ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓣⓦⓔⓝⓣⓨ ⓔⓘⓖⓗⓣ 02

1.6K 220 20
                                    




















Chapter 28 (part 2)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 28 (part 2)














Jeon jungkook tergamam melihat perubahan sikap song ji hyo,bibirnya menggeletar dan seolah olah mahu berkata sesuatu tetapi tidak terkeluar daripada bibirnya..hadiah istimewa yang susah payah dibawa balik..jatuh ke lantai seolah olah ianya tidak berguna..

Ini bukan reaksi yang dia mahu terima..

"Song ji hyo..waeyo?"

Air mata song ji hyo mula mengalir deras ke pipinya,matanya menatap tajam ke wajah jeon jungkook..sakit hatinya apabila bibir itu memanggil namanya dengan wajah yang tidak bersalah.dia benci!

"Awak..awak pembunuh..sampai hati awak bunuh omma..appa..dengan pak cik..dan mak cik saya..awak tak guna!!!"jeritnya..

Jungkook terkejut mendengar kata-kata song ji hyo..air liurnya mula ditelan payah..jadi..song ji hyo sudah tahu..tapi bagaimana..siapa dalangnya?

Jungkook menggeleng geleng kepalanya sambil berjalan mendekati song ji hyo..wajah mulus wanita kesayangannya dipandang dengan penuh sayang..tiada lagi senyuman manis yang menyambutnya lagi..tiada lagi ketawa comel daripada song ji hyo..

Tidak..

Tak mungkin...

"Ji-ji hyo..ani..ani..aku dah berubah ji hyo..aku..aku minta maaf..jebal.."

"Jangan dekat!!jangan dekat dengan saya!!saya jijik dengan awak..awak bunuh hampir kesemua keluarga saya ..awak jual yeri..awak seksa saya?apa lagi yang awak nak?apa lagi!!!"

Setiap kali jungkook mendekati song ji hyo,wanita itu pasti mengundurkan diri..ketakutan dan kebencian menyelebungi dirinya..tidak mahu tubuh milik jeon itu memeluknya lagi selepas ini.

"Ji hyo ah..jebal..jebal..dengar dulu apa yang aku nak cakap..yang mak ayah kau tu..aku.."

"Saya..saya menyesal sebab dah mula sukakan awak..mulai daripada hari ni..saya takkan sesekali jatuh cinta dengan awak dan akan bencikan awak untuk selamanya!!!!"

Zapp!!

Jantung jungkook bagai dihiris dengan pedang.air matanya yang ditahan daripada gugur ke pipinya akhirnya gugur..nafasnya menjadi sesak secara tiba-tiba..

Kali pertama dia berasa sakit begini..ianya lagi teruk pedihnya daripada ditusuk dengan pisau pada perutnya..

"Ani..ani ji hyo ah..jebal.."

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now