11

1.6K 117 11
                                    

Seorang perempuan berambut hitam keluar dari sebuah kedai runcit. Kaca mata hitam dibetulkan sebelum masuk ke keretanya. Tanpa perempuan itu sedar, seseorang mengikuti pergerakkannya hingga ke apartment mewahnya. Setelah masuk kedalam apartment nya, kunci kereta dan kunci rumah nya disangkut di penyangkut kunci. Kemudian perempuan itu memboloskan dirinya kedalam bilik air untuk mandi.

Someone's POV

Sepit rambut yang tersepit dirambutnya dicabut lalu digunakan sebagai alat untuk membuka pintu rumah itu. Setelah berjaya dibuka, dia masuk kedalam apartment gadis yang diekorinya tadi.

Pancuran air yang datang dari bilik air menerbitkan senyuman sinis dibibirnya. Lantas sehelai kain kecil dan sebotol Kloroform di keluarkan lalu dituangkan sedikit keatas Kain kecil tadi.

Klek

Bunyi pintu terbuka membuatkan dia cepat cepat menyembunyikan dirinya di sebalik almari hitam. Sebaik sahaja gadis yang diekorinya tadi menghampiri almari itu, dia lantas bertindak lalu ditekupnya Kain yang sudah diletakkan Kloroform tadi. Sebaik sahaja gadis itu pengsan, dia menghantukkan kepala gadis itu ke bucu meja solek.

Hit you with du ddu du ddu

Dendangan lagu du ddu du ddu menandakan ada panggilan masuk lantas panggilan dijawab.

"Woii Rose ko kat mana? Cepat la kitaorang dah tunggu kau ni. Kata nk amik gaun sama2" Kats Jisoo dengan geram.

" Ha yerrr otw. Lagi 30 minit aku sampai" Ujar Rose. Lantas panggilan dimatikan.

"Haiishh bising jer pompuan ni" Desis hati Rose.

🐈🐈🐈

Vivian's Boutique

Jennie's dress

Jennie's dress

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jisoo's dress

Rose's dress

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rose's dress

Rose's dress

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lisa's dress

"Waaa cantiknya"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Waaa cantiknya"

"Pandai awak design dress ni"

"Harga pon berpatutan"

"Memang cantik. Saya puas hati dengan hasil tangan awak"

Wanita lingkungan 30-an itu tersenyum bangga mendengar pujian yang dilemparkan oleh Jennie, Rose, Jisoo dan Lisa. Sememangnya dress yang direka oleh wanita bernama Vivian itu telah banyak mendapat sambutan yang hebat. Tidak hairanlah keempat empat yeoja tersebut berpuas hati dengan hasil tangannya.

Skip malam.

"Ni mikrofon mulut. Letak kat gigi belakang. Dengan mikrofon ni kita boleh berkomunikasi" Jisoo menyerahkan tiga mikrofon mulut kepada rakannya. Keempat empat yeoja tu memakai mikrofon mulut tersebut.

"Ingat, nampak jer target, umpan dia dan bunuh" Jennie memberi arahan selaku ketua. Hyun Suk menghampiri mereka.

"Girls, get ready tonight k. Rose and Lisa, let's go" Lalu Rose dan Lisa keluar dari limousine hitam itu bersama Hyun Suk.

Cube Entertainment

Hyun Suk masuk ke dalam dewan dimana majlis berlangsung. Rose dan Lisa terus menghilangkan diri agar memberi ruang kepada Hyun Suk. Rose pergi ke bahagian minuman manakala Lisa pula pergi kearah orang ramai. Tugas mereka berdua sama iaitu mencari target mereka untuk di bunuh. Theo James dan Bae Suzy.

"Aku dah nampak Theo James. Dia sendirian. Rose, pukul 10. Lisa pukul 6" Kata Jisoo yang sedang berdiri di sebelah tiang bangunan tersebut.

Rose terus pergi ke arah Theo dan mula mengumpan Theo.

"Aku dah nampak yeoja tu. Rasanya dia nk ke toilet. Aku follow dia" Kata Jennie pula yang baru sampai.

Situasi Rose

Bibir Rose dan Theo bercantum. Dalam masa yang sama, Rose cuba membuka butang kemeja milik targetnya. Ciuman dileraikan. Lalu tubuh Theo ditolak kasar oleh Rose.

"Awwww you are so rough. Do you want to be my partner tonight?" Soal Theo tanpa sedar yang ajalnya bakal tiba sebentar nanti. Rose tersenyum sinis sebelum menyelak gaunnya lalu diambil pistol yang terlekat di pehanya. 4 das tembakan dilepaskan kearah Theo dan tamat la riwayat lelaki itu.

"Kau ingat aku perempuan murahan ke" Kata Rose.

"Memang pon" Lantas Rose mengalihkan pandangan kekiri apabila suara tersebut datang dari arah kirinya.

Park Jimin.

"Oh kau rupanya. Kenapa? Dah ready nk masuk kubur ke?" Soal Rose dengan nada sinis. Jimin tertawa kecil.

"Let's start it baby" Ujar Jimin

Situasi Jennie

Sebaik sahaja selesai melepaskan hajat, sinkin dituju untuk mencuci tangan. Jennie yang baru tiba terus berdiri di belakang Suzy lalu leher perempuan itu dikelar. Darah merah pekat milik Suzy menghiasi cermin dan sinki. Lalu dia berlalu keluar dari tandas. Semasa dia dalam perjalanan untuk kedewan, tiba tiba tangannya direntap kasar oleh seseorang.

Kim Taehyung.

Wajah yang dirindui itu ditatap sebelum bersuara.

"Kau nak apa" Jennie menyoal dingin. Taehyung berdecit sinis sebelum bersuara.

"Aku nak kau terus terang dengan aku. Kau ada kena mengena ke dengan hidup aku selama ni" Soal Tae.

"Aku isteri kau yang sah dan kita berpisah tanpa sebarang lafaz cerai" Ingin sahaja Jennie berkata begitu.

"Taktahu" Lalu dia berura ura mahu pergi dari situ.

"It's ok kau tipu aku sekarang ni. One day, kalau aku dah tahu semuanya, kau takkan terlepas dari aku" Jennie mengendahkan lalu pergi meninggalkan Taehyung disitu.

ASSASSIN'S LOVE ( BTS X BLACKPINK)Where stories live. Discover now