פרק 12 - ארוחת ערב

1K 71 12
                                    

כשהם הגיעו הם ראו את רון יושב בקצה שולחן גריפינדור ליד אחותו כשלרון יד שבורה שתלויה עם גבס על עורפו מה שלא באמת עניין אף אחד מהם ,הארי חיפש באולם המפואר והגדול את עיניו האפורות של דראקו וכששתי עיניהם נפגשו נוצר ניצוץ של חיבור ולשניהם עלה חיוך דבילי על הפנים עד שנזכרו שהם במקום ציבורי בו אנשים יכולים לראות אותם אז הם הפנו את מבטם במהרה וניסו למחוק את חיוכיהם הגדולים אך הלב שלהם דפק במהירות ולשניהם הסתובבו פרפרים בבטן אבל הם לא יכלו להראות את זה ולשניהם עלתה הבעה עצובה על פניהם .
הארי התיישב ליד הרמיוני בצד המנוגד לצד שבו רון ישב , הרמיוני תמיד הייתה בצד של הארי וידעה שרון מנצל אותו ועל כך שנאה אותו ושמחה על כך שנפרדו , בכל מקרה הם התיישבו במקום שהארי יוכל להסתכל על דראקו אבל הרמיוני הבחינה שהארי היה עצוב ושאלה אותו בקול שקט ובמילה אחת "ההסכם ?"הארי הנהן והרמיוני מיהרה ללחוש לו " אל תדאג זה רק זמני ובינתיים תדמיין אתכם ביחד ביחד מתנשקים בשקיעה על חוף הים " וגיחכה אבל הארי חשב על זה ופניו נהפכו סמוקות ועלה עליו חיוך ענקי ומאוהב ואחרי ש'התאושש' חיבק את הרמיוני ולחש לה " תודה שאת תמיד בצד שלי " וכתגובה היא חייכה חיוך קטן .
דראקו שלא ידע שהנערה כתומת השיער יודעת על הרומן שלו ושל הארי וחשב שהארי מאוהב בה כשראה שאחרי שלחשה לו משהו באוזן פניו נהפכו אדומות ופיו העלה חיוך ענקי, הנער הבלונדיני השפיל את מבטו בכעס כדי לא לראות את אהובו מחוייך במחשבה שמישהי אחרת גורמת לו לחייך 'אני כל כך דפוק למה הייתי חייב לספר לו את זה ? למה אני אוהב אותו כל כך ? ' דראקו חשב מלא בקנאה בזמן שיכול לשמוע את ליבו מתרסק לרסיסים של כעס טהור שחלחל בכל גופו כשחשב על איך לאמלל לפוטר את החיים .
הנער בעל העיניים הירוקות ראה את כעסו של הנער הבלונדיני אבל דעתו הוסחה כששמע את קולו החזק של דמבלדור מכריז על כך שהארוחה החלה והארי העמיס על צלחתו אוכל והתחיל לאכול ולשתות נקטר ליד חברתו הטובה וכשהיא סיפרה בדיחה מפגרת תוך כדי ששתה הוא החל לצחוק עד שירדו לו דמעות ומאפו יצא נקטר מתוק .
דראקו שראה את מה שקרה התמלא בקנאה והיה צריך לצאת כדי להרגע קצת אבל כשחזר נתקל בפוטר והפיל אותו , הארי נפל על גבו וקיבל מכה חזקה מהרצפה וכשניסה להיאחז בנער הבלונדיני כדי שיעזור לו לקום מהרצפה הנער רק בעט בו בחוזקה , צחק בצורה מעליבה והחל לצעוק על פוטר מילות גנאי שפגעו בו , דראקו רצה לפגוע חזק בהארי כדי שירגיש את ההרגשה שפוגעים בך לא הראה טיפת חרטה באותו הרגע והוציא את כל כעסו על הנער חסר האונים שנשאר שכוב על הרצפה פגוע ומוחה דמעות בעוד ששמע את העלבותיו של אוייבו , חושב שזה בגלל ההסכם שלהם אבל הוא ידע ש.....
(אני משאיר אתכם במתח יאיי 😈 ואופפפס הם חזרו להיות אוייבים 😭 אבל אל תדאגו , אני כותב עכשיו פרק חדש בשביל להעלות לכם ביום שבת 😂 קיצר תהנו )

אידיוט! Drarry Fanfiction 《Hebrew》Where stories live. Discover now