פרק 18 - אין לי כותרת

1K 69 29
                                    

דראקו היה בטוח שהוא יכל לשמוע את הלב שלו מתרסק לרסיסים קטנים והוא צרח את נשמתו ועיניו התמלאו בבכי שהקשה עליו לנשום והוא הרגיש כאילו כל מערכות הגוף שלו קורסות והבטן שלו מתהפכת בלי סוף , הלב שלו נשבר והפעם באמת ...
-
הארי ששמע את הצרחה לא היה בטוח למי הייתה שייכת עד שזז מעט וראה את עיניו האדומות של אהובו ואת הלחיים הרטובות שלו "מה קרה ?" שאל בדאגה וכתגובה הוא קיבל סטירה חזקה לפנים שהפכה את לחייו לאדומות " בחיי מרלין למה עשית את זה ?!" אמר בקול כעוס בעוד הוא מחזיק את לחייו הכואבות עם ידיו " אני זה שצריך לשאול את השאלות פה ולא אתה פוטר !" אמר עם קול שבור " למה אתה משחק לי ברגשות ?! למה נשארת איתי כשאתה אוהב אותה ?! ל-למה ? למה שברת לי את הלב ? אני באמת אוהב אותך " את החלק האחרון הוא אמר בלחישה והלב שלו התכווץ בכאב כשהבין מה שקרה לו ביום האחרון ( עבר רק יום ! ) והוא פרץ בבכי חזק ואז הרמיוני התקרבה עם חיוך מרושע על פניה הניפה את שערה ויצאה מהחדר בלי לייחס חשיבות לשני הבנים .
-
" שמישהו יעזור לי ! הצילו ! הוא לא אני האמיתית !" צעקה הרמיוני כשהיא קשורה לכיסא בחדר הנחיצות מחכה למישהו שיציל אותה מהתכנית של רון שבדיוק נכנס עם המראה שלה " זה לא יעזור לך , אף אחד לא יבוא לעזור לך ודרך אגב תודה על שיקוי הפוליצימי " אמר עם קול מרושע "אתה מכשף נוראי ! מה עשית ? " שאלה בסקרנות משולבת עם עצבים וכתגובה הוא ענה "כלום רק דאגתי שהזוג המגעים הזה יפרד בשביל שהארי יהיה רק עם ג'יני" עם קול ממש רגוע וזדוני " מה עשית וויזלי ?!?" היא שאלה "כלום , זאת רק קללה ממש פשוטה " הוא ענה עם חיוך חמדני והרמיוני העצבנית צעקה עליו " איזו קללה ?! " רון ענה בקול רגוע "אימפריו , לא משהו גדול כל כך " הרמיוני המופתעת פלטה צרחה ולאחר מכן אמרה "אתה פשוט משוגע ! זאת קללה אסורה ! אתה יודע מה יקרה לך אם משרד הקסמים יגלה על זה ?! " רון פשוט צחקק התקרב אליה ולחש באוזנה "אני יודע אבל .... הם לא ידעו שום דבר מזה נכון הרמיוני ? "
-
"על מה אתה מדבר דראקו ? אני אוהב אותך ! " הארי אמר כשלא הבין כלום ממה שקרה "כן בטח " דראקו אמר וברח משם משאיר את הארי מבולבל וכועס כי הוא לא יודע אפילו למה דראקו נפרד ממנו .

~~~~~~~~~יום אחד מאוחר יותר ~~~~~~~~

דראקו התעורר מסיוט , מלא בזיעה קרה נזכר במה שקרה אתמול וצעק לעצמו " שקרן טיפש אני אוהב אותו !" הוא התבלבל בין המילים 'שונא' ל'אוהב' וכשהבין את זה הוא הוסיף " שיט " והתחיל לזרוק מחברות במקצועות שונים על הקיר בניסיון לשכוח ממה שקרה אמש .
-
הרמיוני ( האמיתית ) התעוררה בחדרה צופה בהארי הישן שמסביבו עיגול בכי ברחמים ,מתקרבת אליו ולוחשת לו "אני מ-מצטערת " ומעירה אותו בעדינות כשכל מה שהיא מקבלת כתגובה מהארי זה גירוש החוצה בעזרת תנועת ידים וליחשוש לא ברור שהיה משהו כמו " להי מאו " הרמיוני פירשה את זה כ 'לכי מפה' ויצאה מהחדר עצובה על ההחלטה שלה לא לספר את זה למשרד הקסמים בגלל רון 'למה אני כל כך אגואיסטית ? ' שאלה את עצמה בזמן שהיא מתיישבת במקומה בשקט לא מבחינה בדראקו שיושב בקצה הכיתה עם פנים כאובות שקוע במחשבותיו על בגידתו של הארי ומתמלא כעס .
-
הארי התעורר עם חיוך רחב על הפנים במחשבה שדראקו שלו עד שנזכר במה שקרה ..

כע אז... אין לי כותרת 😂

אידיוט! Drarry Fanfiction 《Hebrew》Where stories live. Discover now