ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓔⓛⓔⓥⓔⓝ

2.2K 262 34
                                    

Chapter 11

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 11

( 1 minggu kemudian )

Song ji hyo sedang berdiri tercegat di sebalik dinding yang berhampiran dengan ruang tamu.dia berasa teragak agak untuk masuk ke situ..dimana terletaknya jeon jungkook sedang beristirehat sambil membaca surat khabar.helaian demi helaian akhbar diselak satu demi satu.

Wanit itu sesekali bermain dengan jari jemarinya sambil berfikir untuk mengaturkan ayat dalam mindanya..dia mahu keluar sebentar sambil hirup udara segar..sudah agak lama dia tidak bersiar-siar.

"Ji hyo apa kau tercegat dekat situ."

Jeon jungkook sudah lama sedar dengan kehadiran song ji hyo yang berada di situ.akhbar yang berada di tangannya dicampak ke tepi dan menatap tajam ke dinding yang terdapatnya song ji hyo sedang menyorok.

"An-ani..saya..saya nak cakap sesuatu dengan tu-tuan boleh.."ujarnya takut-takut.

Barangkali song ji hyo masih teringat memori seminggu yang lepas dimana dia disebat dengan teruk sekali.itu sudah masuk kali ke dua.wanita itu trauma.

"Mari ke sini ji hyo."

Dengan sekali arah,song ji hyo berjalan perlahan lahan ke arah jeon jungkook.sesekali dia meraba-raba di hadapannya takut jika dia terlanggar sesuatu.

Sebaik sahaja wanita itu sampai ke sisi jungkook,dia pantas duduk di sofa dengan jarak yang agak jauh daripada jeon jungkook.

"Apasal kau duduk jauh sangat daripada aku?"

"A-ani..saya..saya minta maaf.."

Ji hyo mengesot sedikit ke tepi untuk mendekatkan lagi jarak mereka.jarinya kini memintal-minta hujung bajunya,berkira hendak menyusun ayat yang sesuatu agar tidak menaikkan darah jeon.

"Kau nak cakap apa?"soal jungkook.matanya tajam menatap wajah mulus song ji hyo.

"Sa-saya..saya..nak minta izin dengan tuan boleh?"

"Izin?for what?"

"Em..em..saya..saya sebenarnya nak..nak pergi jalan-jalan dekat taman ya-yang berdekatan dekat rumah saya tuan jungkook..ja-jadi boleh tak kalau saya nak pergi dekat situ petang ni tuan jungkook.."ucapnya takut-takut.air liurnya ditelan dengan payah.

Lama jungkook memerhatikan wajah song ji hyo..lidahnya menolak sisi pipinya daripada dalam mulut..ada juga dia terfikir sudah lama dia memerangkap wanita ini dalam apartment dan mungkin dia memerlukan udara segar.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now