ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓞⓤⓡⓣⓔⓔⓝ 01

2.2K 263 18
                                    

Chapter 14 [ Part 01 ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 14 [ Part 01 ]

" Mistress "

Jeon jungkook,kehadirannya secara tiba-tiba di apartment menimbulkan sebuah kejutan pada song ji hyo dan oh sehun.tetapi kali ini kehadirannya bukan seorang diri seperti selalu tetapi berdua..lelaki berjaket kulit hitam dengan senyuman yang sinis ianya tidak lain tidak bukan jung hoseok.

"Ouh jeon..siapa tu?"soal hoseok sambil menjuih bibirnya ke arah song ji hyo.

Untuk seketika jungkook berasa jengkel dengan soalan hoseok.tidak suka ada sesiapa yang menyoalkan tentang kepunyaannya.

"Mind your own bussiness."balasnya ringkas tetapi berbisa.

Hoseok terdiam.aura pembunuh jungkook menyelebungi dirinya..nampak seperti sikap possensive jungkook semakin menjadi-jadi.

"Ok..ok..relax jeon aku bergurau.so kita nak duduk dekat mana?bincang pasal hal tu?"soal hoseok lain.cuba untuk mengalihkan topik bagi meredakan amarah jungkook.

"Ikut aku."

Jungkook pada mulanya berjalan ke arah song ji hyo,ditarik pinggang wanita itu dan memaksa untuk mengikutinya sekali.hoseok yang berada di belakang jungkook menjadi pemerhati.seribu satu soalan bermain di mindanya.

Tertanya tanya siapa song ji hyo pada jungkook..seolah olah beast seperti jungkook berlagak seperti itu kepunyaannya yang mutlak.

Jungkook mengheret song ji hyo diikuti hoseok daripada belakang sehingga ke pejabat pribadi jungkook yang terletak di sebelah bilik tidurnya.

"Masuk.kita bincang dekat dalam ni."

Dalam diam,hoseok memerhatikan sekeliling pejabat pribadi jungkook.banyak buku-buku lama milik keluarga jeon disimpan kemas di situ.

Jeon jungkook melabuhkan punggungnya di sebuah sofa dan di sisinya terdapat song ji hyo yang cuba sedaya upaya untuk melepaskan diri.

"Duduk diam song ji hyo or else i will kiss your hardly in front of hoseok."

Secara automatik song ji hyo mendiamkan diri..takut dengan amaran jungkook.

Kini kedua-dua lelaki itu duduk berhadapan antara satu sama lain.jungkook yang duduk bersilang kaki sambil memeluk erat pinggang song ji hyo yang berada di sebelahnya dan hoseok duduk seperti biasa.

"Jadi jeon kau setuju tak nak 'barang' tu?anak-anak buah aku buat kerja dengan baik setakat ni.tak ada salah."ucap hoseok dengan bangga.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now