas tu dia bawa saya pigi klinik. Lepas tu pigi Balai polis. Betulkah tindakan saya ni?

.

.

.

.

TO BE CONTINUE

ROAD TO FINAL.....

Girl In Pain - Based On True Story (COMPLETED)Where stories live. Discover now