ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓢⓔⓥⓔⓝ

2.5K 259 61
                                    





Chapter 7

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Chapter 7

" secret doll "

Pang!!!

Wajah kacak jungkook berpaling ke tepi tatkala satu tamparan hinggap di pipi kanannya,tuan kang memandangnya dengan bengis sekali.

"Berani kamu ye jeon buat anak aku menangis."ujarnya dengan suara berbisik..

Jungkook dapat rasakan tamparan itu tadi menyebabkan hujung bibirnya tercedera sedikit..perlahan lahan dia berpaling ke arah tuan kang dengan wajah yang tidak berperasaan.

"Maafkan saya tuan kang"

"Kamu dengar sini baik-baik ye jeon..kalau kamu buat seulgi menangis lagi dengan sikap bodoh kamu..ayah kamu akan pak cik jatuhkan reputasi dia dalam sekelip mata.kamu faham!!"

Dalam diam jungkook menggenggam jari jemarinya menjadi penumbuk..menahan amarahnya daripada meletus dan menyerang tuan kang serta merta.

"Tolong tuan kang jangan buat ayah saya macam tu.saya janji saya takkan buat seulgi menangis lagi."

"Bagus.kamu sepatutnya sedar dimana kedudukan kamu.tch pengemis..sama macam ayah kamu."

-kang mansol kau tunggulah..one day aku akan hapuskan kau..-

"Nae..baiklah tuan kang."

Buat sementara jungkook terpaksa akur..perit dia rasakan..hinaan tuan kang ditelan bulat-bulat..ibu dan ayahnya menjadi mangsa..dia cuba untuk tidak mengambil peduli tetapi otaknya memutarkan kata-kata hinaan tuan kang berulang kali..

"Sh**.."

Tuan kang berjalan keluar daripada pejabat jeon sebaik sahaja orang tuan itu puas memarahi jungkook.sesekali dia menyumpah seranah jungkook kerana mengabaikan puteri kesayangannya.

Bagi tuan kang,seulgi puterinya seorang yang innocent dan sentiasa menjadi mangsa..dan jungkook adalah manusia yang tidak berhati perut.

"Puas hati aku."

************************************

[Jungkook p.o.v]

Aku melepaskan keluhan panjang sebaik sahaja kereta yang dipandu chen sampai di perkarangan kawasan apartment aku.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now