The one you're been looking

173 16 5
                                    

ספיר שלי הזקנה שהזדקנה בשנה, זוכרת את הטקס בו צ'ארלי והבנים הופיעו ביחד? את הקרבה שלו לג'ימין?
זוכרת את התמונה המפורסמת בכל מקום? ג'ימיני על במה קטנה מעל צ'ארלי בזמן שהם לוחצים ידיים, אני לא חושבת בחיים שתשכחי, בכל זאת היא בשומר מסך שלך חחחח.
טוב... אמנם אלו דברים שראית, שמעת, אני בטוחה גם שהרגשת בכל הגוף שלך באותו הרגע...
אבל מה היה קורה אם היית שומעת מה שקרה אחרי הופעה? טוב אני מניחה שעכשיו כולנו נגלה...
וכך גם את.

ההופעה הזו חלפה כהרף עין, כל החזרות של הבנים, כל ההכנות של צ'ארלי, והינה זה היה ועבר, להגיד שזה היה מושלם? לא, היו כמה בעיות בדרך... אך בכל זאת, הם עמדו גאים ושמחים לאחר שיתוף הפעולה המסחרר של שניהם... גאים בעצמם ובהופעה, גאים בשותפים שלהם ושמחים שיצא להם לעמוד ביחד, כל השמונה על במה אחת... חוץ מאחד, אחד שהרגיש שפישל ולא ידע איך להסתכל לזמר שכה אהב בעיניים אחרי זה.
ג'ימין ירד מהבמה, הולך אל חדר ההלבשה שלו ועוצם את עניו, זה היה נורא מבחינתו, הוא הרגיש שלא צלח במשימתו, הוא הרגיש שיכל לעשות טוב יותר אך זה לא קרה ועכשיו הוא התבאס לגמרי על כך.
הוא לא רצה שככה צ'ארלי יראה אותו, הוא רצה שהזמר אשר כה אהב יהיה גאה בו ויאהב את השירה שלו, לא חושב שזה יכול כבר לקרות.

צ'ארלי ירד גם כן מהבמה, הולך אל חדר ההלבשה הפרטי שהקצו במיוחד בשבילו, מוריד את החליפה החמה במהירות וממהר לשתות כוס גדולה ומלאה במים קרים אשר עזרה לו מעט להפיג את כל המתחיל מהבמה, להופיעה עם להקה כה מוצלחת היה כבוד גדול בשבילו, להקה שהתפרסמה בכל רחבי העולם ושיגעה אלפי אנשים, אלפי לבבות ובניהם גם את הלב שלו, במיוחד זמר אחד מהם, זמר בעל עיניים בוהקות וחיוך עדין, חיוך שגורם לו להראות כמו ילד קטן ותמים אשר הצליח לגרום לו להשתגע לגמרי.
מודה לאל שהוא לא הביך את עצמו מולו ומקווה שזה אהב את הופעתו... תוהה מה הוא חשב עליו לאחר ההופעה.

צ'ארלי ניסה להרגע, שוכב על הספה אשר נצבה בקצה החדר ומבקש מכל הצוות סביבו שייתן לו מעט מנוחה, וכך הם עשו, אחד הלך לדבר בפלאפון וכמה הלכו לאכול, מתפזרים לכל מקום ונותנים לזמר מעט זמן לעצמו.

לאחר דקות מעטות, דפיקה נשמעה מהדלת, גורמת לזמר העייף להרים את ראשו ולענות שהדלת פתוחה, צופה בנכנס ופוער את עיניו בהפתעה מוחלטת כשראה מי זה היה. הבחור הזה, האחד בעל העיניים הנוצצות והחיוך המלאכי, האחד שגרם לליבו לפעום בכל פעם שרק הזכירו את שמו, האחד שבגללו הוא כה התלהב להופיע על הבמה הזו הערב.

ג'ימין נכנס אל החדר, רואה את הזמר שוכב על הספה מולו והוא לגמרי היה חייב להודות, המראה הזה שנגלה אל מול עיניו היה... מגרה ביותר. הזמר שהעריץ, שוכב כך על הספה, חסר חולצה... אולי במקום ממנו הוא בא זה היה נורמאלי לגמרי, אך המראה שג'ימין ראה גרם לו להסמיק.
צ'ארלי קם מהספה, מנסה להראות רגוע ומנסה להסדיר את נשימתו כשנעמד מול ג'ימין, שואל אותו מה מעשיו במקום הזה ומתפלל שעד שזה ילך, הוא לא יביך את עצמו במלמולים מוזרים או בתנועות גוף חריגות.

The one you've been looking- jimin x CharlieWhere stories live. Discover now