30

1.3K 87 7
                                    

Rusia

Hyerin POV

Hampir seminggu berlalu sejak kejadian dia diculik dan masih tiada tanda tanda sikecil itu untuk sedar. Mesin hayat disebelahnya setia menjalankan peranannya.

Wendy POV

Sudah berejam jam dia menghadap skrin komputer tersebut untuk mencari kedudukan Taehyung dan cuba menggodam sistem data lelaki itu.

"Huarghh ngantuknya" Katanya sambil mengurut ngurut leher belakangnya. Lantas dia berdiri dan keluar untuk membuat secawan kopi.

Hyerin POV

Jari jemari sikecil itu mula bergerak gerak menandakan dia mula sedar. Matanya dikebil kebilkan supaya penglihatannya stabil.

Apabila penglihatannya sudah stabil, Hyerin berasa pelik kerana dia merasakan dia berada di suatu tempat yang asing bukan hospital.

Sikecil itu menggagahkan dirinya walaupun keadaanya masih lemah. Lama dia perhatikan keadaan sekelilingnya. Sesekali gadis kecil itu menelan liurnya dan semestinya dia berasa haus.

Dia menoleh kesebelah kanannya memandangkan sebelah kirinya hanya dinding. Terdapat satu jag kaca berisi air dan dua gelas diatas kabinet itu. Tangan kecilnya cuba untuk mencapai gelas dan jag tersebut namun tidak berjaya apabila dia tertolak kabinet itu memandangkan kabinet itu mempunyai roda.

Prangggg

Wendy POV

Prangggg

'Eh bunyi ape tu??? Macam datang dari sini jer'

Wendy bermonolog sebaik sahaja terdengar bunyi sesuatu yang jatuh yang datang dari bilik disebelah kanannya. Perasaan ingin tahu dalam dirinya semakin membuak buak lantas tombol pintu dibuka.

Sebaik sahaja pintu terbuka, kelihatan seorang kanak kanak perempuan yang sedang duduk diatas katil.

"Unnie siapa? Hyerin kat mana ni? Mana mummy and daddy?" Soal Hyerin kepada Wendy.

'Ha mummy? Daddy? Mampos aku. Ni mesti anak Tae and Jennie. Gila kau Irene sampai libatkan anak diorang'

Wendy menyumpah seranah kawan yang dianggap baik selama ni.

"Unnie, kan Hyerin tanya ni. Mana mummy and daddy Hyerin. Hyerin nak mummy" Tangisan sikecil mula kedengaran. Habis gelabah Wendy dibuatnya. Lantas langkah dibawa mendekati gadis kecil itu.

BAMM

Wendy dan Hyerin segera memandang ke pintu. Kelihatan Kris dan Irene sedang berdiri dihadapan pintu dengan muka tegangnya. Terdapat sepucuk pistol di tangan Irene.

"Kau apasal bising2 ha?? Memekak jer" Irene menjerkah Hyerin sambil menarik kasar rambut panjangnya. Terdongak Hyerin dibuatnya. Wendy yang menyaksikan kejadian itu berusaha melepaskan diri kerana dihalang oleh Kris.

"Rene, jangan buat macam ni. Kesian budak tu. Keadaan dia masih lemah. Ishhh setan lepas la" Wendy berusaha melepaskan dirinya dari Kris.

"Diamlah siall. Kau ngan budak ni sama jer. Menyusahkan jer. Kris, kurung  dia"

"Hiksss hiksss hiksss unnie sakit" Rengek Hyerin.

"Kau dengan mak kau sama jer. Menyusahkan orang. Dia rampas namchin aku. Mak kau tu dasar PERAMPAS". Tangisan sikecil semakin menjadi jadi apabila Irene menampar wajahnya.

BTS BLACKPINK POV

" Semua dah ready?" Soal Namjoon kepada semua dan dibalas dengan anggukkan mereka semua.

"Ok good. Yuha, aku nak kau naik rooftop dan buat kerja kau. Jisoo, Jennie, Jungkook sniper bahagian Barat. Hoseok, Yoongi bom. Yang lain ikut aku masuk"

"Yuha, be careful. Ingat aku sayang kau tau" Kata Yoongi membuatkan Yuha tersenyum. Tanpa membuang masa, Yuha terus menembak tali yang digunakan untuk sampai ke rooftop.

(Aku tak tau apa nama dia)

Taehyung, Namjoon, Jin, Jimin, Lisa dan Rose meluru masuk kedalam bangunan. Sesekali mereka membetulkan jaket tebal mereka kerana suhu di Rusia adalah rendah.

Namjoon memberi isyarat kepada mereka semua supaya berhenti kerana trdapat beberapa pengawal dihadapan. Senjata yang sudah dipasang penyenyap diacukan dan

BAMM
BAMM
BAMM
BAMM
BAMM

Kesemua  pengawal mati ditembak terutama ditembak tepat dikepala dan bahagian dada.

Irene and Hyerin POV

"Unnie, hiksss hiksss hiksss unnie nak buat apa kat Hyerin. Rin takut  hiksss hiksss"

"Woii diamla. Memekak jer. Minhyuk ikat budak ni atas katil tu. Jangan sampai terlepas. Kau ape nama kau??  Ha Lucas Aku nak kau test benda tu kat budak ni. Mati pun mati la" Kata Irene dengan tak berperikemanusiaan.

Seulgi POV

Langkah dibawa menuruni tangga. Sesekali bibirnya menyanyi kecil beberapa buah lagu.

Sedang dia berjalan, dia terasa terpijak sesuatu. Kepala dibawa memandang ke bawah dan bergelimpangan la mayat mayat yang ditembak oleh, Tae, Jin, Namjoon, Lisa dan Rose. Terus langkah dibawa untuk memberitahu Irene dan Kris tentang ni.



Next chapter akan dipublish kemudian. Enjoy la yer😄😄😄

ASSASSIN'S LOVE ( BTS X BLACKPINK)Where stories live. Discover now