part 9

13K 36 3
                                    

9 tahun lepas selepas Hafiz dan Alia berkahwin. Daus pergi ke America kerana die terlalu benci kan Hafiz sebab die telah merampas cinta hatinya dan die ingin tenang kan hatinya dengan bersendirian dan juga atas pekerjaan. Diana pula selepas die tahu Hafiz dan Alia berkahwin die sangat benci pada Alia dan Dania ingin membunuh Alia tetapi rancangan nya tidak berjaya. Die juga mengambil keputusaan untuk pergi ke Korea iaitu tempat tinggal atuk nenek nya di situ. Die ingin meluang kan masa die dengan grandparents nya kerana semenjak keluarga nya pindah ke Malaysia keluarga nya tak pernah nak balik ke Korea untuk melawat atuk nenek nya. Tapi sekarang di Malaysia die tak de siapa-siapa kerana mak ayah nya sudah meninggal sejak Dania berumur 15 tahun.

Selang beberapa bulan Daus telah di hantar oleh boss nya di America untuk pergi ke Korea atas kerjanya. Daus menurut sahaja kata boss nya. Seminggu selepas itu die pergi ke Korea sesampai sahaja di Korea die terlanggar seorang perempuan dan sebenarnya perempuan yang dia langgar ialah perempuan yang suka pada suami Alia. Dari situ Dania terkejut apabila die terlanggar seorang lelaki yang suka pada isteri Hafiz. Dan dari situ juga mereka kawan rapat sampai mereka mencintai satu sama lain. Selang beberapa bulan Daus melamar Dania dan mereka berkahwin atas pengizinan nenek atuk Dania. 4 tahun kemudian mereka mendapat anak lelaki yang bernama Muhammad Danis bin Muhammad Firdaus. Dan masa itu mereka merancang sesuatu untuk musnah kan keluarga Hafiz.

Begitu kejam sungguh.

Dan sekarang rancangan mereka jalan begitu lancar. Sekarang juga Alia telah mengata kan yang die suka pada Daus. Daus meriang suka dan die juga minta Alia untuk putus kan hubungan perkahwinan nya antara Alia dan Hafiz.

"Oppa,how our plan is good or not good?" kata Dania

"It's very better baby. She said his love me and i'm just like i'm like his but that not true. I'm just love my wife only. You are the only one in my heart" kata Daus.

"Are you sure oppa?" tanya Dania.

"Yes i'm very sure. I very love you. Saranghae Dania." Kata Daus dengan manjanya.

"I love you too more than that girl. Saranghae oppa" kata nya sambil menggedik dengan Daus.

"I promise with you our plan must be perfect. Kita kena pastikan yang diorang itu hidup merana dan bercerai berai itu lah kita nak kan sayang. Yang kita tunggu tungu kan dari dulu. Petang ni jom keluar ajak Danis jalan jalan dah lama kita sekeluarga tak jalan jalan semenjak kita balik sini dan mula misi kita tu." kata Daus.

"Huhu dah lama tak jalan kat Malaysia semenjak kita mulakan misi. Kita nak pergi mana?" tanya Dania dengan reaksi gembira dan teruja.

"Ala tempat tu rahsia. Nak jadi kan special untuk sayang dengan Danis yang mungkin sayang rindukan." kata Daus sambil mencuit hidung Dania.

"Haa so sweet. This is my husband i very proud i have husband like you handsome, rich,kind,cute, caring and sweet. This is how i can plus my love at you. Okay saya kejut kan Danis dulu suruh dia mandi dan saya pun nak cari baju untuk kita pakai hari ni biar la sedondon warna baru la nama nya keluarga bahagia. Kan kan kan? Hehehe." kata Dania sambil membuat muka comel

"Neomu kyoupta. Dae Arraseo ppaliwa" kata Daus dengan bahasa Korea yang tak seberapa tu.

Daus: woi jahat punya author suka hati aq la nak cakap bahasa apa japan ke cina ke korea ke thailand ke kata isteri dari korea kena pandai cakap bahasa korea.

Author: tapi kau pandai ke cakap bahasa luar korea sikit je japan tak pernah pun kau cakap dalam bahasa japan,cina apatah lagi thailand langsung tak. Dah sambung cerita ni balik.

CurangWhere stories live. Discover now