Slot Iklan 2

96 12 0
                                    

Assalamualaikum dan hai kepada wattpaders semua. Minta maaf kerana projek ini tergendala buat seketika. Ada sedikit masalah telah berlaku. Tapi, jangan risau, sudah selesai!

Selepas ini, akan diterbitkan beberapa artikel yang diselang-selikan dengan slot iklan. Mari kita lihat siapa yang telah menjadi peserta slot iklan 2!

Peserta 7
Nama: Zheherehtsz Abdul
Tajuk: Hilius - Lahirnya Dia
Genre: Fantasi

Peserta 7Nama: Zheherehtsz Abdul Tajuk: Hilius - Lahirnya DiaGenre: Fantasi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sinopsis:
Aku percaya yang anakku ini lebih dari itu, dia istimewa... tidak... dia bukan. Dia lebih dari itu, dia... Hilius yang menakjubkan - Aristine.
Namun, bilakah dia akan menjadi apa yang dihajati oleh ibunya?
Bilakah dia akan menjadi menakjubkan?
Bilakah dia ingin Dilahirkan Semula?

Peserta 8
Nama : @_Fia_arlonsy_6690

Tajuk : Syurga Cintaku
Genre : Romance

Sinopsis : Kisah tentang cinta yang indah bak mentari kini terkandas oleh waktu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sinopsis :
Kisah tentang cinta yang indah bak mentari kini terkandas oleh waktu. Cinta yang rumit, begitu sulit untuk menyelitkan rasa cinta yang terjerat dalam dilema Meski Raisya dan Pasha sudah kenal dan akrab dari kecil lagi, tidak semestinya itu jodoh mereka tidak terungkap lidah untuk menyatakan rasa cinta. Kini, mereka berdua harus terpisah dan mencari cinta yang lain. Raisya kini berada di dalam satu dimensi yang terus berjalan tak pasti. Digeruni oleh rasa hati yang kian menyepi. Berseminya kasih Aqif demi menghangatkan Raisya yang diingin membeku.
Akankah Raisya mampu untuk bertahan  dengan cinta yang lain?


Slot iklan ini akan dihadkan untuk 2 cerita sahaja. Begitu juga yang seterusnya.
Ada apa dengan slot ini? Adalah kejutannya. Rahsia! Sama-sama nantikan!

Edisi Khas: Wattys EkspressWhere stories live. Discover now