19

1.5K 102 2
                                    

Kebingitan yang membingitkan kelab malam itu tidak mampu menjejaskan aktiviti para pengunjung disitu. Malah mereka semakin galak terutama para remaja yang galak berciuman dengan pasangan kekasih mereka, bersosial tanpa batasan dan bermacam macam ragam lagi. 7 lelaki kacak yang berada di bilik VIP juga tidak melepaskan peluang ini ketika berada di kelab malam itu.

"Argh aku nak enjoy la. Bye" Hoseok berlalu pergi keluar dari bilik VIP tersebut dan menuju ke bar.

"Tequila satu" Pesannya sebaik sahaja melabuhkan punggung diatas kerusi bar tersebut. Segelas Tequila yang dipesannya sampai dan diteguk.

"Eiii lepasla. Aku taknak lah" Jerit seorang peeempuan yang berbaju merah. Jeritan perempuan itu telah menarik perhatian Hoseok.

"Heiiii susah sangat ke kau nak layan aku. Aku boleh  bayar la berapa pon kau nak" Lelaki yang berjaket kulit itu berkata sambil mengunci pergerakan perempuan itu.

Pangg

Tanpa sebarang amaran tangan kanan perempuan itu hinggap di pipi kanannya. Terteleng kepala lelaki itu.

"Kurang ajar kau" Wajah cantik yeoja itu ditampar kasar. Hoseok yang melihat perkara itu segera mendekati mereka dan menolak kasar lelaki itu sehingga lelaki itu terjatuh.

"Agak agak la nak pukul perempuan pon. Namja lawan namja la bro" Hoseok bersuara lantas bahu perempuan itu dipeluk dengan tangan kanannya. Terkejut perempuan itu dibuatnya.

"S**l. Ko pahal. Kau tak payah nak sibuk hal aku dengan dia" Katalelaki yang dikenali sebagai Suho itu.

Perempuan yang dikenali sebagai Wendy itu menggulingkan matanya keatas tanda menyampah. Lalu berkata.

"Suho, untuk pengetahuan kau, he is my boyfriend. And tak lama lagi kitaorang akan kahwin. So better kau jangan kacau hidup aku lagi" Kata Wendy sambil memeluk pinggang Hoseok. Hoseok memandang Wendy dengan pandangan -kau-dah-kenapa-. Wendy yang perasan dengan pandangan Hoseok segera memandang Hoseok dan mencium sekilas bibir Hoseok. Hoseok bertambah terkejut.

"See Suho. Aku hanya akan cium orang yang aku sayang jer. So kau dah bole blaa sekarang" Suho mendengus geram lalu pergi dari situ.

Wendy melepaskan nafas lega sambil memejamkan matanya.

"Ehemm" Hoseok berdehem dan ianya telah mengejutkan Wendy. Wendy memandang Hoseok.

"Yes kenapa?" Soal Wendy. Hoseok tergelak kecil lalu bersuara.

"Tak rasa bersalah ke dah cium orang. Dah la tak mintak izin. Main cium jer" Kata kata Hoseok membuatkan wajah Wendy berona merah.

"Eemm ermm sorry. Saya terpaksa. Maaf kalau awak marah saya" Kata Wendy sambil menundukkan wajah nya. Hoseok tersenyum dan mendongakkan wajah cantik Wendy.

"It's ok. Kalau awak nak lebih dari tu pon, saya bagi" Membuntang mata Wendy saat mendengar ayat Hoseok.

"Eeiii pervert. Erghh. Dah la saya nak balik. Btw Thanks again. Bye" Wendy berlalu pergi dan tubuhnya semakin hilang dalam kesesakkan lautan manusia yang semakin membanjiri kelab malam itu. Hoseok tersengih sendirian.

"Wendy. Such a nice name like her looks" Katanya.

🍉🍉🍉

"Ishhh mana la betina ni. Lembap. Suruh aku cepat tapi dia yang lambat. Haiishhh" Lelaki bernama Kris itu membebel sendirian. Green tea yang dipesannya pula semakin habis diminum. Bebelannya terhenti saat tubuh yang ditunggu sampai dan duduk dihadapannya.

"Berjanggut aku tunggu kau tau tak"

"Tak tak tau pon" Jawab Irene. Kris yang mendengar jawapan Irene berasa sakit hati. Haiishh sabar jer nasib perempuan.

"Kau nak apa jumpa aku. Aku Bz tau tak" Kata Kris. Irene berdecit kecil.

"Busy?? Busy jual orang ke busy bunuh orang" Sindir Irene memandang Kris juga seorang Mafia.

"Herrgh suka hati aku la. At least aku tak sibuk nak rampas kebahagiaan orang lain" Sindiran Kris sudah cukup membakar hatinya.

"Bukan urusan kau" Balas Irene tidak mahu mengalah.

"Fine, kalau macam tu aku blaaaa dulu" Kris berura ura mahu mengangkat punggung. Namun pantas ditegah oleh Irene.

"Ok I am sorry. Duduk la. Aku ada something nak cakap ni" Kata Irene. Kris menurut tanpa bunyi.

ASSASSIN'S LOVE ( BTS X BLACKPINK)Where stories live. Discover now