#04

7.4K 274 21
                                    

Taehyung merasakan sesuatu di holenya. Sesuatu itu perlahan lahan keluar masuk di holenya. Pada mulanya taehyung tidak mengendahkannya. Tapi benda itu semakin laju di hole taehyung. Taehyung serta merta mendesah nikmat.

"Ahh! Ah.. Ma--master.. Ah!" Taehyung mendesah. Sekarang baru dia tahu jungkook menggerakkan penisnya di dalam hole taehyung. Tak tau bila dimasuknya.

Jungkook menyunggingkan senyumannya. Dia semakin melajukan penisnya.

"Morning sex, baby," Taehyung mendesah lagi. Jungkook mendengar desahan taehyung. Desahan taehyung yang paling terbaik dalam semua jalang yang pernah dilakukannya.

"Master.. Aku i-ingin ah.. Keluar.." Taehyung menunggu jawapan dari jungkook. Jungkook senyum sinis.

"Bersama, baby," Jungkook makin sampai ke kemuncak. Begitu juga dengan taehyung. Hanya dengan beberapa genjotan kuat sahaja taehyung keluar dengan banyak. Sejurus itu jungkook menyusul. Mereka termengah mengah.

"Kau yang terbaik baby," Jungkook memuji taehyung. Taehyung merona merah. Dia patut membencinya, tapi jungkook membuatkan dia menjadi terlalu nikmat. Fikirannya menjadi hilang. Hanya mendesah nikmat.

"Jom, kita melanjutkan di bilik mandi," Jungkook menyunggingkan senyumannya. Taehyung terkejut. OMG...

Saat itu mereka terus melanjutkan di bilik mandi. So, jangan kacau diorang lagi😁
_____________________________________

Taehyung dan jungkook turun bersama. Taehyung berjalan dengan agak kengkang membuatkan jungkook tertawa kecil.

"Kenapa kau ketawakan aku master?" Taehyung bertanya.

"Cara kau berjalan,hahaha," Jungkook ketawa besar. Taehyung berkerut. Dia terus menampar bahu jungkook.

"Ini sebab master terlalu keras kepada aku, ini semua salah master," Taehyung memuncungkan bibirnya.
Apabila taehyung memuncungkan bibirnya jungkook terus mencium bibirnya.

"Ini sebagai tanda maaf ku, boleh kan?" Jungkook mengelus pipi taehyung. Taehyung merona. Taehyung kembali tertumpu kepada sarapan paginya di meja makan. Taehyung berlari kecil.

"Wah sedapnya!" Taehyung menepuk tangannya tanda gembira. Jungkook menatapnya bingung. Semalam bukan main takut taehyung kepadanya,tapi hari ini moodnya seperti budak2 5 tahun.

Taehyung ni budak atau orang dewasa??

Jungkook terus memanggil namjoon. Dia bertanya kepada namjoon. Kenapa taehyung boleh jadi keanakan macam ini.

"Jimin pernah memberitahu aku tuan bahawa taehyung ini suka memasuki ke little spacenya, jadi taehyung akan selalu menjadi kebudak - budakkan. Pernah apabila taehyung menangis kerana dia tidak tahu untuk mengikat tali kasutnya. Jadi jimin saja yang membantunya, "ujar namjoon.

Jungkook mengangguk faham. Dia menatap wajah taehyung. Ya, nampak polos. Jungkook tersenyum. Dia memikirkan untuk mengenakan taehyung sekarang ini. Dia segera menatap tajam wajah taehyung.

Taehyung menyedari tatapan tajam jungkook. Taehyung terus memberhentikan makan. Taehyung berasa gugup.

"Hmm ke-kenapa master melihatku begitu?" Taehyung takut2 melihat jungkook. Jungkook hanya diam.

"Malam tadi kau memaki aku baby, terus terang aku rasa marah kepada kamu, adakah kau patut diberi hukuman? Atau tidak?" Jungkook menatap mata taehyung. Dalam hatinya dia ingin ketawa melihat wajah takut taehyung. Tapi ditahan.

"Jadi kau mahu yang mana baby? Kasar atau lembut?" Jungkook memiringkan senyumannya. Tapi senyumannya terus mati apabila mata taehyung berkaca kaca.

LOVE PSYCHO [KookV] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang