פרק 2

8 1 0
                                    

אני מתעוררת במיטה, במקום בו הנסיך והחבר הכי טוב שלי נישק אותי. פני אדומות רק מלחשוב על הדבר שקרה אתמול.

"נתתי לעצמי לשכוח מהכוח שלך"

ציחקק בשקט בזמן שריכח את הכאב עם ידו.

"אבל..."

קולו חזר ללחישה, ידו משמיעה קול ברגע שחוזרת לאזן את גופו בעזרת המיזרן.

"אני רוצה עוד"

אני כלואה בין ידיו וגופו. הוא לוחש לראשי הנסתר בין השמיכה, אני מסתכלת מעלה ונפגשת בענייניו. ראשו מתקרב לאט מחקה לתגובתי. אני מקרבת את ראשי במהרה מרגיע את החשק של שפתיו על שלי, נשקתי אותו בלי לחשוב פעמים הרגשתי את שפתיו הרכות ולא רציתי להפסיק. דקה עברה והאוויר דורש לחזור לגופינו, עצרנו והתנשפנו.

זמן הוא גורם שעובר ללא שליטה, ללא לשים לב מהיא השעה נרדמתי על חזו של הנסיך, הרכות של השמיכה מכסה אותי וכך גם ידו של הנסיך.

"אני תמיד איתך"

הלחש האחרון ששמעתי לפני עצימת עיני.

התעוררתי למיטה ריקה, וחדר שקט. נשארתי לשכב עוד כמה דקות, עצמתי את עיניי ויכולתי לחוות את שפתיו החמות על שלי, השקט גורם להכל להיראות כמו חלום, ואולי זה כל מה שזה, חלום.

אני מרימה את גופי מהמיזרן ונושמת לרווחה.

"חלום זה מה שיכול להסביר את זה"

אמרתי מכינה את לבושי, מכנס קצר שחור, חולצה בעלת שרוולים ארוכים תואמת לצבע המכנס. מגבת נשלפת מהארון ואני מפנה את עצמי לכיוון חדר המקלחת שנמצא בדלת ליד הארון.

"מיילם"

לחשתי לברז מעל האמבטיה, הגודל שלה מזכיר לי בריכה, החדר התמלא עדים והריח של הקצף הוסיף ניחוח של יער. הורדתי את התחבושות, כתמים של אופל נראים על גופי, עצמתי עיניים ותחושת רוח עברה בחדר. הסימנים נעלמו כאילו ולא היו שם.

נרגעתי והורדתי את החולצה שהייתי קצרה באזור הבטן בעלת שרוולים ערוכים, ואת המכנס הקצר שהיה עלי.

גופי נטבל בחמימות המים ומעביר בי צמרמורת, לחיי מאדימות מהסיפוק שגופי מרגיש, רגש הסיפור הזה מזכיר לי את אותו החלום שפתייו הרכות, פיו החם והרצון לעוד, ללא לשים לב התחלתי לחשוב עליו, על הרגשות שאני מסטירה.

עצמתי עיניים וטבלתי את ראשי במים, מייאוש ותסכול.

הזמן עבר ועשה את שלו, סידרתי את עצמי ולבשתי את שיריוני הכסוף, הגלימה האדומה שעוטפת את כתפי נגררת על הרצפה תוך כדי הליכתי, הקסדה שלי לא נמצאת ואני רואה שלא נותר לי זמן, אני עושה את דרכי לחדר הנסיך.

אני דופקת על דלת העץ שלושה פעמים, הדלת משמיע צליל חריקה בזמן שדמותו של הנסיך מופיע ממנה, הוא נראה מותש ועייף.

The Fallen AngelWhere stories live. Discover now