Szombat; 07:00

545 54 5
                                    

Az ébresztő éles visítása (mármint a kellemes zene, ami reggel még egy eltorzult, régi rádió egyik adójára hasonlít inkább) keltette fel a párost.
E

zzel az alkalommal, ahelyett, hogy még órákat lustálkodtak volna az ágyban hétvégén, inkább egyből felültek, s nekiálltak készülődni. ..Illetve az egyikük nekiállt készülődni. Mert hogy Dazai semmi áron nem volt hajlandó megszakítani a "megérdemelt" pihenőjét.

-Ha miattad késsük le a repülőt, akkor lemondhatsz a nyaralásról, megyek nélküled.

Motyogta maga elé a vörös, meggyőződve arról, hogy erre majd biztosan kapkodni fog barátja.
Hát..nem.
Ahelyett, hogy felpattant volna, halál nyugodtan elfordult másik oldalára.

-Hagyjál már, úgy is kész vagyok öt perc alatt! Inkább intézd a saját szokásos "női" dolgaidat. -Sóhajtott fel unottan, s még folytatta tovább, hátha az eddigi nem lett volna elég társa reggeli kiidegelésére. -Az úgy is több mint egy óráig tart.

Chuuya egy "kissé" felkapta a vizet, és ha nem állít be a szobába Kouyou, talán meg is verte volna a kötésest.
Így szerencsétlenségére csak annyit ért el, hogy egy jó kis félreérthető helyzetbe keveredtek, s mikor az ajtó nyílt, a kisebb értetlen, mégis az idegességtől kipirult arccal nézett "nővérére."

-----------------------------------------------------------

Egy kis ízelítő az elején.
Nem lesznek túl hosszú részek, (a mostanitól hosszabbak lesznek, de nem ilyen 1000 szavasak) inkább kis részletekben olvashatjátok majd a történéseket.
Remélem tetszeni fog! 😊

Egy hetünk BerlinbenWhere stories live. Discover now