פרק 19 ואחרון כי יש סוף לכל דבר

1K 67 43
                                    

עד שנזכר במה שקרה אתמול והחיוך ירד אבל הוא הבטיח לעצמו שהוא ינסה לתקן את זה בכל מחיר .
הארי רץ במדי גריפינדור לכיוון חדר האוכל כי כמובן שכמו תמיד , הוא איחר... בכל מקרה בדרכו הוא נתקל במשהו ומשקפיו נפלו על הרצפה "אני לא רואה כלום !" הוא רטן כשהרגיש ידים דקות מניחות את משקפיו על אפו אך בעל או בעלת הידים מיהר ללכת כך שהארי לא באמת הספיק לראות אותו , אף אחד לא ידע אבל זה הה דראקו שבהה בו מאחורי הדלת של אחת הכיתות "תודה מישהו מסתורי." הארי מלמל לעצמו וגלגל את עיניו לפני שהתרומם והלך לחדר האוכל , רק כשדראקו היה בטוח שנעלם משדה שמיעתו של הארי הוא הסכים לפלוט צחוק כי אם לא היה צוחק הוא היה בוכה...
הנער הסלית'ריני הגיע לחדר האוכל באיחור כשראשו מושפל כדי לא לפגוש במבטו של ירוק העיניים שנעץ בו את מבטו " הארי, התכנית שלך נוראית !" הרמיוני עיקמה את את אפה כשהארי הביא בה במבט שואל "יש לך רעיון יותר טוב ?" הנער שחור השיער שאל אותה הייאוש התקף בעיניי האזמרגד שלו "תן לי לחשוב קצת..." היא קימטה את מצחה כשניסתה לחשוב על תכנית " אוקיי יש לי !" היא לחשה לו באוזן את התכנית והוא חייך והנהן במהירות " א-אני אתחיל כשנסיים את השיעורים להיום." בוא לחש לה ויצא במהירות מהאולם בלי להבחין במבט השבור שאפף את פניו של דראקו .
" סיימתי !" הארי צעק ורץ ליינשופיה כדי להביא להדוויג את המכתב וחזר אל המעונות , הוא שכב על מיטתו בציפייה לקבל מכתב חדש במשך כמה דקות אבל השתעמם אז החליט לצאת לסיבוב בהוגוורטס "מירטל!" הוא הלך לפגוש את חברתו בשירותי הבנות שיצאה מחוייכת מאחד התאים "נו אז איך עם .. אתה יודע מי." היא קרצה לו וחייכה "נפרדנו , הוא חושב שאני אוהב את ג'יני או משהו כזה ." הנער הודה בטון מאוכזב שגרר אחריו צחקוק מצידה של מירטל "אתם מסתכלים אחד על השני עם בעיניי לבבות, אני בטוחה שתסיימו מתמזמזים פה על הקיר " היא הצביעה על אחד מקירות השירותים בצחקוק נאיבי והמשיכה לפני שהארי שנראה גאה הספיק לפלוט הגה "ואני אהיה פה כדי לראות את זה." היא סיימה את דבריה והתעופפה משם .
בערב הארי ישב בחדרו אך הדוויג נכנסה דרך החלון ונראה שהיה לה מכתב 'להארי' הכיתוב האדום התנוסס על הדף הלח , מבלי לחכות הארי רץ אל הדוויג וחילץ את המכתב מבין טפריה ' להארי אהוב ליבי ' כך התחיל המכתב וליבו של הכרי יצא ממקומו 'הייתי מאוהב בך שנים ואף פעם לא הרגשתי רגש כל כך חזק כמו שהרגשתי שהייתי איתך , פרפרים הסתובבו בבטני עם כל נגיעה שלך בי והלב שלי לא מפסיק לפעול כשאתה לידי והימים הבודדים שביליתי איתך היו הטובים ביותר בחיי ' ארשת פניו של הארי נראתה מודאגת ' אני התנהגתי כמו פחדן כשלא גיליתי לך את רגשותיו האמיתיים עוד לפני כן , אולי אז היינו יכולים להשאר יותר' הארי התיישב על מיטתו ונשימותיו הפכו כבדות,  כאילו שצפה את העומד להגיע 'אבל זה נגמר ,אתה קורא את זה בזמן שאני טס אל הצד השני של העולם בשביל משימה מטופשת נוספת של אדון האופל .
אני בחיים לא אשכח אותך , דראקו.'
עיניו של הארי הפכו אדומות ורטובות , הדמעות נמרחו על לחייו ויבבות חזקות נפלט מבין שפתיו "לא..." הוא ניסה לשכנע את עצמו דראקו לא עזב , למרות שהוא כן.
בחודשים הבאים הארי נכנס לדיכאון עמוק , ניתק קשר עם הסביבה ולבסוף החליט שאינו יכול לסבול עולם בלי דראקו.
' הארי פוטר הגיבור נמצא ללא רוח חיים במרתף בית הספר הוגוורטס' הכיתוב התנוסס על עיתונים שהודפסו בכל רחבי העולם הקסמים והגיעו עד לנער עם השיער הבהיר .
"היי" דראקו חייך לאהבת חייו " היי" חיוכו של הארי נגלה בפעם הראשונה מזה חודשים ועיניו הקשורות הראו ניצוץ של שמחה שניהם צחקו והתחבקו, הצחקוקים אט אט הפכו לבכי מריר והחיבור היה עוטף "כנפיים לבנו הולמות אותך..." הארי החמיא לבן זוגו "ושחורות אותך " הוא מחה את דמעותייהם וחיבר את שפתייהם לנשיקה ארוכה ומלאת תשוקה "אידיוט" הארי עצם את עיניו וחיבר את שפתיהם.

הסוף

סליחה שלקח לי מלא זמן אבל מקווה שאהבתם את הסוף חח , נשארו מלא חורים בעלילה שאני אתן לכם למלא עם תיאוריות אז.. נראה לי שסיימנו פה ? אני אנסה לעבוד על אפילוג ונקווה שתסלחו לי אז עד הפעם הבאה ביי!
🖤 х רן х 🌹

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אידיוט! Drarry Fanfiction 《Hebrew》Where stories live. Discover now