5 | Drunk Baby

3.2K 410 73
                                    


Suami Upahan|PJM
Chapter 5

" Hey hey Aera. Listen, baby !" Tangan Aera dicapai. Terus sahaja langkah wanita muda itu terhenti. Tubuh dipalingkan menghadap Jimin yang lebih tinggi.

Tangannya direntap kuat.

" I don't even care about it. Kau ada hak. Status suami isteri hanya di atas kertas. Faham ? Jadi aku pun nak buat seperti mana kau buat."

Jelas kali wanita itu kelihatan marah. Terus sahaja wanita itu tersenyum manis. Kunci kereta diletakkan pada telapak tangan Jimin.

" Go home. Stay safe. Jangan tunggu aku balik" Dan dirinya melangkah pergi meninggalkan Jimin yang kaku dengan kunci pada tangan.

Satu rasa menyesal wujud pada hati lelaki itu. Jimin mengeluh berat. Rambutnya diramas geram.

" Bodoh Jimin, bodoh !"

Aera pula, tangannya melambai lambai di tepi jalan. Sebuah teksi mula berhenti. Terus sahaja tubuh wanita itu masuk ke dalam teksi. Air matanya dikesat kasar.

" Cik ? Cik okay ?" Soalan lelaki itu dihiraukan. Kepalanya digeleng.

" N-nothing. Don't care about me. " Lelaki itu menggangukkan kepalanya sekilas.

" Tempat ? Nak pergi mana ni Cik?" Soalan pemandu lelaki itu membuatkan Aera berdehem. Rambutnya diselitkan pada telinga. Wajah yang menunduk kini diangkat.

" Gashina Club."

Pemandu lelaki itu terpaku melihat kecantikan Aera. Lantas kepalanya digeleng gelengkan. Lalu dirinya mula memandu ke tempat yang Aera pinta.

•'¯'•» - «•'¯'•

" Yaish, dia pergi mana duh?" Mata Jimin liar mencari susuk tubuh Aera di merata tempat ketika memandu. Keluhan yang dilepaskan.

Kereta diberhentikan di tepi jalan.

Rambutnya diraup kebelakang. Bibirnya digigit.

" Ish, takkan aku nak tunggu je kat rumah ?" Jimin mengomel sendiri. Bibirnya diketap. Sesungguhnya, rasa bersalah masih lagi menyelubungi hatinya.

" Maafkan aku, sayang.."

•'¯'•» - «•'¯'•

Bunyi muzik yang bingit dan rancak kedengaran pada telinga pengunjung kelab itu. Semuanya asyik dengan syurga dunia. Bayang digoyangkan sesama sendiri. Tak kira jantina.

Di satu sudut, wanita muda itu sedang menuangkan arak ke dalam gelas. Lantas air kencing syaitan itu diteguk rakus. Mabuk mula terasa.

Tapi masih lagi tidak teruk.

" Aera ! Taknak menari sekali ke ha ? Apa guna kau datang ke kelab aku tanpa menari ?" Soalan dari Sunmi dibalas dengan gelengan perlahan.

Sunmi pulak asyik bergoyang ke kiri dan kanan bersama dengan kekasih hatinya.

" Aku taknak. A-aku tak nak. Leave me alone." Balasan Aera membuatkan Sunmi mengerutkan dahi. Perbuatan menarinya dihentikan. Terus sahaja kakinya melangkah mendekati Aera.

Punggung dilabuhkan pada kerusi.

" Gaya kau macam broken. Kenapa babe ? Ceritalah. Aku dengar " Aera ketawa kecil. Gelas berisi arak itu diteguk sekali lagi. Sunmi menggelengkan kepalanya.

" Aku tak kisah. HAHAHAHA. Semua lelaki sama je. Kalah dengan godaan perempuan cepat sangat. Bodoh !" Dengan air mata yang mengalir deras, wanita itu melepaskan tawa.

Wanita itu seratus mabuk.

" Aku nak balik. Hik !" Aera mula bangun. Tapi malangnya, tubuhnya terus sahaja tersembam jatuh. Mata Sunmi membulat. Terus sahaja tubuh wanita itu diangkat.

" Pale otak kaulah balik sendiri. Aku hantar, nanti kena langgar dengan lori, aku yang susah ish !"

•'¯'•» - «•'¯'•

" Seriously Aera ? Dia merajuk macam ni ke ? Haih," Jimin mengeluh berat. Dari tadi lagi dia menunggu di ruang tamu. Jam pada dinding sudah berkali kali ditilik. Semakin lama, masa semakin bergerak.

Tapi kelibat Aera masih lagi tidak memunculkan diri.

" Oh pleaselah, sayang !" Tanpa membuang masa terus sahaja kunci kereta dicapai. Lantas kakinya menuju ke arah pintu. Tombol pintu dipulas.

Pintu dibuka.

Jimin kaku melihat tubuh Aera yang dipapah oleh Sunmi.

" Jung Aera !" Panggilan Jimin membuatkan Sunmi menggulingkan biji matanya. Punyalah dia ketuk seratus kali, baru nak bukak akhirnya.

" Angkatlah ! Berat ni bang." Terus sahaja tubuh Aera di angkat Jimin pula. Wanita itu memang mabuk. Senyuman sinis terukir pada wajah Aera.

Dada Jimin dielus lembut.

" Hi handsome ! Awww, hensemnya abang ni," Jimin menelan air liurnya kelat. Tubuh Aera diletakkan di atas sofa. Lantas dirinya beralih pada Sunmi.

" Ha takde ape dahkan ? Okay aku chau !" Belum sempat Jimin membalas, terus sahaja wanita muda itu melangkah pergi. Jimin berdecit.

Pintu ditutup. Tumpuan dialihkan pada Aera.

Tubuh Aera cuba diangkat. Perbuatan Jimin terhenti sebaik sahaja wanita itu lebih pantas mencium bibirnya dengan rakus. Leher Jimin dipegang.

Lelaki itu tidak membalas. Malah cuba menahan nafsunya. Ciuman dileraikan Aera sendiri.

" Come on daddy ! Let's play !" Rengekan Aera membuatkan nafas Jimin semakin tidak teratur. Sedaya upaya godaan wanita itu cuba ditahan.

Dada Jimin dielus lembut. Berkali kali bibir Jimin menjadi mangsa. Nafas lelaki muda itu juga sudah tidak teratur. Rengekan berkali kali Aera membuatkan Jimin hampir tewas.

" Daddy, please !"

Jimin tewas, akhirnya dia kalah dengan godaan Aera. Tubuh ramping Aera diletakkan di atas katil.

" Come on, daddy ! Let's play"

Jimin merenung Aera lama. Senyuman sengetnya diukir.

" Scream my name, drunk baby"

Bersambung 💗

TAGS 🌸

jeonjeoniyera seulaegi wataeber- taesticx- itshyunss iamputr1 ❤️

 [OG] Suami Upahan | 15+ | 지민Where stories live. Discover now